![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doomy, het zullen niet de bosbrossertjes zijn die de klimaatproblematiek zullen oplossen hoor. Wel de wetenschappers die over de nodige vindingrijkheid beschikken en gesteund worden door mensen en organisaties die voldoende kapitaal in dat onderzoek kunnen stoppen. En dat vereiste kapitaal, Doomy, zal niet gevonden worden bij de leiders van extreem-linkse staatsregimes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 26 februari 2019 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politiek in Belgie zit moeilijk door de aanstaande verkiezingen. Nochtans kunnen de gemeente- en stadsbesturen werken zoals het voorbeeldig gemeentebestuur van Zwevegem (bekaert). Laatst gewijzigd door Boduo : 26 februari 2019 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kwam ik daarjuist wacco Nordine Taouil tegen. https://www.dailymotion.com/video/xd...Ys3ByVmzd_DuJQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen leerkrachten meer -> geen 'linkse indoctrinatie' meer ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat nu ? Jullie willen niet luisteren en fantaseren jullie eigen waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ Ik sta 100 % achter de jongeren die opkomen voor het klimaat ! Verklaard door een man van 80 jaar met een unieke ervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de jaren tachtig ging Vlaanderen onder water staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ach hou toch op!! Willy 'Bentley' Naessens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Fascisme is een beetje als op voorhand beslissen wie de wereldbeker voetbal zal krijgen. Vrije markt is de wedstrijden spelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het maar goed klinkt, niet waar?
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Treecological: Bomen planten om een vliegreis te compenseren
Wie graag de wereld wil verkennen, maar ook milieubewust wil leven, kan vanaf nu bomen planten ter compensatie. Via Treecological.be, een initiatief van BOS+ en Ecolife, kunt u berekenen hoe groot uw CO2-uitstoot is en hoeveel hectare bos er nodig zal zijn om uw reis te compenseren. Een nieuwe economie gaat open ![]() Retourtje + 2 boompjes aub
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 februari 2019 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ergens onlogisch zijn. Natuurlijk is mijn eigen voordeel belangrijker dan dat van mijn kinderen - dat komt omdat "bewust plezier beleven" een strategie is die niet altijd Darwinistisch optimaal is en ik daar nu eenmaal deel van uit maak. Maar eens mijn eigen plezier gegarandeerd, slaat de Darwinistische regel natuurlijk toe, dat andere kinderen de pijp uit moeten, om meer plaats voor de mijne te maken natuurlijk. En ik verwacht van rationele anderen hetzelfde gedrag, dat die mijn kinderen uit de weg willen ruimen, dat zou normaal zijn. Wij zitten enkel opgesloten in de wederzijdse onmogelijkheid om dat te doen, en zoeken (meestal tevergeefs) naar opportuniteiten om dat toch door te drukken. Omdat het de zin van het leven is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Retourtje + 20.000 boompjes aub |
|
![]() |
![]() |