![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik kan het u verzekeren: die geven zichzelf volledig over aan mijn niet geringe eisen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad maar dat zijn dan wel grote uitzonderingen. Vrouwen van 50+ die er nog buitengewoon goed uitzien zijn ook buitengewoon zeldzaam. En meestal is hun schoonheid te wijten aan goede genen, een gezonde levensstijl, een goede portie geluk en nog niet zelden plastische chirurgie. Citaat:
De meeste vrouwen denken niet zo want anders zouden het mannen zijn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Leeftijd moet je accepteren. Liever een vrouw van rond mijn leeftijd dan 1 die mijn dochter zou kunnen zijn. Dat vind ik iets zielig hebben.
Toen ik nog 20 was of zo had ik eigenlijk liever vrouwen van 28-35 dan die van mijn leeftijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie de vrouwen visueel nog steeds liefst tussen de 25 en 35. Oud worden is niets, maar lelijk.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als het over seksualiteit gaat.. Seksrobots worden steeds geavanceerder. 7 van de 10 huwelijken draaien uit op een scheiding. Over 10 jaar hebben we het andere geslacht niet meer nodig om aan onze seksuele trekken te komen. De financiële daarentegen...
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() D'een vijftiger is d'ander niet hé. Bij de ene zijn het nog schaamlippen, bij andere zijn het al scheenlappen.
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me toch een trend van de laatste jaren te zijn. Ik kan me niet herinneren dat er in het humaniora 1 meisje zat die dik was, ook zeer weinig jongens trouwens. Eentje wel, en die werd dan ook "dikken Harald" genoemd. Ikzelf woog op mijn 25 nat gewogen 57kg voor 1.8m. Vier keer trainen en een wedstrijd in het weekend hebben me tot +40 onder de 60kg gehouden. De huidige manier van eten en leven zal hier vandaag wel schuldig zijn. Het hoeven uiteraard ook niet allemaal Jana Sipll's te zijn. Daar pas ik ook voor. Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 januari 2019 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de mannen van de theorie komen ook hun zeg doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik soms tv zit te kijken valt mijn mond soms open als ik in bepaalde programma's soms jongere vrouwen ten tonele zie verschijnen leeftijdscategorie 16 tot 25 jaar (soms jonger) en dan hoor je mij soms ook luidop zeggen: 'die is precies al 45 jaar.
Misschien kan je dat uitvegen met de 'wijze' woorden 'tijden veranderen' of is dat te goedkoop? Ik denk ook wel dat men tegenwoordig véél teveel bezig is met het schoonheidsideaal proberen na te leven wat dat ook moge wezen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 januari 2019 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een verzorgde vrouw is altijd mooi, maar je hebt ook de driekwart broeken draagster, wat een afknapper is natuurlijk, dragen ze dan nog van die mannensandalen eronder dan gaat hun schoonheid helemaal onder nul en als kers op de taart hun blote voeten met schimmelnagels. Dus vrouwen van vijftig knap vinden is heel relatief.
![]()
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It's not the age of the ship that matters, it's the motion of the ocean that matters.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN