![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Hij heeft enorm veel gedaan voor de groene golf. Was hij President geworden dan waren we al tien keer verder gevorderd nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schijnheiligheid druipt er weer eens af. Anuna mag wel veertien keer het vliegtuig nemen per jaar. Iemand anders dan weer niet. Blijkbaar mag de ene dus veel CO2 de lucht ingooien omdat hij overal verkondigt dat we minder CO2 in de lucht moeten gooien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Jullie willen of kunnen er geen smeet van snappen. Gypsy tot daar aan toe, maar van iemand die zogezegd bekommerd is over uitstoot en zijn eigen levensstijl daarnaar aanpast, is zulke blindheid .... ik zoek het juiste woord en vind het niet.... op zichzelf onbegrijpelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() HIER NOG ZO EENTJE DAT HAAR HELE LEVEN ROND DE WERELD VLOOG, DE HYPOCRIETE:
Ze had moeten thuisblijven en in haar tuintje zingen voor de buren. In een interview over haar afscheid op 78 zei ze vandaag: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 24 februari 2019 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen en Wallonië stemden zij mee het verbod op onverdoofde slacht. In Brussel daarentegen gaan ze op de rem staan, puur om electorale redenen. De auteur vergelijkt hen met de oude CVP van de jaren 50, daar draaide ook alles rond het geloof. Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 februari 2019 om 11:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() De deniers mogen rondvliegen zoveel ze willen, maar de warmisten moeten thuisblijven en vooral de klimaatactivisten dan…
Hoewel die twee laatsten het verschil kunnen maken tussen enorme rampspoed en menselijk lijden en klimaatconflicten en een leefbare toekomst. Go figure.... Hoe hypocriet is dat? Gezegd door een Groene die de laatste 19 jaar 4000km ofte vier uur één keer in één richting vloog…. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 februari 2019 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar dat je dat niet ziet. Als ik zeg: - ik weet dat ik door rond te vliegen een klimaatsverandering veroorzaak, maar ik nodig iedereen uit om ook rond te vliegen, die klimaatsverandering kan de pot op, ik ga daarvoor niet laten van rond te vliegen, en ga dat ook niet aan anderen vragen ; dan ben ik perfect consistent met mijzelf. Ik doe dan wat ik zeg dat anderen ook mogen doen, besef daar de gevolgen van, en heb daar het standpunt over dat we die maar moeten aanvaarden. Als ik zeg: - hela mensen, wie rondvliegt gaat een klimaatsverandering veroorzaken, gelieve niet meer rond te vliegen, dat moet overal tegengewerkt worden, behalve voor mij, want ik verkondig het goede woord ; dan ben ik een hypocriete hufter. Want ik doe dan niet wat ik wil opleggen aan anderen. simpel, nee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() De Groene golf gaat internationaal
Behalve children for climate is er ook the Green New Deal, a 10-year plan to mobilize America toward 100% renewable energy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Over rondvliegen: Als deniers en ACC- cynici mogen rondvliegen om het klimaat kapot te maken, mogen wij rondvliegen om het klimaat te redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ecolo had ook toen geen standpunt. De moslimstem moet en zal worden binnengehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er om dat de ecologische voetafdruk van Al Gore gewoon tien keer groter is dan van het klootjesvolk (wat vandaag de gele hesjes zijn) waarvan hij vindt dat ze hun gedrag moeten aanpassen. Al Gore mag vliegen van mij, maar met welke factor zou de CO2 uitstoot toenemen indien iedereen zo'n grote uitstoot had als hij? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 februari 2019 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |