![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karim van Overmeire…
"Het kabinet van voormalig staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) leverde de voorbije jaren zowat op bestelling humanitaire visa af. Via partijgenoten werden op het kabinet lijstjes met namen ingediend. Dat gebeurde niet enkel via de in opspraak gekomen Melikan Kucam, maar onder meer ook via Vlaams Parlementslid en Aalsters schepen Karim Van Overmeire. Volgens het kabinet van minister Maggie De Block zouden er in 2018 alleen al in totaal ongeveer 600 humanitaire visa rechtstreeks via het kabinet van haar voorganger geregeld zijn." (Apache) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 januari 2019 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() rare jongens, die n-va'ers... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het nu ? Moeten arabieren de gaskamer in, of de sociale zekerheid in ? Nooit content he ! Waarschijnlijk is het omdat het geen zuivere gutmensch arabieren zijn, maar een christelijke variant ervan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Banneling
|
![]() Eerlijke migratie, na betaling smeergeld aan de partijfunctionaris.
NVADDR |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je 10 000 Euro geen goeie prijs om asiel te bekomen ? Hoeveel vind jij dat een normale marktprijs zou moeten zijn voor zo een voordeel ? Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk wat aan de lage kant vind, maar ik heb geen idee wat de financiele mogelijkheden zijn van het clienteel. Misschien is het ook uit sociale overwegingen, dat men niet overdrijft met de prijs, maar dan zie je meteen dat het aantal visa uit de pan swingt. Dus waarschijnlijk toch een te lage prijs.
Laatst gewijzigd door patrickve : 20 januari 2019 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien de overheid dit zou gevraagd hebben om er zich ervan te vergewissen dat het de kandidaat migrant wel menens is zou dit geen probleem geweest zijn. Vooral als men weet dat het bedrag wsl afhankelijk was van de capaciteit van de kandidaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, ik las de laatste dagen dat de NVA zich opvallend stil hield! En wie weet wat volgt en hoe het eindigt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet was het in de zevende dag weer het calimero-gedoe, afrekening, bla bla, 'n-va moet eraan' en nog van die pathetische quatsch. Ook weer de enorme 'goedheid' van die maatregelen terwijl niemand het principe van humanitaire visa in vraag stelt maar enkel de willekeur & clientelisme v/h kabinet Francken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de 7e Dag zie ik vooral dat VLD en CD&V nogal hun staart introkken, na het interview met de advocaat van de betrokkene.
De harde woorden als mensensmokkelaar waren er niet meer, men moest "voorzichtig" zijn. Schrik dat het toch allemaal leugens zouden zijn? Volgens de advocaat van de betrokkene zijn er ook foutieve vertalingen gebeurd in de Pano reportage...
![]() |
#734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan heb ik helemaal geen probleem met het feit dat men mensen in acute nood vanuit Syrië overbrengt. Maar dan doe je het zonder verdoken betalingen aan tussenpersonen, en evenmin enkel voor christenen en niet voor jezidi of sjiïeten.
![]() |
![]() |
#735 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De zaak werd behandeld door het Hof van Cassatie, dat bevoegd was voor strafzaken waarin ministers in functie betrokken zijn. Openbaar aanklager was Eliane Liekendael. Het Hof veroordeelde de voornaamste betrokkenen op 23 december 1998. Willy Claes kreeg drie jaar gevangenis voorwaardelijk en vijf jaar verbod om een openbare functie uit te oefenen; Guy Coëme en Guy Spitaels werden veroordeeld tot twee jaar gevangenis voorwaardelijk en ook vijf jaar verbod om een openbare functie uit te oefenen. De Franse industrieel Serge Dassault kreeg achttien maanden voorwaardelijk.
![]() |
![]() |
#736 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat het enige kabinet dat willekeur beoefent? Akkoord misschien wel met uw enge visie. Maar over sommige andere kabinetten zwijg jij wel zedig. Past waarschijnlijk niet in uw kraam? Als anderen over andere kabinetten praten en over wat er mis loopt doe jij wel graag de deur dicht met nonsens te verkopen. Iedereen gelijk voor de wet Panda. Iedereen! Maar zo zie jij het niet. Maar neem dan maar van mij aan dat uw gekonkel als weinig waardevol beschouwd wordt. Soms zeg je een waarheid maar die wordt vernietigd door uw eenzijdig gezeur die meestal kant nog wal raakt. Mocht je zeggen dat het allemaal dezelfden zijn dan was je misschien één ogenblik eerlijk. Daar denk ik soms aan als ik met mijn "charette" bij nacht over de autostrade rijdt. En als ik naar de hoeren ga kan ik het niet nalaten van rond te kijken op de parking of je weer niet de detective zogezegd speelt. Voor de rest; als hobby dan; hou jij er vooral van om vermeende kleine mensen af te blaffen. Al wat niet verondersteld wordt om macht te hebben probeer jij in het hoekje van de verdoemenis te steken. Het wordt wel echt vervelend hoor vent. Mocht het effect hebben dan reed ik met mijn "charette" over uw kl.... . ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 20 januari 2019 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
|
![]() Ik probeer het, hoewel het vaak tenenkrullende leugens en verdraaiingen zijn.
Het verschil zal zijn dat ik een gewone kiezer ben, niet opgedragen om hier het partijbelang te verdedigen.
![]() |
#738 |
|
![]() Hij is voor mij 1.000 keer geloofwaardiger dan een Patrick Dewael die ik zijn staart zag intrekken in "De 7e Dag".
En een Henri1 zit gewoon op 0 qua geloofwaardigheid.
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: