![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zeg nu niet dat ze het niet aangekondigd hadden.[/size]
Laatst gewijzigd door Griffin : 21 januari 2005 om 14:46. |
|||
![]() |
![]() |
#162 |
Parlementslid
|
![]() Dat is een reactie van Oxfam alleen, deze reactie gaat niet uit van Tsunami 12-12, een een berichtje op een website is nog iets anders dan het breed uitsmeren in de media, als ze het eerlijk hadden willen spelen hadden ze dat eveneens moeten vermelden bij de grote TV-show van 14 januari
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoort ge mij ergens één politieke partij goedpraten? ![]() ![]() Waarom telkens over 'de andere democraten' te spreken als het overduidelijk over het eigenbelang ging? Je hoeft ze er niet telkens zelf bij te halen. Of het met het eigenbelang beter zou zijn, geloof ik geen bal van! Eén pot nat, allemaal. Ik vind meeheulen met het eigenbelang onder het mom van tegendraadsheid eerder een vorm van tegenstrijdigheid. Ofwel is't omdat ik voor al die "wij-zij" maar weinig voel, dat het lijkt alsof ik niet luister. |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#165 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() @athena: Het VB had aangegeven toch niet te willen steunen, dusjah. ![]()
![]() |
![]() |
#166 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet er iemand het e-mailadres waarmee je contact kan opnemen om je gestortte geld terug te vragen?
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
En dat ik er telkens 'andere democraten' bijhaal is omdat die altijd maar de pretentie hebben zichzelf democratisch te noemen en andere niet. ik denk dat U meer voor die "wij-zij" voelt dan U voor zichzelf durft toe te geven... Waarom anders telkens maar weer forums openen over "zij"...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#173 |
|
![]() Voor de achtenzevenendriehonderdertigste keer stilaan :
waar heeft Van hecke gezegd dat oxfam een criminele organisatie is ? en voor den tweede keer : over welke "PUBLIEKE AANVAL" spreekt oxfam ? Komaan mannen laat eens wat licht schijnen over het domme volk, soooorrryyyyyy dat domme volk natuurlijk.
![]() |
![]() |
#174 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ben jij Marokkaan ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementslid
|
![]() Een organisatie als unicef zou zich toch ook wel eens mogen bezinnen, Oxfam is een private hulporganisatie en hoeft daarom volgens mij niet volledig neutraal te zijn (ze moeten er dan ook wel duidelijk voor uit komen), maar unicef is het kinderfonds van de Verenigde Naties, de organisatie die alle landen en volkeren vertegenwoordigt, zeg maar de wereldbevolking, door zich zo duidelijk politiek te positioneren verliest de V.N. in mijn ogen een groot deel van zijn geloofwaardigheid en ook zijn recht om zich op te werpen als de organisatie die de wereldbevolking in zijn geheel vertegenwoordigt.
|
![]() |
![]() |
#178 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat geld gign dus wel degelijk naar de Tsunami. En ja, de uitspraak van VanHecke was dom en ja het VB is een beetje hypocriet om eerst niet te storten en uiteindelijk wel, maar wat is dat allemaal in vergelijking met de arrogantie om in naam van de slachtoffers 12.500€ extra noodhulp te weigeren omwille van partijpolitieke motieven?
![]() |
![]() |
#179 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=91 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een terdege schandalige actie (geen reactie!) van Oxfam.
Tsunami 12-12 was toch een gecombineerde ophaling van fondsen meen ik. Indien één van de deelnemers (weze het oxfam, Rode Kruis etc.) n�*dat de actie in het groot en breed op TV en via allerlei partikuliere intiatieven breed werd uitgesmeerd gaat beweren dat geld "van een bepaalde politieke partij" niet aanvaard wordt, dan is dat een kaakslag voor iedereen die enige sympathie koestert tov die partij. Bovendien - en dat is veel erger - is het een kaakslag voor ALLE mensen die gestort hebben in de hoop er anderen mee te kunnen helpen. Ik schreef reeds dat ik niks had gestort, wegens continu Foster Parents Plan ouder. Indien Foster parents ooit zulke uitspraken doet (over gelijkwelke partij trouwens) dan EIS ik mijn geld onmiddellijk terug! Als een humanistische bijdrage voor mensen in nood moet bepaald worden (of k�*n bepaald worden) aan uw politieke kleurtje, dan is voor mij de kous af. (Ik denk trouwens dat moest ik mijn Foster bijdragen al die jaren al rechtstreeks aan het kind/ouders gestort hebben, ze al lang niet meer in het hutje-met-ondertussen-dankzij-jarenlange-bijdragen-via-foster-parents-waterput hadden gewoond.) Met een 2500 euro kan je ginderachter wel al een en ander organiseren dacht ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 januari 2005 om 15:22. |
![]() |