![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op. Ik voel toch een kleine verandering in de publieke opinie. Schauwvliege verdwijnt nu al op de achtergrond en de pijlen worden voornamelijk gericht om de schandalige actie van HartbovenHard. Die Arno Kempynck krijgt de wind serieus van voor en CD&V kan Schauwvliege ondertussen netjes in de slachtofferrol neerzetten. Straks zijn er nog mensen die effectief sympathie beginnen krijgen voor ons Joke.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar weet u waar CD&V voor staat ? Het is me een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ook niet. Weet je wat echter het probleem is? De partijen waarmee jij dweept zijn rabiate tegenstanders.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen kwam de volgende die niets deed, en iedereen was tevreden.
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan weet je gelijk wie er bijvoorbeeld achter 'de tip' zit die ze van 'de staatsveiligheid' heeft gekregen.
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik weet niet waar de CD&V voor staat. Maar goed, dat kan je van alle partijen zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
rara, wie was de goeie minister volgens de actiegroepen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Proficiat voor de mama zou ik zeggen want zij is super in haar job. Geen enkele politieke partij zou ooit 30000 man op de been kunnen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De tranen geven de indruk van authenticiteit. Met zo weinig vertrouwen in de politieke kaste in het algemeen is de voorstelling van Schauvliege waarschijnlijk een opsteker voor haar voorkeurstemmen aantal bij de volgende verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die heeft, net als Schauvliege, een muil om stront op te sorteren ![]() Laatst gewijzigd door Hypochonder : 6 februari 2019 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kiezers die op iemand stemmen omwille van de tranen die hij of zij publiekelijk gelaten heeft, dat zijn pas echte sukkels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik was vroeger ook een klimaat ongelovige maar nu maak ik me fameus zorgen, niet voor mezelf, maar wel voor mijn kleinkinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt gij dan dat de overgrote meerderheid vd kiezers stemmen op basis vd inhoud ???
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "straks" misschien een hoop buizen op haar rapport
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet zo erg of ze schijt heeft aan de nva. Zoals ik al stelde in mijn post: ze zei dat ze niet akkoord was met ... , maar wel verder wou blijven samenwerken. Het is net die stellingname die maakt dat ik haar hoog acht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |