Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 30 januari 2019, 09:55   #381
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Hadden we toch al lang kunnen zien aankomen dat ze het op een janken zouden zetten.

Toch hebben die vrouwen er zelf voor gekozen om aan te sluiten bij het IS, om naar andere landen uit te wijken en nu hun winkeltje niet goed meer draait zetten ze het op een janken om op de 'goodwill' van onze mensen te kunnen rekenen en om ze maar snel terug te laten overkomen.

Weer en tot vervelens toe schakelt men kinderen in om hun terugkeer gedaan te kunnen krijgen en koesteren ze de hoop dat het niemand onberoerd laat daar het om kinderen en hun moeders gaat.

Ik denk wel dat er velen zijn die zelfs de kinderen niet meer hadden laten overkomen.

Eigen schuld, niemand verplichtte u het land te verlaten of bij de één of andere organisatie aan te sluiten die al een tijdje niet echt in de goede zin van het woord in het nieuws komt.
Correct.

Maar je kent dat. Een paar opdringerige types of proppers die komen met allerlei domme kak "deals" en veel mensen trappen er met beide voeten in.

Uiteindelijk wordt hun vertrouwen zoveel misbruikt omdat ze het niet kunnen doorzien. Die mensen met hun deals lopen tegen de lamp omdat ze uiteindelijk iedereen verraden. En degene die overal intrappen,mja wat kan je ervan zeggen.... het inschattingsvermogen van een KOE!
TV-verslaafde is offline  
Oud 30 januari 2019, 09:59   #382
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Ik heb het al eens gevraagd aan veel vrouwen. Hoeveel meter tot die boom ongeveer? Euh... euh. Hulpeloze blik...

Ja, laat maar dat inschatten. Ik zal het zelf wel doen.
TV-verslaafde is offline  
Oud 30 januari 2019, 10:02   #383
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Correct.

Maar je kent dat. Een paar opdringerige types of proppers die komen met allerlei domme kak "deals" en veel mensen trappen er met beide voeten in.

Uiteindelijk wordt hun vertrouwen zoveel misbruikt omdat ze het niet kunnen doorzien. Die mensen met hun deals lopen tegen de lamp omdat ze uiteindelijk iedereen verraden. En degene die overal intrappen,mja wat kan je ervan zeggen.... het inschattingsvermogen van een KOE!
Wat u schrijft klopt inderdaad ook in de zin van dat er nog steeds veel mensen blijven in trappen in de 'mooie' verhaaltjes. "Keeping up appearances"

PS

Toch met enig respect voor de koebeesten die in de wei staan te grazen want die hebben er geen hand in.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 30 januari 2019, 11:33   #384
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En hier heb je het -zeer terechte- standpunt van Maggie De Block : België weigert die moeders terug op te nemen.


bron : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...omen~a2031c30/
Wie echt er nu geloof aan wat ze zegt, de rechtbank zal dat wel bepalen, er zal een rechter gevonden worden die de ouders laat overkomen.
alberto is offline  
Oud 30 januari 2019, 11:57   #385
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Wie echt er nu geloof aan wat ze zegt, de rechtbank zal dat wel bepalen, er zal een rechter gevonden worden die de ouders laat overkomen.
ja je weet wel, zo'n onafhankelijke rechter
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 30 januari 2019, 12:01   #386
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Stuur de grootmoeders naar ginder?
gezinshereniging.
Anna List is offline  
Oud 30 januari 2019, 12:06   #387
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wat u schrijft klopt inderdaad ook in de zin van dat er nog steeds veel mensen blijven in trappen in de 'mooie' verhaaltjes. "Keeping up appearances"

PS

Toch met enig respect voor de koebeesten die in de wei staan te grazen want die hebben er geen hand in.
De koe is een heilig dier. Geeft melk, huid, vlees. Ik respecteer de koe maar alleen gras eten dat moet toch tegenslaan.

Van die mooie verhaaltjes, de pauw heeft mooie veren maar smaakt heel slecht. Naar bitterballen van kots naar het schijnt.
TV-verslaafde is offline  
Oud 30 januari 2019, 12:59   #388
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Wie echt er nu geloof aan wat ze zegt, de rechtbank zal dat wel bepalen, er zal een rechter gevonden worden die de ouders laat overkomen.
ik vind niet langer dat die grootouders de klein kinderen kunnen opvoeden.
Met hun schrijven geven ze aan totaal geen inzicht te hebben in wat hun kinderen hebben gedaan en waarom.
Die kinderen moeten niet horen" jou hebben ze uit dat kamp gehaald omdat het niet anders kon maar je moeder niet" want natuurlijk " wreekt zich dit dan". Eigenlijk totaal fout, om die verantwoordelijkheid voor de situatie bij de samenleving te leggen, daarom zie ik die grootmoeders als ongeschikt!
De verantwoordelijkheid ligt bij hun kinderen, en niets anders zou de boodschap naar de kleinkinderen mogen zijn, over de ouders van die kleinkinderen.

De brief heeft dus een omgekeerd effect, schande hoe met een half dreigement dan nog dit gebeurd...tegen die mentaliteit moeten we zeggen "wtf????

Laatst gewijzigd door alice : 30 januari 2019 om 13:06.
alice is offline  
Oud 30 januari 2019, 13:01   #389
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
gezinshereniging.
Het kan eenvoudig zijn hé.
Skobelev is nu online  
Oud 1 februari 2019, 19:13   #390
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
https://www.demorgen.be/binnenland/d...omen-b29619ee/

die oma's hebben gelijk!
dit is ook wat ik al van in t begin zeg.
scheidt die kinderen niet van hun moeders!
Inderdaad! Laat ze allemaal ginder!
andev is offline  
Oud 1 februari 2019, 19:21   #391
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Wie echt er nu geloof aan wat ze zegt, de rechtbank zal dat wel bepalen, er zal een rechter gevonden worden die de ouders laat overkomen.
We hebben inderdaad een gerecht en sommige rechters die naam niet waardig!
Wat voor stommiteiten werden er al uitgehaald de laatste tijd, zogezegd in akkoord "met het recht"? Zoals die Turkse smeerlap die terug naar zijn land moest, maar daar weigeren ze … en ze laten dat gespuis hier dan weer vrij???
Met die IS-kindjes is het laatste woord ook nog niet gevallen waarschijnlijk!
Nog een paar multiculdidioten die straks weer mooie brieven gaan opstellen die dan zogezegd door de oma's werden geschreven...
Zelfs met die teruggekeerde kindjes zal het uitkijken zijn wie er zich straks en wat later met die gastjes gaat bezighouden!

Laatst gewijzigd door andev : 1 februari 2019 om 19:24.
andev is offline  
Oud 2 februari 2019, 15:26   #392
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ja je weet wel, zo'n onafhankelijke rechter
Lichte correctie, een onafhankelijke Franstalige rechter.
TREBRON is offline  
Oud 2 februari 2019, 15:28   #393
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

[quote=andev;8928683]We hebben inderdaad een gerecht en sommige rechters die naam niet waardig!
Wat voor stommiteiten werden er al uitgehaald de laatste tijd, zogezegd in akkoord "met het recht"? Zoals die Turkse smeerlap die terug naar zijn land moest, maar daar weigeren ze … en ze laten dat gespuis hier dan weer vrij???
Met die IS-kindjes is het laatste woord ook nog niet gevallen waarschijnlijk!
Nog een paar multiculdidioten die straks weer mooie brieven gaan opstellen die dan zogezegd door de oma's werden geschreven...
Zelfs met die teruggekeerde kindjes zal het uitkijken zijn wie er zich straks en wat later met die gastjes gaat bezighouden![/QUOTE]
Er zullen hier wel enkele lieve Imams zijn die zich over hen gaan ontfermen.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 2 februari 2019 om 15:29.
TREBRON is offline  
Oud 3 februari 2019, 21:23   #394
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Dat 'kinderpardon' zou dat een wapen zijn van de 'asielobby?' in de zin van mensen schuldgevoelens proberen aan te praten.

Meer- en meer valt het ook op dat bij dat soort van zaken, ouders die bij een bepaalde terroristische groepering aansluiten en het dan ineens niet meer zien zitten, kinderen ingezet worden om hun 'gelijk' met proberen te halen en op die manier terug in ons land proberen te geraken.

Het is ook algemeen geweten dat er in ons land nog steeds veel brave mensen zijn die daar openlijk blijven in trappen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 4 februari 2019, 19:56   #395
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Nieuwsuitzendingen en gelezen te hebben dat de buit binnen is voor de IS moeders, hun kinderen zijn aangekomen in Brussel.

Ik durf wedden dat men binnenkort de moeders ook gaat terughalen.

Waar gaat het toch naartoe in dit land?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 februari 2019 om 19:57.
Universalia is offline  
Oud 4 februari 2019, 20:25   #396
Midas
Partijlid
 
Midas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Berichten: 264
Standaard

Ik zou die IS-terroristen-kids plaatsen bij die Brusselse rechter die torenhoge dwangsommen oplegde aan de belgische belastingsbetaler. Laat die Brusselse rechter die IS-kinderen maar opvoeden in zijn eigen gezin. Steeds de factuur leggen bij de staat is toch zo gemakkelijk voor al die politiek correcte zakkenvullers.



Ofwel die IS-kinderen meteen verhuizen naar de villa van Rudi Vranckx in Italië. Die halfbakken pater Damiaan van de Moslims zet zich op kosten van de vlaamse belastingbetaler een mooi buitenverblijf in het zonnige Italië, ver weg van de miserie in de moslimlanden waar hij zijn brood mee verdient, en ver weg van de miserie in vlaanderen en brussel die hij mede creeert door zijn inzet voor de islam-verspreiding in gans vlaanderen.
Midas is offline  
Oud 4 februari 2019, 20:35   #397
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Het zijn er trouwens al veel meer dat gedacht.

Al twintigtal kinderen van IS-strijders teruggekeerd naar ons land.

Citaat:
Anders dan aanvankelijk gemeld, zijn deze twee meisjes helemaal niet de eerste kinderen van buitenlandse strijders die naar ons land terugkeren. Al een vijftien- tot twintigtal kinderen zijn teruggekeerd met hulp van de Belgische autoriteiten, zo is maandagavond vernomen bij de federale overheidsdienst Buitenlandse Zaken. Child Focus heeft het over 21 kinderen. Dat zou onder meer in 2017gebeurd zijn.
10.000 euro per dag als meisjes geen papieren krijgen.

Voor wie is dat *kassa**kassa?*
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 5 februari 2019, 06:38   #398
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/a...uist~a5c6631e/

Ze hebben nog steeds te veel Islam-staat in hunne kop. Kan die rechter niet vervolgd worden voor landverraad of iets dergelijks?
^_^ is offline  
Oud 5 februari 2019, 09:13   #399
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/a...uist~a5c6631e/

Ze hebben nog steeds te veel Islam-staat in hunne kop. Kan die rechter niet vervolgd worden voor landverraad of iets dergelijks?
En juist daar schuilt het gevaar maar niemand wil het begrijpen.

Citaat:
Antwerpse IS-weduwen dwepen nog steeds met IS, ze gaan er zelfs voor op de vuist.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 6 februari 2019, 02:10   #400
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/a...uist~a5c6631e/

Ze hebben nog steeds te veel Islam-staat in hunne kop. Kan die rechter niet vervolgd worden voor landverraad of iets dergelijks?
Terroristen kunnen we missen als kiespijn !!
daiwa is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be