![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weerni goed ![]()
![]() |
![]() |
#923 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar hij is toch links en communistisch? Is dat niet juist het ideale rolmodel?
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#926 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#927 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat dat een heel optimistische zienswijze is, ja, op het absurde af.
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kweetet, maar ik blijf wel min of meer on-topic met de titel, behalve misschien de leeftijd of 't geslacht.
![]()
![]() |
#929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarheid komt uit mond van 16-jarig autistisch meisje
Zou het? Of moet er ook een paar kg zout bij? The reason we have a global warming crisis is because crisis sells. It allows politicians to tax, spend and assert more control. Undoubtedly, more people would have read this column, if the headline had been, “World to end.” So ignore the “experts” and enjoy the summer, which most of us will find is too short. 1922, The Global Warming Apocalypses That Didn’t Happen https://www.cato.org/publications/co...s-didnt-happen Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 maart 2019 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 5 maart 2019 om 13:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die snotjongeren zijn ons, en op termijn zichzelf, wat aan 't lappen. Hopelijk krijgen ze petsen van hun ouders als die een paar honderd € per jaar meer mogen afdragen.
Ouders, trek het van hun zondagpree af!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok, dan van t jaar geen vakantie. voor zomervakantie : 1 dagje naar zee met de trein zoals de bomma in haren tijd! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 5 maart 2019 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 wat die extra belasting aan het klimaat gaat doen 2 waarom op niet EU vluhcten 20€ taks komt volgens het voorstel en op EU vluchten slechts 10€ ipv omgekeerd bvb ? 3 hoeveel mensen jij denkt dat hun reisgewoonten gaan aanpassen voor 20 tot 100 euro? Laatst gewijzigd door Anna List : 5 maart 2019 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Doomy, daar zal het schoentje aan beide voeten wringen.
Het zou me ten stelligste verbazen dat de opgelegde taksen naar milieu gerelateerde doelen zal gaan maar er eerder zullen voor dienen de Belgische bodemloze putten te proberen dempen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals er minder vrachtwagens gingen rijden met de kilometerheffing?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Banneling
|
![]() ah bon, leg mij die link eens uit tussen technologische innovatie in de luchtvaartindustrie en die ticketbelasting voor Europeanen als ge wilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was niet de achterliggende gedachte: wel dat buitenlanders ook moeten bijdragen aan het onderhoud van onze wegen. We zijn een transitland, wat inhoudt dat hier enorm veel vracht voorbijkomt. Slijtage van onze wegen is het resultaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=247363 |
|
![]() |
![]() |