![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat over carrièreplanning, politieke belangen u.s.w. "Het" milieuprobleem is niet het grootst in Europa, net zomin als pakweg de overbevolking maar voor beide onderwerpen wil men wel de Europeaan zoveel mogelijk in het gelid laten lopen terwijl de rest van de wereld aanmoddert. En daarom reageren mensen zoals ik zo bitsig op Anuna en co.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Minister-President
|
![]() Geen zorg, de spijbelpubers zullen het wel oplossen. (na de krokusvakantie uiteraard)
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Minister-President
|
![]() Moet men klimaatwetenschap gestudeerd hebben om over het klimaat te mogen mee discussiëren? En zo ja, studeren de spijbelpubers klimaatwetenschap? En zo ja, laat ons dan hopen dat dat vak niet op donderdagnamiddag wordt gegeven.
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() Ja maar dat is niet hetzelfde he. Zolang men dezelfde belangen en/of idealen nastreeft is een certificaat van bekwaamheid niet nodig. Dat is enkel vereist in geval van tegenspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#428 |
Minister-President
|
![]() Anuna zou haar donderdagnamiddagen beter opvullen met bomen planten ipv met betogen. 4 Vluchten per jaar is niet bepaald minnetjes. Ze heeft een serieuze klimaatschuld af te lossen.
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vier vluchten per jaar is niets. Ik ken zakenmensen die er 4 per week doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft dat ervoor over en ook haar leraars die dat doen op vrijwillige (onbetaalde) basis. Als het positief is, mag het ook gezegd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo positief voor dat vriendinnetje! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die leeftijd was ik al blij dat ik met mijn brommerke naar mijn weekendjobke kon rijden. En met de trein naar de kust voor een lang weekendje Koksijde voor de luchtshow daar. Gezinnen spaarden toen een heel jaar voor 2-3 weken Spanje. En dat met de eigen wagen, niet met het vliegtuig.
![]() |
![]() |
#435 |
Minister-President
|
![]() Ik heb er al verschillende artikels over gelezen en het hangt er een beetje van af hoe je de berekeningen maakt. Het meest objectieve dat ik gevonden heb was deze:
artikel Ok, mijn vergelijking was overdreven, maar je begrijpt best dat het geen simpele materie is. En dat elektrische auto's helemaal niet zo groen zijn als ze lijken. Hetzelfde geldt voor 'hernieuwbare energie' btw. Het is morrelen in de marge. Als ik mijn geld ergens op zou moeten zetten om het problem aan te pakken momenteel zou het dit zijn.
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() Altijd hetzelfde stompzinnige innuendo gelul.. Moet ik het beantwoorden met altijd dezelfde weerlegging?
Beschijt de 'jeugd voor het klimaat' maar als hypocriet en puberaal en verwend etc... etc... Het is een hartverwarmende verheugende en zelfs ontroerende ontwikkeling die zal blijven aanhouden. Wat ze doen, die jeugdleiders, is de wereldjeugd activeren om druk te zetten op de politiekers die hun huiswerk niet doen. En erop wijzen dat het systeem moet veranderd worden. Iets wat moeilijk kan te voet en met de fiets. Al de rest aan transport vervuilt ongeveer evenveel. Verander het systeem, niet het klimaat. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 maart 2019 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|