![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.facebook.com/events/468107500389258/?ti=cl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja, voor het klimaat zijn kan iedereen, en zal iedereen nog zijn ook, als het hem niets kost, en als hij zijn gewoonten niet teveel moet wijzigen. Maar het kost wel, en men zal zijn gewoonten moeten wijzigen. En dat is het probleem waarmee de politiek zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent ook geen agens in deze zaak. Ze vragen dat niet. Hun actie is erop gericht de politici hun huiswerk te laten maken. Of ben jij een politieker soms? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met ons 11 000 000 en high tech veroorzaken we minder vervuiling dan die 80 000 000 Kongolezen die eten koken op nat oerwoudhout.
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben een minimal ecological footstep man zoals je weet en een vegan. Ik deed het maximum dat ik kon doen. Voor de planeet en voor mijn nageslacht. Ik had dat nageslacht vanuit ecologisch standpunt beter niet gehad, maar OK, op mijn 25-ste was ik nog geen milieu activist. Ik had zelfs acht kinderen kunnen maken zoals jij en daarmee de planeet kunnen helpen overbelasten. Ik vloog welgeteld 4 uur de laatste 20 jaar. Maar Anuna realiseert honderd keer meer voor het klimaat dan ik met al mijn persoonlijke inperkingen. Over hoeveel van haar vliegtuigverplaatsingen beslisten haar ouders? Weet je dat soms? Laatst gewijzigd door eno2 : 28 februari 2019 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, ik kan me vergissen, uiteindelijk zitten we met ongeveer 2 000 000 "nieuwe Belgen" die de 7de eeuw of het neolithische tijdperk nog zien als gisteren.
Die kunnen het wel verknoeien voor die 9 000 000 anderen?
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt daarbij dat de politiek het moeilijk heeft om terug te komen op zijn beslissing om het nucleair vroegtijdig te sluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gij niet doorhebt dat al dat gezever van "uw voetafdruk" en dergelijke niks anders is dan oude religie in een modern kleedje "boete doen", "niet genieten","aflaten kopen", en zo voort, dan zijt ge stekeblind. De mens valt altijd voor menners die zeggen dat ge "er niet volop moogt van genieten". Want ge wilt die prijs altijd betalen, voor het plezier om anderen hun plezier af te nemen, en hen moraliserend te beoordelen. Citaat:
Dat is als juist genoeg geld hebben om een portefeuille te kopen he Laatst gewijzigd door patrickve : 1 maart 2019 om 07:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politiek is daaraan verknocht omdat het mensen comfortabel doet leven. Meer is daar niet aan. Mensen zijn er ook aan verknocht. Want het leven is aangenamer zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie jong is heeft altijd idealen en dat lijkt heel verfrissend. Het is zeker niets nieuws maar ja, elke generatie heeft zijn boegbeelden nodig. Het is eigenlijk wel tekenend voor ons dat we alle heil gaan verwachten vanuit een kindermond. Het is zeker ook niet fair tegenover de Anuna's van de wereld om hen op te zadelen met zoveel verantwoordelijkheid omdat bepaalde slapjanussen nu eenmaal boegbeeldjes nodig hebben om te volgen. Ik hoop echter dat hernieuwbare energiebronnen verder hun opgang blijven maken en dat we ons ooit kunnen verlossen van onze afhankelijkheid van fossiele brandstoffen die per definitie uitputtelijk zijn. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 1 maart 2019 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 1 maart 2019 om 08:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ken jij veel mensen die het vliegtuig pakken naar Cap Gris Nez?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daar zitten vier vluchten tussen, geen 11. Neem een cursus aardrijkskunde, heb je dringend nodig. Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 1 maart 2019 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan moet je niet over Lyon gaan, je wagentje wordt er manu militari in beslag genomen.
|
![]() |
![]() |