![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...l-op~a71090ba/... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nogal magertjes: twee berichten over een periode van tien jaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, als ik u goed begrijp, als er slechts twee bankroven of twee moorden hebben plaatsgevonden in 10 jaar hoeven we ons daar niet dik in te maken, dat is verwaarloosbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een niet opgemerkte bankoverval of moord is al iets zeldzamer dan niet opgemerkte fraude.
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet, er zijn veel moorden hoor die niet opgemerkt zijn. En of dat er nu veel of weinig zijn, dat maakt ze niet meer of minder acceptabel hé
Laatst gewijzigd door Garry : 31 januari 2019 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwemt maar verder in uwe bak wijwater zoveel je wil maar een ding staat vast, de kans dat het opgemerkt wordt bij een kopvod-madam is ontegensprekelijk stukken kleiner dan dit het geval is bij een een normaal iemand zonder kopvod.
Als ze perse het recht willen hebben om overal en eender waar met een draperie op hun hoofd te mogen zitten dat ze dan blijven of gaan daar waar dat dat ingeburgerd is, en dat is niet hier het geval. Ik ben er heilig van overtuigt dat wanneer wij daar zouden gaan zitten met een bivakmuts over ons hoofd dat dat niet zal geaccepteerd worden. Laatst gewijzigd door Garry : 31 januari 2019 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, ik begin te begrijpen waarom in S.A. vrouwen niet met een auto mogen rijden. We hebben dat altijd als seksistisch gezien van de islam, maar die gasten hadden ook wel door dat al die kiekens gewoon hun rijbewijs gefraudeerd gingen halen...
![]() Een gevaar op de weg dus, meer was dat niet... Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2019 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We kunnen proberen om een vrouwenslipje over onze kop te trekken. Daar de belangrijke examens toch mondeling zijn zou dat kunnen helpen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 31 januari 2019 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Joepie!! Al 156.520 verbeterende berichtjes. Onderwijzer Jan geraakt geraakt weer in vorm. De kindertjes moeten het toch weten dat ze onnozelaartjes zijn! Zelfs de vaandeldragers hier op dit forum mogen het ook steeds weten. Ik heb nooit geweten dat de huidige onderwijzers zo slim konden zijn. In de vroegere Middeleeuwen heb ik er veel het secundair onderwijs weten verlaten omdat dit onderwijs beneden hun IQ-peil was. De tijden zijn verandert. Maar laten we eerlijk blijven. Er zijn er hier weinig die weten dat men vliegen niet met suiker vangt maar wel met azijn. Als we aan het aantal 200.000 scheve opmerkingen geraken dan is onomstotelijk bewezen wie de slimste is op dit forum. En eindelijk is het nog eens een Vlaming! Joepie!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161108_02562330 etc....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() NVA leidt ook tot fraude
nu is ook zijn zoon verdacht , ze gaan Francken kloten, zeker weten bye bye wannabee nationalist, gedaan met het geld van de Belgen te krijgen https://www.hln.be/nieuws/binnenland...aire~a4a3a2c7/ Nva = kapot
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, je hebt hier niks te vertellen en braaf te zijn of we sturen je terug naar je vaderland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Ok Sorry, heb geen zin in de deportatietrein te zitten, in vlaanderen weten ze namelijk hoe je dat bewerkstelligt , mensen te deporteren
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 31 januari 2019 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van toen Belgie de Vlamingen met de trein in beestenwagons naar de kampen in Frankrijk voerde.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je wilt niet weten wat ze allemaal onder die brede rokken uit een warenhuis smokkelen. Ze weten ook veel beter dan wij hoe ze onze sociale diensten optimaal kunnen "pluimen". Ook daar worden we bedrogen terwijl onze "hard slapende" ambtenaren er staan op te kijken.
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij geeft zo les hoor. Hij stelt strikvraagjes aan de leerlingen en vindt er een enorm plezier in dat hij hen dan kleineren. Maar hij heeft wel het begin van dementie. Hij vergeet meestal dat hij op een forum zit en blijft dus idiote vragen stellen. Sjonge, sjonge. Mocht ik bij die vent in de klas zitten dan hing ik hem aan een nagel in de muur en bond een draad rond zijn piemel. Dan kon hij zelf de clown spelen. Trekken en hoepsa met de beentjes. Wie is wat? En wat is wie? En waar zit wie? En bewijs eens wat wie zegt? En wie is wie? En nu trekken we opnieuw met het koordje. Hoepsa met de beentjes. Heel goed antwoord! En nu mag jij eens trekken. Hopsake. En wat heb ik nu verteld mannen? Oei; de bel gaat. Wie en wiewie gaat naar huis. Dag pummeltjes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een hoofddoek tot fraude leidt, dan weet ik zo niet.
Maar Zuhal haar concept van een hoofddoek, is zo scherp als een mes: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |