![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Minister-President
|
![]() Die heb ik nog niet zien betogen op donderdagnamiddag.
![]() |
#443 |
Minister-President
|
![]() Ja, tot Anuna zich een beetje consequent gaat gedragen. Ik vrees dat je dus nog wat werk voor de boeg zult hebben.
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#446 |
Minister-President
|
![]() En een groene energielobby bestaat niet zeker?
![]() |
#447 |
Minister-President
|
![]() Ik ook.
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ongeveer hetzelfde als met een bus reizen, maar met meer bureaucratie. Maar ik heb gekeken naar alternatieven, en tenzij ik veel tijd wil spenderen met het ter plekke geraken, is er eigenlijk geen optie uitgezonderd thuis blijven. (bijvoorbeeld je kan naar Moskou met de trein, kost alleen 3 dagen en 5 keer meer dan een vliegtuigticket)
![]() |
![]() |
#449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder 4 keer in 3 jaar.
![]() |
#453 | |
|
![]() Citaat:
Je schildert de spijbelaars af als rebellen. Ze worden echter op handen gedragen door politiek, media en middenveld. Wat is daar rebels aan? Indien ze willen betogen voor waar ze in geloven, kan ik dat alleen maar toejuichen. Maar ze kunnen even goed een signaal geven door actie te voeren op woensdagnamiddag. Momenteel lopen ze een niet onaanzienlijke schoolse achterstand op. Beseft een vijftienjarige welke gevolgen dat heeft? Ik waag het dat te betwijfelen. Het is ook niet aan de scholen om inhaallessen te voorzien voor kinderen die kiezen om niet naar school te gaan. Dat 'geëngageerde' leerkrachten dat op eigen initiatief doen, is natuurlijk geen probleem. Ik stel me wel oprecht de vraag hoeveel van de kinderen bereid zijn tijdens het weekend leerstof in te halen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 1 maart 2019 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verkiezingskoorts is losgebarsten en dan zijn alle middelen goed. Mij niet gelaten hoor, zolang we ons maar bewust zijn van de poppenkast die opgevoerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De komende 2 weken heb ik er een twaalftal. Maakt deel uit van het werk, geen andere keus dan het vliegtuig om te geraken waar ik moet zijn. Gelukkig genoeg blijft dat bij zo een drietal pieken per jaar voor de rest misschien 1 keer per maand of alle 2 maanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
|
![]() Het spijtige van de zaak is dat kinderen vaak nog niet over genoeg maturiteit beschikken om de gevolgen daarvan in te kunnen schatten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 1 maart 2019 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij Anuna zal t wel wat meer zijn, want dat lijkt een parlementaire wedde te worden. Laatst gewijzigd door Anna List : 1 maart 2019 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |