![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mijne laatsten adem heb uitgeblazen zal 't hier groot feest zijn. Kan ik voor een stuk wel inkomen. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gen begrafenis, uitstrooien in een bos in de Ardennen, iedereen ne cd met MIJNE lievelingsmuziek (ben de enige die da gere hoort op mene oudste zoon na ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb kiekens edm genoeg gered. Ik heb mensen genoeg gered. En den dag dak sterf zal'k ander beesten redden. En op die moment zal ik mij in mijn korte leven meer ingezet hebben voor ne leefbaardere wereld en menselijkere maatschappij dan de meeste die het verkloten hier. Mor men vlezeke godde ni afpakken. En op mijn gevoel werken daarover werkt ook niet. Ik ben niet tegen vlees eten dus slachten mag. Als het op een deftige manier gebeurt. ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 18 februari 2019 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die verdienen dat dubbel en dik want met mij hebben ze serieus afgezien. ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 18 februari 2019 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan gaan ze er een nieuw Ghislain museum van bouwen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmz de laatste keer sex in het Ghislain museum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp mag ik je hond of kat ook opeten......zolang ik ze maar deftig slacht. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 februari 2019 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de oorlogsjaren werden ze hier ook opgegeten hoor! Verder nodig ik je uit mijn honden en kat te komen slachten. Ik wens je veel succes! Als ik je niet afmaak, dan zij wel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar erven.... pfff...
Ik walg der soms van als ik bepaalde mensen bezig hoor. Mensen die soms nie liever hebben dat ze zo snel mogelijk kunnen erven. ![]() Precies of dat het summum is in't leven. Ik zeg altijd tegen mijn ouders dat ze hun geld maar meten opdoen. Nu dat ze nog kunnen, dat ze zich nu maar ne keer dingen permiteren die ze vroeger niet konden. Ik moet er gene euro van heben, alé, ik zit toch niet te rekenen op wat mij dat later nog gaat opleveren. Vroeger, gingen ze maar ééns per jaar op verlof, wel nu zijn ter 2 of 3 geworden. Nu wel geen verre reizen want dat kunnen ze niet meer, maar sparen voor 'ons' voor 'later', dat hoeft wat mij betreft niet. En dat méén ik ook.
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens rondwandelen in een kippenkwekerij of varkens kwekerij en uw vlezeke zal al iets minder smaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 februari 2019 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lichtjes uiteraard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vers en geen toegevoegde hormonen en blablah. Mijn honden worden helemaal niet verwend. Die worden als hond gewaardeerd zoals ze moeten gewaardeerd worden. Dat zijn en blijven honden, geen mensen. Daar bevindt ge u op glad ijs bij mij. Ik heb namelijk jaaaaaaaaaaren ervaring met opleiden van honden. Mijn honden zijn gelukkig, maar geen kinderen. Dat er bvb zoveel bijtincidenten zijn ligt niet aan de honden, dat ligt 99% bij de baasjes die ze niet in hun hondenwaarde laten, ze behandelen als kind enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It's as simple as that! Voor mijn part slik jij elke dag nen goudvis uit uwe visbak door. Zolang jij (en bij uitbreiding eender wie trouwens) mij maar niet oplegt wat ik mag en kan. Laatst gewijzigd door Duupje : 18 februari 2019 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar had ik je niet voor nodig om te weten dat ik goed (bezig) ben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelfs al lichtjes in uw achting gestegen. 2 mm of zo, 't was niet veel, maar toch al iets. 't nadeel is nu wel, mezelf kennende, dak da nie lang ga volhouden... ![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel, haat ken ik niet echt. Ik heb het voor iemand of ze laten me stoicijns koud. Haat kost teveel energie en ik geef dat liever aan mezelf of andere geweldige dingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |