![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie Het Nieuwsblad van gisteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het groen van de koran, natuurlijk.
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had er iemand wat anders gedacht misschien?
Nog steeds 'dubbele nationaliteit' die Almaci? Diende dat niet afgeschaft te worden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Banneling
|
![]() En dan? Moet ze de dubbele nationaliteit weigeren misschien? Ik zou ook wel dubbele nationaliteit willen...Bigottelingen….
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ik ben niet met alles akkoord wat er in het artikel geschreven staat maar toch ... )
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 februari 2019 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Banneling
|
![]() Look, in feite vind ik het discriminerend, migranten wel maar ik niet, en dat was ook een beetje de tendens van mijn reactie Maar ik weet niet veel over de motivering die achter de dubbele nationaliteit zit en zijn al of niet wenselijkheid. Ik lees de link wel eens straks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry Uni maar ik lees principieel de link niet. Dat kunstgewrocht dat men er van maakt interesseert mij niet. Als Erdogan zijn Turken wil behouden en verknechten dan moet hij ze maar terug binnen nemen. Dan is het ons probleem niet meer. Ik twijfel trouwens dat alle Turken vragende partij zijn. Al overwogen dat zij verplicht zijn en blijven om dienstplicht te vervullen? Of is dat ook al afgeschaft? Hoeveel Koerden zijn naar hier gevlucht omdat ze moesten vechten voor Turkije? En nu zijn het terroristen zeker? Nee dus. Het zijn geen Turken. Zo eenvoudig is het. Zij hebben geen enkele binding met Turkije. Het wordt dus hoog tijd dat men die mensen een eigen land schenkt en daaruit volgend zelfbeheer. En als sommigen daar niet kunnen mee akkoord gaan dan hebben wij als Vlamingen ook geen recht op zelfbestuur. Simpele conclusie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gent, doe zo voort ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk zijn er nu bijna 50 organisaties die de klimaatactivisten steunen met raad & daad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier op het forum zit veel polarisatie. De volgende stap als mensen zich zo opstelllen is gebruik van geweld.
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ² Als de dubbele nationaliteit cadeau gegeven wordt aan die lieden, dan heeft iedereen er recht op om een tweede land uit te kiezen.
![]() |
#679 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |