![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij al ooit één Belgische politieker gekend die gearresteerd of in verdenking werd gesteld voor iets dergelijks of veel erger? Je moet daarvoor echt wel al een moord plegen of iets dergelijks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort een NVA'er als woordvoerder van Amnesty en Rode kruis?
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar is de tijd dat de Grote Leider zelf nog doekoes (valse weliswaar...) uitdeelde... Oh nostalgie... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Goed dat je dat nog eens onder de aandacht brengt.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Vraag je dat nu aan de NVA zelf?
![]() |
#48 |
|
![]() Oei, nen duurdecomprenuur...
![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is enkel wachten op het moment dat Theo met de officiële zegening van het partijbestuur boten uitstuurt om vluchtelingen vanop de middelandse zee veilig te transporteren naar België in ruil voor de ondertussen gekende pricing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil zeggen dat de N-VA het gerecht in haar zak heeft zitten?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu zal HEEL duidelijk worden hoeveel politieke implantaten er bij Parket/justitie/gerecht aanwezig is. Of er daadwerkelijk scheiding van macht is in dit sjoemel merk België.! Geeft Parket/justitie/gerecht voor de verkiezing duidelijkheid signaal dat Francken NIETS te verwijten valt of wachten ze bewust (waar ik voor vrees) tot na de verkiezing om dit duidelijk te maken voor de bevolking dat een rotte appel in de mand corrupt was een niet Francken!!!! Bewust wachten......Wat dus méér dan verkiezing manipulatie zou zijn met voorbedachten rade >>>> Trump toestanden …..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 januari 2019 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De garde vlaamse nationalisten sterven vanzelf uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ofwel was theo incompetent en wist hij niet wat er aan de hand was op zijn departement...ofwel was hij een mensensmokkelaar en medeplichtig.
Kies. Het is het een of het ander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als en café praat daar doe ik niet aan mee, het is aan justitie om duidelijkheid te leveren! Nu zal HEEL duidelijk worden hoeveel politieke implantaten er bij Parket/justitie/gerecht aanwezig is. Of er daadwerkelijk scheiding van macht is in dit sjoemel merk België.! Geeft Parket/justitie/gerecht voor de verkiezing duidelijkheid signaal dat Francken NIETS te verwijten valt of wachten ze bewust (waar ik voor vrees) tot na de verkiezing om dit duidelijk te maken voor de bevolking dat een rotte appel in de mand corrupt was een niet Francken!!!! Bewust wachten......Wat dus méér dan verkiezing manipulatie zou zijn met voorbedachten rade >>>> Trump toestanden …..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Libanon is "vergeven" van Syriërs. Die daar de meest minderwaardige jobkes doen. Tenzij ze geld hebben dat is een soort internationale pas. Ik was nog in Beirout in December. Ik weet ongeveer hoe het daar draait met geld doe je daar alles. Blijkbaar zijn het diegenen die geld hebben die hun visa gekocht hebben. Arme Syriërs waren absoluut niet de target voor die schepen. Als Belgische justitie een onderzoek moet doen in Libanon, bonne chance. De Wever maakt zich gewoon belachelijk door te stellen dat die welstellende Syriërs in Beiroet van een gewisse dood gered werden. Laatst gewijzigd door Gipsy : 20 januari 2019 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewever staat pal achter Theo.
Dat was licht anders in de vld-afdeling van Gent: ze stonden ook achter de andere, maar dan om hem "alle foltertuigen van het Gravensteen in zijn rug te steken" (zijn eigen woorden). Verder: de laatst gekende mededeling van het parket van Antwerpen is nog steeds dat noch Theo noch iemand van zijn kabinet in de gerechtelijke kijker lopen. Alleen de politici van de andere partijen begrijpen dat anders. Helemaal anders. Ook op dit forum draait het voor sommige zaken anders. In alle mededelingen van de nva zegt men dat Theo dit al lang gewoon is, zo onder het vuur te liggen, en dat hij daar wel tegen kan. Maar op dit forum begrijpt men dat als calimero-gejank. Wie een hond wil slaan, vindt licht een stok. Afspraak in mei e.k. ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik nog kwijt wou: de politiek wordt wel, naar mijn aanvoelen, harder en harder gespeeld.
Behalve in .... de stad Antwerpen. Daar hebben twee partijen die mekaar niet kunnen luchten, toch de onbestuurbaarheid vermeden. Dat gaat goed aflopen na mei 19, of dat gaat heel slecht aflopen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |