![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind die index perfect. Ben er zeer blij mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Minister-President
|
![]() Leer dan een basiscursus economie om geld te beheren dan de schuld op de overheid te steken.
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze gaan op hun bakkes krijgen de volgende keer, meer en meer mensen zijn dat beu die onwettige kloterijen van de mensen die wel willen werken en daar evenzeer recht op hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ist u goed bekomen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zie ik niet waarom ik het hier zou moeten aftrappen. Omdat jij dat zou goed vinden? Omdat ik er een andere mening op na houd dan jij? Ik heb evenveel recht om hier te verblijven als jij. En dat belet niet dat ik van mening ben dat uw sacrosancte vakbonden in dit armlastige konijnenland veel te veel macht hebben. Ze vormen een staat in de staat. Dit land heeft nood aan een stevige democratische rechtse regering die de zaken op orde stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() nee ik had wel leukere dingen te doen dan mij te gaan bezig houden met lui, lauwe Cara pils drinkend, vakbondscrapuul.
Laatst gewijzigd door Anna List : 14 februari 2019 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echter aan de inkomstenzijde van de bedrijven worden de prijzen fors opgetrokken. Wat we ook zien in hun winstmarges en de aandelenkoerzen. Men heeft aan de werknemers gevraagd loonmatiging te respecteren in tijden dat het moeilijker ging. Met als uitleg toen: eerst cake bakken, dan eten. Cake is gebakken, we willen hem eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie werkt voor een groot bedrijf (met hoge winsten) is best bij een vakbond en moet wel staken. Eigenlijk profiteren de werknemers van kleine bedrijven mee door de vakbondsacties. M'n werkgever kan er niets aan doen als het sociaal secretariaat een correct loon- en indexopvolging wil doen... ![]() Dus dank u wel, stakers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181129_03997922 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 februari 2019 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben heeeel kwaad. Dit was duidelijk een Politieke Staking met de bedoeling zoveel mogelijk schade aan te richten. Vandalisme dus. De vakbond heeft inderdaad "recht op staken", maar ik heb ook "recht op werken". Hun recht hebben ze gisteren afgedwongen maar mijn recht hebben ze met bedreigingen geweigerd. Als ze denken dat ze "het nu nekeer goed gezegd" hebben zijn ze zwaar abuis. Die beseffen niet hoeveel schade op korte en zeker op lange termijn ze aangericht hebben. Binnenkort komt de rekening en dan gaan ze weer kwaad zijn omdat tenslotte iemand die schade toch gaat moeten betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() een woning op één (of anderhalf loon) kopen kon dertig jaar geleden ook al niet zonder dat je daar ramen, elektriciteit, verwarming, keuken en badkamer aan moest vernieuwen. lees gewoon het artikel, wat jij 'de loonslaven' noemt is de categorie in de maatschappij die er de afgelopen vijf jaar het sterkst op VOORUIT ging. bovendien wordt voor volgend jaar 3,8 index verwacht en er was een akkoord om daarbovenop 0.8% loonsverhoging te geven, dat is het akkoord waar de vakbonden van wegliepen ... men loopt dus weg van 4,6% verhoging ... om wat te bereiken eigenlijk?? de conclusie dat dit geen economische staking was maar een puur politieke met een leugenachtige campagne met het oog op mei2019 lijkt mij alvast veel realistischer en logischer. |
|
![]() |
![]() |