![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder komt U hier aandraven met de Nederlandse wetgeving inzake waar wij niks mee hebben te maken. Dus graag de Belgische feiten zolang het nog kan En nu gij weer . Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 februari 2019 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de meest bevolkte landen ter wereld China ,India en vele ander landen zoals Indonesië en Oostenrijk ,maar ook Vaticaanstad kan het dus niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de wetgeving rancunes vertoont zijn er altijd tegengestelde meningen over de behandelde materie. Al het gezever daaromtrent is weer typisch België. We zijn toch de hoofdstad van Europa? In alle grootsteden ter wereld hoopt raar volk zich op. En overwegende dat dit land niet veel meer is dan de periferie van die stad; uitgezonderd dan Antwerpen; zullen we ons moeten aanpassen en zelf raar volk worden. Op een composthoop zitten ook altijd altijd meer strontvliegen. Dat er individuen zijn die het lastig krijgen met deze vaststelling is voor hun rekening. Degenen die het daar geen last van hebben; en die zijn er dus; feesten zonder scrupules mee en vreten mee de kruimels op. En dat spelletje gaat zo lang duren tot er zelfs geen kruimels meer zullen van de tafel vallen. Trouwens Europa is het wingebied van maffiose mensenhandelaars. Al hetgeen dat op een ander terecht of onterecht gaat lopen wordt hier "geschafft". Maar degenen die er nu grof geld aan verdienen zetten nu zelf reeds de kanonnen van Navarone in stelling. Dat wordt binnen twintig jaar hier een slagveld. Maar dat is geen nieuws. Europa is dat steeds al geweest. Als het geld op is en de huidige slavendrijvers in hun composthoop steken zullen we ermee beginnen. Een troost. Ik zal de dans ontspringen. Het zal weeral iets voor de volgende generatie zijn. Zullen er nog dan ouders of grootouders zijn die fier zullen zeggen :"Kijk eens mannekes wat wij nagelaten hebben!" Oh ja sorry; après nous le déluge. Plezant. We kunnen er altijd wel onderuit dus. Maar fraai is toch anders. Wat zullen die mannekes wel denken als ze ooit vernemen hoe goed dat wij het wel hadden. Dat wij mochten opgroeien met de mentaliteit dat wij minder gingen werken want de robots en machines gingen dat doen. Wie gelooft die snert nu nog? ![]() En oh ja; vraag mij niet wat ik bedoel met die kanonnen van Navarone. Ik weet wat ik bedoel en dat volstaat voor mij. De rest moet maar beter al het nieuws volgen en minder zagen over Brusselse parkings. Snobisme van idioten trouwens. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 3 februari 2019 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt U dat zich wettelijk vestigen in België zo makkelijk is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar wel anders zouden ze hier niet zo staan aanschuiven?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel anders zouden ze niet moeten staan aanschuiven.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 februari 2019 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je ziet dat we zelfs binnen Europa nog geen parkeerboete kunnen innen van een Fransman of een Spanjaard kan ik het me levendig voorstellen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 februari 2019 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn ook ellenlange rijen hé dus dat vraagt werk.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat. Jij hebt daar ook wat ervaring mee in dat wereldje. De kans is zelfs groot dat er daaromtrent geen akkoorden zijn tussen betreffende landen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 februari 2019 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat 'tiental' lijkt mij al hoog gegrepen. (bij de Lotto toch)
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN