Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2019, 19:29   #41
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waarom is hij niet gearresteerd of zelfs maar in verdenking gesteld?
Heb jij al ooit één Belgische politieker gekend die gearresteerd of in verdenking werd gesteld voor iets dergelijks of veel erger? Je moet daarvoor echt wel al een moord plegen of iets dergelijks.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:29   #42
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom is hij niet gearresteerd of zelfs maar in verdenking gesteld?
Hij heeft wel erg veel last van bloeddorst zegt hij zelf.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:32   #43
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Theo Francken, staatssekretaris Asiel van de NVA die meewerkt aan mensensmokkel.

Het blijft mijn weekend goedmaken.
We snappen het niet weet je. Het verschil tussen die visa en de andere is blijkbaar: "we hebben wel mensen gered van een gewisse dood he!"
Binnenkort een NVA'er als woordvoerder van Amnesty en Rode kruis?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:36   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Theo Francken, staatssekretaris Asiel van de NVA die meewerkt aan mensensmokkel.

Het blijft mijn weekend goedmaken.
De regering doen vallen omwille van een feel-good tekst in de VN over vluchtelingen/arabieren , en dan blijkt dat zij zelf het grootste reisbureau voor vluchtelingen/arabieren van België vormden op het kabinet. In ruil voor doekoes

Waar is de tijd dat de Grote Leider zelf nog doekoes (valse weliswaar...) uitdeelde... Oh nostalgie...

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:40   #45
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De regering doen vallen omwille van een feel-good tekst in de VN over vluchtelingen/arabieren , en dan blijkt dat zij zelf het grootste reisbureau voor vluchtelingen/arabieren van België vormden op het kabinet. In ruil voor doekoes

Waar is de tijd dat de Grote Leider zelf nog doekoes (valse weliswaar...) uitdeelde... Oh nostalgie...

Je weet toch wel waarover dat ging, en nog altijd gaat?
Goed dat je dat nog eens onder de aandacht brengt.
Oud 20 januari 2019, 19:40   #46
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
We snappen het niet weet je. Het verschil tussen die visa en de andere is blijkbaar: "we hebben wel mensen gered van een gewisse dood he!"
Theo Francken die het Te Deum zingt in de parochiekerk van Linden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:41   #47
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Je weet toch wel waarover dat ging, en nog altijd gaat?
Goed dat je dat nog eens onder de aandacht brengt.
Vraag je dat nu aan de NVA zelf?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:42   #48
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vraag je dat nu aan de NVA zelf?
Oei, nen duurdecomprenuur...
Oud 20 januari 2019, 19:47   #49
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is enkel wachten op het moment dat Theo met de officiële zegening van het partijbestuur boten uitstuurt om vluchtelingen vanop de middelandse zee veilig te transporteren naar België in ruil voor de ondertussen gekende pricing.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 19:48   #50
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je wil zeggen dat de N-VA het gerecht in haar zak heeft zitten?
Oud 20 januari 2019, 19:50   #51
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Je wil zeggen dat de N-VA het gerecht in haar zak heeft zitten?
Die waren toch allemaal wereldvreemd volgens den Theo, nu beroep doen op het gerecht om zich wit te wassen is zo , je weet wel erg huillie huillie .
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 20:37   #52
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Die waren toch allemaal wereldvreemd volgens den Theo, nu beroep doen op het gerecht om zich wit te wassen is zo , je weet wel erg huillie huillie .
Je komt blijkbaar niet veel verder dan huilie huilie.
Klinkt afgezaagd
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 20:39   #53
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Je komt blijkbaar niet veel verder dan huilie huilie.
Klinkt afgezaagd
Waarom doe je het dan ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 21:22   #54
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad, de haat en de nijd druipen er van af bij onze "politiekers"! Zag bvb Almaci op tv de laatste weken, met een smikkel tot op de grond, maar bij haar laatste optreden in een of ander programma was het een en al smile!
De Marrakechpolitiekers gaan er misschien een beetje te hard tegenaan. Straks blijkt misschien dat er Francken zo goed als niets te verwijten valt. Een rotte appel kan elk ogenblik in elke partij opduiken, bij de sossen hebben ze er al een album vol van!
Uiteindelijk zijn het de kiezers die straks de kaarten zullen schudden, niet de partijen! Aan de NVA om nog een en ander uit de doeken te doen over hoe fantastisch al de anderen aan het werk zijn!
Als en café praat daar doe ik niet aan mee, het is aan justitie om duidelijkheid te leveren!

Nu zal HEEL duidelijk worden hoeveel politieke implantaten er bij Parket/justitie/gerecht aanwezig is.
Of er daadwerkelijk scheiding van macht is in dit sjoemel merk België.
!

Geeft Parket/justitie/gerecht voor de verkiezing duidelijkheid signaal dat Francken NIETS te verwijten valt of wachten ze bewust (waar ik voor vrees) tot na de verkiezing om dit duidelijk te maken voor de bevolking dat een rotte appel in de mand corrupt was een niet Francken!!!!

Bewust wachten......Wat dus méér dan verkiezing manipulatie zou zijn met voorbedachten rade >>>> Trump toestanden …..
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 januari 2019 om 21:25.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 21:24   #55
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je voorraad Roundup zal reeds lang uitgeput zijn en nog steeds zal het Vlaams nationalisme verder groeien. Heb je nu nog steeds niet door dat dit België/Belgique niet eindeloos zal blijven voortbestaan in zijn huidige vorm? Die taalgrens is veel meer dan alleen maar een "taal"grens. Het is de grens tussen het vooruit willen en het liever blijven afhangen van "steun". De zogezegde taalgrens is ideologisch zoveel als een tectonische breuk. Af en toe is er een politieke aardbeving en wordt de scheur dieper.
De tijd speelt echter in ons voordeel.

De garde vlaamse nationalisten sterven vanzelf uit.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 21:25   #56
Tavek
Banneling

Standaard

Ofwel was theo incompetent en wist hij niet wat er aan de hand was op zijn departement...ofwel was hij een mensensmokkelaar en medeplichtig.

Kies. Het is het een of het ander.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 21:29   #57
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ofwel was theo incompetent en wist hij niet wat er aan de hand was op zijn departement...ofwel was hij een mensensmokkelaar en medeplichtig.

Kies. Het is het een of het ander.
Juist, maar opnieuw:
Als en café praat daar doe ik niet aan mee, het is aan justitie om duidelijkheid te leveren!

Nu zal HEEL duidelijk worden hoeveel politieke implantaten er bij Parket/justitie/gerecht aanwezig is.
Of er daadwerkelijk scheiding van macht is in dit sjoemel merk België.!

Geeft Parket/justitie/gerecht voor de verkiezing duidelijkheid signaal dat Francken NIETS te verwijten valt of wachten ze bewust (waar ik voor vrees) tot na de verkiezing om dit duidelijk te maken voor de bevolking dat een rotte appel in de mand corrupt was een niet Francken!!!!

Bewust wachten......Wat dus méér dan verkiezing manipulatie zou zijn met voorbedachten rade >>>> Trump toestanden …..
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 21:35   #58
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Dat weet ik nog niet zo goed. Als de Libanezen deze Assyrische Syriërs weer de grens overzetten zoals ze ook met andere groepen gedaan hebben in het verleden, dan kan dat wel tot levensgevaar leiden.

Het uitdelen van aanvraagformulieren bij benarde groepen is niet hetzelfde als het uitdelen van visa op de markt.
En eenmaal correct ingevuld werden deze formulieren door de consulaten en de ambassade nagecheckt op waarachtigheid en dies meer. En dat in dat voortraject met baksheesh gestrooid wordt, weet iedereen die wat met het Midden-Oosten vertrouwd is. Dat komt overeen met wat die Belgische ex-ambassadeur van de Sant'Egidio-stichting op de televisie wist te bevestigen.

Of dat ook het traject Midden-Oosten - België betrof betwijfel ik, maar daar moet justitie onderzoek en uitspraak naar doen.

Libanon is "vergeven" van Syriërs. Die daar de meest minderwaardige jobkes doen. Tenzij ze geld hebben dat is een soort internationale pas. Ik was nog in Beirout in December. Ik weet ongeveer hoe het daar draait met geld doe je daar alles. Blijkbaar zijn het diegenen die geld hebben die hun visa gekocht hebben. Arme Syriërs waren absoluut niet de target voor die schepen. Als Belgische justitie een onderzoek moet doen in Libanon, bonne chance. De Wever maakt zich gewoon belachelijk door te stellen dat die welstellende Syriërs in Beiroet van een gewisse dood gered werden.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 20 januari 2019 om 21:48.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 22:03   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Dewever staat pal achter Theo.
Dat was licht anders in de vld-afdeling van Gent: ze stonden ook achter de andere, maar dan om hem "alle foltertuigen van het Gravensteen in zijn rug te steken" (zijn eigen woorden).

Verder: de laatst gekende mededeling van het parket van Antwerpen is nog steeds dat noch Theo noch iemand van zijn kabinet in de gerechtelijke kijker lopen.
Alleen de politici van de andere partijen begrijpen dat anders. Helemaal anders.

Ook op dit forum draait het voor sommige zaken anders.
In alle mededelingen van de nva zegt men dat Theo dit al lang gewoon is, zo onder het vuur te liggen, en dat hij daar wel tegen kan.
Maar op dit forum begrijpt men dat als calimero-gejank.

Wie een hond wil slaan, vindt licht een stok.
Afspraak in mei e.k. ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2019, 22:05   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Wat ik nog kwijt wou: de politiek wordt wel, naar mijn aanvoelen, harder en harder gespeeld.
Behalve in .... de stad Antwerpen. Daar hebben twee partijen die mekaar niet kunnen luchten, toch de onbestuurbaarheid vermeden.

Dat gaat goed aflopen na mei 19, of dat gaat heel slecht aflopen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be