![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, mijn uitspraak staat. Indien u niet in het vakje bij de meelopers en de infantielen geplaatst wenst te worden, raad ik u aan uw stijl radicaal te veranderen. Of niet, natuurlijk. In het geval dat u zich comfortabel voelt in het hele clowneske gebeuren van militanten, verandert u natuurlijk best helemaal niets. Wanneer men ernstig genomen wilt worden, doet men er goed aan zich als dusdanig te gedragen. Edit: Ik zit hier al een twintigtal minuten te denken over hoe uw dubbelaccount weer heette. System, was het!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 1 maart 2019 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien , uw hoogstaande post: Citaat:
Uw antwoord: op dat van Zipper. Een intellectueel hoogstandje is uw antwoord niet. Verre van! Eerder een vrij infantiel antwoord. En meteen laat u ook weten met zo'n antwoord wie u bent. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 maart 2019 om 13:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 maart 2019 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en? Waarom valt u iemand aan op haar privé-leven? Daar ging het toch niet over? Het ging over het feit dat de NVA en de CD&V elk een parlementair verliezen omdat ze overlopen naar de OVLD. Daar ging het over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf al bevestigde ... Patrick is nen hete stier! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Wat is er nu interessant aan een stel tafelspringers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's waar. Mensen zoals het wicht Annick De Ridder, Huub Broers, Ludo Van Campenhout, Paul Van de Driessche, en vele andere overlopers zoals de genoemden hierboven, zijn maar weinig interessant. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 maart 2019 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die zogenaamde 'onafhankelijken' op een lijst zijn minstens even oninteressant. Want die zijn niet 'onafhankelijk'. Die doen maar alsof ze dat zijn.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 maart 2019 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Of geloof jij nog in "volksvertegenwoordigers"? Je kiest enkel nog op corrupte maffia, die opgeleid en voorgedragen word door de partijtop, die dan ook nog zichzelf voorstellen als allesweter. Partij en idealen doen er niet toe. Als ze maar dicht genoeg bij de vetpotten zitten zijn ze tevreden. Dacht je dat de staatsschuld oploopt door de burgers? Burgers zijn enkel last voor die politici. Er zijn er zelfs bij die durven protesteren tegen hun maffia praktijken en die worden dan onmiddellijk in de hoek van populisten geduwd. Er bestaat nu slechts een verdelgingsmiddel tegen dit ongedierte, het kies hokje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wend ook niet voor een 'intellectueel' te zijn. Maar ik weet wel van mezelf dat ik toch op een iets hoger niveau debatteer dan mensen die hun politieke tegenstanders trachten te vernederen met suffixen (Bartje) of woordspelingen (Verafstoot). Maar goed, ik kwam hier eigenlijk maar eens kijken of ik nog iemand kende van vroeger. Het niveau lijkt me niet veranderd te zijn de laatste jaren. Ik stel dan ook voor dat u een gelijkgestemde (doch rechtse) ziel tracht te vinden zodat jullie elkaar kunnen bekogelen met verbale stoelgang in de zuiverste traditie van de particratie. Veel plezier!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 1 maart 2019 om 15:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatste peiling HLN-vandaag : NVA verliest weer. https://nieuws.vtm.be/politiek/de-gr...n-groen-groeit Maar goed, het is maar een peiling. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 maart 2019 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het wordt tijd voor een nieuwe glazen bol... Straks aanzien de mensen u nog voor een Jehova getuige .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe groot precies?
![]() |
![]() |