![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Suicide rating bij godheden schijnt hoog te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een kleine tip: je kan verschillende citaten combineren in 1 bericht. Zo blijft de discussie wat meer overzichtelijk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Banneling
|
![]() Greta is Great
Even if she took A plane of late Even if, to deniers, that may look As a an act of hypocrisy: It's a climate action delayers world Full of liars and hypocrites she shook Laatst gewijzigd door eno2 : 1 maart 2019 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Minister-President
|
![]() Maar een samenvatting is geen bewijs. Waar zijn de screenshots die deze beweringen onderbouwen?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Minister-President
|
![]() .
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() De stakende studenten van scholen over de hele wereld die actie te eisen voor klimaatverandering hebben een compromisloze open brief uitgegeven waarin staat: "We gaan het lot van de mensheid veranderen, of je het nu leuk vindt of niet."
De brief zegt: "Op 15 Maart komen we verenigd in beweging we zullen daarna vele malen opnieuw opstaan totdat we de juiste klimaatmaatregelen zien. We eisen dat de besluitvormers in de wereld hun verantwoordelijkheid opnemen en deze crisis oplossen. Je hebt ons in het verleden gefaald. Maar de jeugd van deze wereld is opgestaan en we zullen niet opnieuw braaf gaan zitten. https://www.theguardian.com/environm...te-of-humanity Laatst gewijzigd door eno2 : 1 maart 2019 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat gaan ze nu nog allemaal uitvinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag zullen er ook al heel wat gespijbeld hebben om de file naar de ski oorden voor te blijven. Of om nog laagseizoen prijs te betalen voor t vliegticket. Laatst gewijzigd door Anna List : 1 maart 2019 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Banneling
|
![]() Cross posted
De vertaling moest ik zelf uitvinden en ik had ze al gewijzigd. Het luidt nu: de juiste klimaatmaatregelen ![]() Hoe zou jij 'climate justice' vertalen? Greta's fabtastische beweging slaat enorm aan. De deniers en de delayers voor hun verantwoordelijkheden gezet. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 maart 2019 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er voor de meeste mensen niets te verdienen aan het klimaat. Binnenkort is het allemaal terug naar school en de staat zal dan wat commissies instellen die het gegeven op de Griekse kalender plaatsen en het is dan afgelopen met de klimaatzever.
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | ||
Banneling
|
![]() Allemaal aan de galg bedoel je?
Citaat:
Citaat:
Eens kijken of the New Green Deal op de agenda komt in 2020 in de VS. AOS is nu wel nog niet verkiesbaar, maar toch... Laatst gewijzigd door eno2 : 1 maart 2019 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De financiële realiteit in belgie is gewoon zo dat zelfs de sociale zekerheid afgebouwd wordt, er zal geen rotte frank beschikbaar zijn voor het redden van het klimaat, wat dat dan ook wil zeggen. Het is zoals uw "climate justice," volledig gespeend van enige rationele betekenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat jij dat bent, spijtig genoeg. Je kan natuurlijk van de pot gerukte dingen beweren voor eigen rekening zoveel je wil. Er zijn nog nuchtere en verantwoordelijke mensen genoeg. Ruim baan. Alsof er nu al geen Klimaat voornemens, regels, wetten, besluiten zijn, alleen ontoereikende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groen haalt 15% Laatst gewijzigd door Anna List : 1 maart 2019 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |