Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2019, 12:51   #21
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Ik doe niet aan sentimentaliteit. Daar hebben de boomerkes gelijk in.
Oud 3 februari 2019, 13:08   #22
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zelfs mijn zusje begrijpt er meer van die mij ooit eens heeft geholpen. Waarom doe je dat, vraagt dan iemand? "Het is mijn broer, wat denk je nu debiel?!"
Oud 3 februari 2019, 16:22   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De sentimenteeltjes.

Vandaag vinden ze vliegtuigreisjes leuk. Morgen vinden ze instagram weer leuk. De dag daarna vinden ze ijsjes weer leuk.

Zo'n types zijn drijfhouten. Ze weten niet eens wat het is om van iets echt te houden.

Is dit je land eigenlijk wel? Houd je eigenlijk wel van je land? Anders mag je het ook gewoon afbollen... Goed, dat we er vanaf zijn.
U vergat FaceBook en Twitter naast Instagram.
Oud 3 februari 2019, 18:26   #24
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Zelfs mijn zusje begrijpt er meer van die mij ooit eens heeft geholpen. Waarom doe je dat, vraagt dan iemand? "Het is mijn broer, wat denk je nu debiel?!"
"Het is mijn broertje"
In Canada was er een jongentje dat op z'n rug zijn gehandicapt broertje een paar uur ver naar school droeg. Toen men hem vroeg of dat niet te zwaar was, antwoordde hij:"Hij is niet zwaar, het is wel mijn broertje".
Echt gebeurd
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2019, 18:41   #25
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
"Het is mijn broertje"
In Canada was er een jongentje dat op z'n rug zijn gehandicapt broertje een paar uur ver naar school droeg. Toen men hem vroeg of dat niet te zwaar was, antwoordde hij:"Hij is niet zwaar, het is wel mijn broertje".
Echt gebeurd
Aah. Mooie anekdote.

Vraag je jezelf toch af of je verantwoordelijk bent voor de minderbedeelden van de maatschappij. Neen, tenzij je het interpreteert zoals dat jongetje. Je doet het omdat je een connectie hebt met die persoon of je doet het niet tegen je zin, anders kunnen ze rotten in de hel....

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 3 februari 2019 om 18:41.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be