![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De advocaat van die Melikan Kucam vertelde trouwens iets interessants over bedragen.
Een visum kost dus 350€, dat is gewoon de officiële prijs. Bovendien moesten die mensen weggeraken uit oorlogsgebied, men moet dus nog vervoer vinden, en ik kan mij denken dat dat iets meer kost dan hier gewoon een taxi bestellen. Daarna moesten ze ook nog een vlucht naar België hebben. Als men dit natuurlijk allemaal bij de kostprijs van een visum rekent, en dan zegt dat iemand dat "gekregen" heeft, alsof het iets heel duisters is, dan krijg je een heel leugenachtig beeld. Als TV-kijker, radioluisteraar, etc. weet ik natuurlijk niet hoe het echt in elkaar zit, maar ik ga dus wel opletten om zomaar de beschuldigingen van alle concurrenten van Francken voor waar aan te nemen. Ze zijn niet vies van een leugentje, en hoe meer je ze bezig hoort, hoe meer tegenstrijdigheden je hoort.
![]() |
#742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er was niks aan de hand hoor, het is allemaal legaal ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
|
![]() Citaat:
Dit zijn toch gewoon verdachtmakingen die nergens op slaan? En ik veronderstel dat een taxichauffeur daar ter plaatse meer rekent als hij zijn leven riskeert dan als het een vredessituatie is. Dat maakt het toch geen mensensmokkel? Of denk jij dat Rudy Vranckx ergens in oorlogsgebied binnen wil raken, hij dan gewoon een ticketje van de locale tegenhanger van De Lijn neemt? Of zit Rudy Vranckx volgens u ook in de mensensmokkel als hij in zijn reportages zegt dat hij een vervoer geregeld heeft om in een oorlogszone binnen of buiten te geraken? ![]() ![]() ![]() Ik veronderstel dat u, mocht u daar wonen, en u bent taxichauffeur gewoon de vastgestelde tarieven van voor de oorlog zou hanteren. Ook als uw taxi op een paar dagen tijd helemaal kapotgeschoten kan zijn, uw leven op het spel staat, en er bermbommen liggen, sluipschutters op de loer liggen, bommen met gif gedropt worden? ![]() ![]() ![]() Het verschil met mensensmokkel is nochtans eenvoudig. Bij mensensmokkel worden mensen naar hier gehaald die geen toelating hadden om naar hier te komen, en dat merk je dan ook bij "het enige verschil" dat je zo schijnheilig aanhaalt.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 20 januari 2019 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar blijf je die fantazieke leugens en uitvluchten toch maar halen. Vluchtelingen moeten van niemand toestemming hebben om zich tot hier te begeven om asiel aan te vragen, het feit dat ze komen om asiel aan te vragen geeft hen die goedkeuring. Een illegaal is iemand wie zijn aanvraag werd afgewezen of geen aanvraag indiende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
|
![]() Citaat:
En je fietst heel mooi om de kwestie heen, dat je er dan eerst wel moet geraken om te kunnen asiel aanvragen, want wat ook uw procedure is die je volgt, je zult toch eerst uit die oorlogszone moeten geraken. Bovendien, er is nog een dubbelzinnigheid, ik heb niet gehoord dat die mensen die extra kosten aan die N-VA'er betaald hebben. Dus als België zegt : "U mag naar hier komen, met een humanitair visum", dan zullen die mensen nog altijd moeten betalen om transport uit de oorlogszone te bekomen, en daarna voor het vliegtuig. Het is dan ook zeer leugenachtig om dat als mensensmokkel te gaan voorstellen.
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mag men dus gelijk terug de deur wijzen. Een asielzoeker kan een politiek asielzoeker zijn of een economisch asielzoeker zijn. Wat in de EU binnenstroomt, op huidig ogenblik, is spijtig genoeg géén van beiden maar dat zijn allemaal lieden die op zoek zijn naar de 'hoorn des overvloeds' of die men dat wijsgemaakt heeft voor ze aan hun tochten begonnen zijn. In de meeste gevallen is het ook een zoektocht in het ijle wat eigenlijk die mensen hun motieven zijn om de gevaarlijke tochten te ondernemen. Bij de laatste zin denk ik dan weer aan "Het Paard van Troje" overspoelen, veroveringstochten, verkrachtertje spelen her- en der en anderen hun 'rustige' leven komen verzieken. Ik denk dat als men het echt fijn moest nagaan er bitter weinig in aanmerking komen om asiel te kunnen afdwingen. ![]() In bepaalde gevallen gooit men het op een oorlogssituatie die zich voordoet in hun land. Pijnlijk detail is dat er bij de ellenlange rijen aanschuivenden bij zijn die uit landen komen waar totaal niets aan de hand is. Allemaal groot en allemaal sterk genoeg om in hun eigen landen zelf in te gaan tegen het systeem als het niet deugt aldaar maar het op een vluchten zetten is gemakkelijker. Ik stel mij bij deze een situatie voor waar wij Europeanen het op een 'vluchten' moeten zetten of we dan overal in andere landen zo vriendelijk ontvangen zullen worden. I doubt it ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 januari 2019 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
|
![]() NVA bestond in de DDR he.
![]() |
#748 | |
|
![]() Citaat:
Oude truuk van Bartje. Die heeft vooral schrik dat zijn voorsprong in percenten te klein gaat worden om een coalitie naar zijn keus te maken. I kid you not. Zelfde schrik als vóór 14 okt in A.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 januari 2019 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen moet uit de oorlogszone geraken of ze nu wel of niet een visa hebben maakt geen verschil. Dus is het excuus, het uitvlucht dat men daarvoor in Belgie betaalde een uitvlucht waar alleen nva-mongolen in geloven. De reden dat men in Belgie voor een visa betaalde is dat een visa na de vlucht uit de oorlogszone vrije toegang geeft tot Europa, terwijl degenen die niet voor een visa betaalden daarnaast nog een gevaarlijke tocht moesten betalen aan andere mensensmokkelaars En dat maakt die visa verkopers van Melikan tot visa-Theo mensensmokkelaars. Laatst gewijzigd door dpg : 20 januari 2019 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | ||||
|
![]() Citaat:
Pure demagogie dus. Citaat:
N-VA'ers zijn volgens deze mongolen schuldig tot het tegendeel bewezen is. Citaat:
Maar u weet precies meer dan het gerecht zelf. Citaat:
Al de rest van uw redenering is er dan ook op gericht Francken te beschadigen, want ik ben er zeker van dat die Melikan u niet interesseert.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 20 januari 2019 om 15:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je mij niet rekent bij dat paljassenvolk dan ben ik ruim tevreden. Want dit forum is geen forum. Wel een slagveld waar vechtersbazen hebben beslist om hun hobby; mekaar in de haren zitten dus; hebben afgesproken. En daartussen een paar karnavalgekken die met een vals kostuumpje aan proberen anderen het leven zuur te maken. Terwijl ieder verstandig mens weet dat je met zuur geen bijen aanlokt. Je vindt hier dus vreemde vogels van allerlei pluimage. Je hebt salonsossen die bij voorkeur de vermeende kleine man op een boerse manier aanpakken. En je hebt ook schoolmeesters die denken dat ze met kleuters te maken hebben en die dus op iedere topic komen belerend doen. Als ze maar van zichzelf kunnen denken dat ze slimmer zijn dan hun vermeende kleuters. Terwijl ook zij natuurlijk aantonen dat ze oerdom zijn. Ik zie het natuurlijk ook gebeuren maar...….het raakt mij allerminst. Mijn vader was een werkman maar...…...niet simpel van geest. Hij heeft mij ooit aangepakt toen ik ruzie had met een vechtersbaas op school en wist mij te vertellen dat alleen een aap kon ruzie maken met een andere aap. En die levensles indachtig moet ik toegeven dat hij het juist zag. Dikwijls denk ik dan ook als ik probeer dit forum te doorgronden dat wij op de apenplaneet leven. De gorilla's aan de macht dus. De one-line snobisten die alleen maar kunnen brullen en kreten slaan. Want ik versta ze niet. Horen natuurlijk wel maar met argumenten wordt hun vermoed proza (?) nooit onderbouwd. Natuurlijk heeft dit forum desondanks zijn nut. Het houdt de vechtersbazen van de straat. Zij kunnen zich uitleven op een vreedzame manier. Zelfs als voetbalsupporters. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 20 januari 2019 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kronkel maar verder, huillie huillie maar verder, de feiten zijn dat den Theo niemand nodig heeft om hem te beschadigen, hij deed zich dat perfect alleen aan omdat de vlaamsche kruisvaarder spelen in het midden-oosten belangrijker was dan goed bestuuur, er rest hem alleen nog veel huillie huillie en dwazen die hem blijven geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
|
![]() Citaat:
Jij beweerde dat als er moest betaald worden om het land uit te geraken, dat dat dan dezelfde diensten waren als mensensmokkelaars aanbieden. Daarmee heb je je vastgereden. Een keertje teveel gelogen en verdraaid.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 20 januari 2019 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wordt nog mooier. Wij weten nog altijd niet of die vluchtelingen veel of weinig geld hadden. Waarschijnlijk...… Wij weten ook nog altijd niet of dezen; die mits het afleggen van een éénpersoons-examen en een daaruit verkregen jobke aan de gemeente veel of weinig geld hadden. Waarschijnlijk...… Wij weten nog altijd niet wiens gronden bouwgrond werden dat dezen veel of weinig geld hadden. Waarschijnlijk.....; mogelijk...… . Etc. Etc. Etc. En nu begint de democratie zich zorgen te maken. We weten nog altijd niet wat we niet weten of wel mogen weten. We merken wel dat dezelfde bevoegdheden steeds in handen van dezelfden belanden. Over wat moeten we ons dan wel zorgen maken? Over hetgeen we wel mogen weten of over hetgeen we niet mogen weten? Ik weet het ook niet meer! ![]() Maar ik wordt niet betaald om nog veel te weten. Waarom zou ik mij dan nog zorgen maken? Laatst gewijzigd door werkman : 20 januari 2019 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 20 januari 2019 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest zijn we toch zo blij met al het vreemd schorremorrie en sukkelaars zonder een rooie duit die zich meteen aan het ocmw plakken, genieten van een sociale woning, geldelijke steun, kindergeld enz En die voor dit alles geen cent hebben moeten betalen! Blijft anderzijds nog de vraag wie er geld heeft gevraagd en gekregen buiten die 350 euro! Francken zal het alvast niet zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | ||
|
![]() Citaat:
Feit is dat jij eerst deed alsof uit een oorlogsgebied geraken en daarvoor iemand betalen gelijk stond aan mensensmokkel. Als ik u dan duidelijk maak dat dit dan ook geldt voor oorlogsreporters, begon je te kronkelen dat een paling er jaloers op was. Citaat:
Spijtig, hee, voor van die vuilspuiters op fora?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 20 januari 2019 om 16:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
|
![]() .
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 20 januari 2019 om 16:57. |
![]() |
![]() |