![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4701 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan dat altijd weerkerende truukje (niet alleen bij Dries hoor) iemand laten antwoorden, die weerlegt iets, en dan toch terug die beschuldiging even met één woord bevestigen in een volgende vraagstelling...Dries bleef erop antwoorden, maar velen zie ik dan maar op de nieuwe vraag antwoorden... ergerlijke gewoonte van La Cools (en andere VRT corryfeeën) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U veegt dit allemaal onder de mat door te stellen: 'iedereen heeft zo zijn smaak en humor'. Dit pleit niet voor u. Integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4704 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is diegene die pleit voor beperkingen qua smaak, die het begrip en de principes 'entartete Kunst' hanteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je, mensen die niet lachen met de holocaust omdat ze denken dat de Joden langere tenen hebben dan anderen, die zijn wat mij betreft racistischer dan mensen die er wel mee lachen. Een cabaretier zoals Theo Maassen, die in 1 van zijn conferences lacht met de hongersnood in Afrika, wel die houdt ons een spiegel voor. Die plaats het op de agenda. Door erover te zwijgen hé, doe je alsof het niet gebeurt. Ik vind het veel sterker om met dergelijke zaken te lachen, dan om het niet te doen. Ik word wel eens graag zo een spiegel voorgehouden. Jij duidelijk niet en dat zegt veel meer over u dan over mij.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 januari 2019 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB en Van Langenhove moeten vooral doen wat ze denken te moeten doen. Of hij echt een politiek talent is zal nog moeten blijken. Ik zie eerder felheid dan inhoudelijke fond en wel erg veel nadruk op zijn onafhankelijkheid, wat altijd lastig is in de politiek, dat een ploegsport is. Beetje een Dedecker-gevoel bij, dat wil zeggen: we gaan er nog van horen maar het VB gaat er nog zijn peren mee zien.
Uiteraard zal zijn lijsttrekkerschap op korte termijn, bij de verkiezingen van mei, opbrengen voor het VB.
![]() |
#4708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2019 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht, ik doe geen moeite meer. Het gaat toch nooit tot je doordringen. Ik had nochtans gezegd dat ik niet ging discussieren over de humorsmaak. Mijn fout. Ik weet nochtans al langer dan vandaag dat ik van jou niet veel inhoudelijks moet verwachten met betrekking tot het onderwerp.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 januari 2019 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4711 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het gisterenmiddag al een slechte zet vh VB...….. :
……...en mijn mening is na Terzake niet veranderd, wat niet wegneemt dat Cools een vooringenomen irritant sujet blijft, die haar gasten nooit laat uitspreken.
![]() |
#4712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
goe bezig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4713 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4714 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk nu dat hij geen potten gaat breken. mss een behoorlijke winst VB in VB maar geen verlies voor Theo ook niet. politiek faits d'hivers eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inzake de in verdenking stellen van Van Langenhove had ze wel gelijk. En mooiprater en foefelaar Dries vertelde de waarheid niet. En had dus ongelijk. Zo is het in deze. En niet anders. Punt uit. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2019 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even orakelen?
Hoeveel stemmen zal hij krijgen? Het zal er niet naast zijn, extreem links en lastercampagnes ten spijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk zo dat hij verzuipt in het eerstvolgend debat van de Zevende Dag. Francken hoeft zich idd weinig zorgen te maken.
![]() |
![]() |
#4718 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men onderschat de aversie van de hedendaagse Vlaamse jeugd tegenover bruine criminaliteit en immigratie in het algemeen. Het zijn niet allemaal linkse love and peace adepten. Een Dries waarin ze zich vertegenwoordigd zien zou best wel eens goed kunnen scoren. Laat het maar goed rommelen in politiek Vlaanderenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4720 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Joris Van Hauthem daar verliezen, afscheid moeten nemen van een absolute klassebak als Bart Laeremans ... en dan Dries binnenkrijgen, een absolute verbetering kan je dat niet echt noemen ginder ... |
|
![]() |
![]() |