![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hij heeft dat vertrouwen misbruikt. Feit is dat het Gerecht geen feiten door Francken heeft vastgesteld. Maar goed, sommigen maken graag anderen verdacht, het zal zijn dat het binnenkort verkiezingen zijn, zeker? Citaat:
Alle oplichters werken op die manier, vertrouwen winnen en daarna toeslaan. Hij heeft zijn kiezers blijkbaar ook meerdere verkiezingen om de tuin geleid, CD&V ook, want hij had op hun lijst gestaan, en het gerecht zelf ook want hij had een blanco strafregister.
|
|
|
|
#242 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eind vorig jaar werd Francken nog op handen gedragen tijdens een feestje van de Syrische christenen in Kraainem Als een maffiabaas heffen ze hem omhoog.... PERVERS |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
|
Citaat:
Juist slimme zet om af te wachten. Vlaams nationalisten mogen zich niet voor de kar laten spannen van politiek ongedierte als Kris Peeters en Alexander De Croo, die de regeling van tussenpersonen hebben goedgekeurd maar nu doen alsof hun neus bloedt. |
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou dat toch graag weten. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 januari 2019 om 22:07. |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#248 | ||
|
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 16 januari 2019 om 22:09. |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De grootste vijand van het Vlaamse volk is het Vlaamse volk zelf. N-VA is inderdaad centennationalisme, niet meer of niet minder. |
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
|
dit gaat theo stemmen kosten
dries gaat er ook nog afpakken
|
|
|
#252 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
|
Is daar iets mis mee misschien ?
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De N-VA is dan ook geen volksnationalistische partij... het is eigenlijk heel eenvoudig.
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Anderen mogen; indien al die geruchten mochten juist zijn en waarheid bevatten; voor mijn part ook eens zwalpen. Het moet geen privilegie zijn die men voorbehoudt voor de kleintjes alleen. Ik krijg van dag tot dag meer spijt dat ik destijds sommigen van die witmensen uit de stront heb gered. Normale mensen krijgen wel het woord "dank U" over de lippen. Nee dus. Maar wel komen een derde maal de knieën uit hun broek kruipen als ze opnieuw in de stront sukkelden. En toen was het mijn beurt om "dank U" te zeggen. Ik heb andere zaken te regelen dan voortdurend stront te vagen. Dat ze sinds met een pruillip rondlopen raakt mij natuurlijk niet meer. Zelfs al mochten er excuses komen. Vijgen na Pasen! Die excuses zal ik op mijn buik mogen schrijven. Dikke diploma's bieden nooit excuses aan. Zoiets is beneden hun waardigheid. Trouwens zij zijn zelf al afgevoerd sinds. Met waardigheid buiten gesmeten. Hopelijk smaakt hun bloed te zout als ze hun wonden likken. Oog om oog geeft een zalig gevoel. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat zeveren over Dries? Mopjes over Dries? Mister "Continent Zonder Grenzen" zit met een mensensmokkelaar in zijn team... Zelfs de PS is niet zo corrupt. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
|
Citaat:
draai den dolk nog wat gezellig rond
|
|
|
|
#260 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Absoluut, en met veel plezier.
Dewever blijft maar kakken op het VB in elk interview. En de shit die ze in Ninove hebben uitgestoken is zelfs voor ratten te laag gegrepen. |
|
|
|