![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is er een onderzoek bezig, en voor de rest wil ik zeker niet vooruitlopen. Maar dat Dries doodleuk komt te zeggen dat hij van niets op de hoogte is, dat is dikke zever. Er is een huiszoeking geweest, en dat kan alleen maar als je in verdenking staat van 'iets'. En wat de 'iets' is, dat zal hij ook wel weten, wees gerust. ![]()
![]() |
![]() |
#4623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat ergens beweerd ?
![]() |
#4624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zalig interview.
![]() Cools ging af als een gieter. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En juist daarom heb ik er ook dit op geantwoord, met een bijhorende link: 'Parket: ‘Dries Van Langenhove wel in verdenking gesteld’'' ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 januari 2019 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelde Dries zekers ?
![]() ![]() ![]()
![]() |
#4628 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik raar vind, meer zelfs onaanvaardbaar, is de rol die het parket hier speelt.
Kijk, ik zou kunnen begrijpen dat omwille van geheimhouding men iemand verdenkt van iets en men het tegelijk niet aan die persoon meedeelt. Dat zou dan zijn om te vermijden dat die persoon bewijsmateriaal zou vernietigen, en eventueel in de hoop dat die persoon nog extra strafbare handelingen zou stellen. Denk bijv. aan iemand die van drugshandel verdacht wordt, die men dan stiekem volgt, in de hoop dat die een grote slag zal slaan, en men hem daarop zal kunnen pakken. Maar als datzelfde parket dat dan wel aan de pers gaat verkondigen, waar zijn die dan mee bezig? Operatie beschadiging? Politiek bedrijven? Is dat de taak van het parket?
![]() |
#4629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, u reageerde op een bericht waarin er sprake was van "vervolging".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is er alleen maar een in verdenking stelling én werd er tegen Van Langenhove en Schild&Vrienden een onderzoek geopend voor inbreuken tegen de antiracismewetgeving, ontkenning van de genocide en inbreuken tegen de wapenwetgeving. En Dries zal maar al te goed weten waar over het gaat, wees gerust. Maar van één kant kan ik hem wel begrijpen dat hij niets officieels zegt, want er valt ook nog niets officieels te zeggen. Dat hij in verdenking staat, dat weet je al als ze aan je deur staan voor een huiszoeking. En het parket heeft ook niet meer dan dat gezegd zoals ik ook al getoond had via die link naar de Standaard. Van een inbeschuldiging stelling is nog helemaal geen sprake. Verder details geeft het parket trouwens niet vrij, zoals het ook hoort. Wat je aanhaalt in het tweede deel van je posting, dat is iets helemaal anders en valt hier eigenlijk helemaal niet mee te vergelijken. In zo'n gevallen zal je zeker niets te horen krijgen van het parket, wees gerust. Dat is gewoon mensen volgen tot je meer over die persoon te weten kan komen ivm bewijsmateriaal. Bij Dries hebben ze een huiszoeking gedaan.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 januari 2019 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord was meer dan duidelijk genoeg of niet soms ? Je kan toch nog lezen wat er in mijn posting stond hoop ik ? Uw bewering dat ik iets anders suggereerde is zelfs een opmerking die je beter voor u houdt want ze is totaal ongepast, in het tegendeel zelfs, want ik heb de huidige toestand van het onderzoek nog eens aangehaald (in het vet !). En bijkomend ook nog via een link naar dat artikel in de standaard. Enne, als je verder wilt blijven zagen, zou ik het appreciëren dat je dit forum gewoon verlaat. ok ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 januari 2019 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees jij mijn postings wel ? Het tegendeel staat er anders wel, maar soit. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 januari 2019 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En twee. Het levert hem een vet inkomen op, een staatsinkomen. Twee vliegen in één klap.
![]() |
![]() |
#4635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me ook zeer vreemd dat iemand die in verdenking wordt gesteld daar niet op de hoogte van wordt gesteld terwijl de pers daar wel van op de hoogte is, dit lijkt me zelfs onaanvaardbaar maar wel perfect mogelijk in dit achterlijke landje. Anderzijds is een in verdenking stelling nu ook geen ramp, ook al willen ze dit bij de VRT anders doen uitschijnen. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is is voor de VRT blijkbaar niet van tel als het om rechtse elementen gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle eerlijkheid: de ene sluit de andere niet uit.
Beiden hebben serieus zitten liegen -> hij omtrent dat welles nietes "in verdenking stellen", zij met dat flagrant doorzichtig spelletje van fake-accounts aangehaald door haar klote-nieuwszender. Als onpartijdige kijker was dit heel duidelijk voor mij. Voor jullie efkes minder door jullie partijdig-geit! ![]()
![]() |
#4637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan veel zeggen van die kerel maar hij heeft toch wel de ballen om in de Terzake studio te komen zeggen dat de VRT leugenaars en verspreiders van fake nieuws zijn. Dat hebben we toch nog nooit gezien in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4638 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maanden na de ophef omtrent S&V nog steeds niet verhoord. Stilte aub, hier "werkt" het gerecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er klopt iets niet he.
Waarom zou de rode vrt een interview uitzenden waarin één van haar journalisten afgaat als een gieter, terwijl net deze instelling de geïnterviewde doen afgaan heeft als een gieter? Dat klopt niet met de rechtse opvattingen over de kleur van de vrt. Want de rode vrt zou dat andersom framen indien hun mening over de rode vrt correct zou zijn. Ofwel is de vrt bruin geworden intussen 'er is in ieder geval ergens iets niet juist. ![]() Ik noteer alvast dat de vrt bruin geworden is. En interpreteer alle verdere berichtgeving als dusdanig.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |