![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1021 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nugoed, ik ga die dingen gewoon de hele dag rustig op een laag toerental laten draaien. En mijn zonnepanelen voorzien die van electriciteit. Want dat is wel leuk: vaak is het zeer zonnig als het zeer warm is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, en met de auto rijden net zo goed. Dan weten we tenminste wié de pijp aan Maarten mag geven als er op geschoten wordt ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al deze zaken maken weldegelijk deel uit van mijn weelderige levensstijl hoor. En ik ben niet van plan daarop in te boeten. Dat zullen mensen zoals jij wel doen. Ik zal wel betalen voor mijn vervuilend gedrag. ![]()
![]() |
![]() |
#1030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral het transport van 'exotische' goederen via de scheepvaart, me dunkt. Daar komt immers ook een niet onaanzienlijke vervuiling vandaan. Ananas, banaan, cacao, coltan, koffie, kokosnoot, quinoa, thee, ... : allemaal véél te goedkoop.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, maar dat zijn de galg, de vergeetput en de wurgpaal even goed, hé. En er kan ook met katapulten of pijl en boog worden geschoten ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk aan appels en nog veel andere groenten en fuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al is dat dan natuurlijk wél 'oneerlijke concurrentie', toch zeker binnen de EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: ik zou toch ook het kruis willen vermelden, als dat nog mag.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 maart 2019 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie maritiem transport duurder zegt als oplossing, zegt ook en vooral de bevolking substantieel verarmen als oplossing. vraag is of de partijen die deze maatregelen naar voor schuiven, dat ook aan hun kiezers gaan durven uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vliegen aanvallen is het domste wat men kan doen voor het klimaat. Het is een kleine bijdrage, die heel moeilijk te vervangen is. Men moet in de eerste plaats fossiel-loos elektriciteit maken. Daar hangt het laagste fruit. Zolang er ergens ter wereld steenkool of gas centrales draaien, is het TOTAAL KRANKZINNIG om vliegen te beperken omwille van de uitstoot. Het is een beetje als "water drinken" beteugelen om het waterverbruik naar omlaag te halen, terwijl uw buren hun auto wassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allez, t is nog niet zo lang geleden eigenlijk, Trump ging daarmee heel de wereld in recessie storten, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar weer. |
|
![]() |
![]() |