![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Korter, en voor u is het u. Nous n' avons pas gardé les cochons ensemble.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 maart 2019 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weer op je eenzijdige lange kapitalistische winst-teentjes getrapt? Jij gaat me niets opleggen. Ik spreek iedereen met jij aan hier. Punt. Zelfs de brutaalste zelfingebeelde varkens (waarmee ik niet wil beweren dat jij tot de varkens behoort, deel me dus ook maar liever niet in bij de cochons…) Laatst gewijzigd door eno2 : 9 maart 2019 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NIEMAND hoort mij hierover moord & brand schreeuwen, integendeel wij zijn content dat we zo ons steentje bijdragen voor onze eigen toekomst & die van onze kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 maart 2019 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me flessen water terwijl kraantjeswater net even goed kan. En nog heel wat van die nutteloze 'gewoontes'. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 maart 2019 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
La rébellion ne va plus jamais s'arrêter contre les capitalistes accro ?* l'argent sale https://www.theguardian.com/uk-news/...sh-oil-protest Nous devons immédiatement commencer ?* mettre la sécurité avant le profit. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1310 |
Banneling
|
![]() Zegt iemand 'van een (zelfverklaarde) hogere klasse'
![]() IKEA for greatest Swede ever ![]() Why not Atlas Copco ? ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 9 maart 2019 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat werd helemaal NIET "van alle kanten" weerlegd: je mag een beetje overdrijven maar niet te veel. Ik heb geen wóórd gezegd over "flessen water"... In jouw ogen zijn er heel wat "nutteloze" gewoontes; in onze ogen zijn ze positief. Daarom zijn we er content over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1313 |
Banneling
|
![]() Laten we naar de omzet kijken.
Greta: 0 Sandvik 1 miljard omzet Atlas Copco 32 miljard Ikea 39 miljard Laatst gewijzigd door eno2 : 9 maart 2019 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schreef ik ZEKER NIET want wij kopen soms wel water in plastic flessen om niet speciaal naar een andere winkel te moeten gaan terwijl we aan de boodschappen bezig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1317 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Regen in de winter, dat snijdt diep op Groenland http://www.standaard.be/cnt/dmf20190307_04238549
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 's Morgens wassen wij ons NU met koud water Koffie verwarmen we in de microgolf Krant halen: te voet Bij bakker & beenhouwer: herbruikbare tas gebruiken, géén plastic zakjes Bananen eten i.p.v. appelsienen De was doen aan 30° i.pv. 40° en 60° i.p.v. 90° Beperkt strijken Géén hamburgers meer. Pintje zonder alcohol Bier & water uit glazen flessen IJsje niet meer in plastiek bakje maar in "belgian" hoorntje Geen koffiecups Geen wattenstaafjes meer De was buiten laten drogen. 's Winters: 's nachts op een droogrek. Toilet kuisen met azijn Onkruid op terras: dood doen met kookwater v.d. patatten NU: overal LED verlichting Restjes uit restaurant: meebrengen voor hondje v.d. buren Stortbad i.p.v. ligbad Reizen: alleen nog in Europa met de trein of de auto. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 maart 2019 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen doe wat meer inspanning. Papieren krant wat een aanslag op het milieu ....niet meer doen lees je evengoed op je pc of luister naar het nieuws op de radio....veel bomen gespaard. Water van de kraan is net hetzelfde als water uit plastiek flessen.Water uit flessen pure verspilling en nergens voor nodig Onkruid op het terras ? Verhuis naar een appartement.Zou iedereen moeten doen....alleenstaande huizen ? Pure luxe en nergens voor nodig. Aanslag op het milieu. Op restaurant gaan is nergens voor nodig....pure luxe. Hondje ? Huisdieren zijn een bewezen ramp voor het klimaat.Voedt gewoon de vogeltjes en de dieren in de natuur. Stortbad ipv ligbad ? Ja in een ligbad liggen met koud water is nu ook precies niet je dat. U iedere morgen wassen met koud water ? In de zomer ja maar ook beloven van de komende pasgeborene in uw familie ook met koud water te wassen in de winter. Bananen eten is nefast voor klimaat (moeten worden ingevoerd). Beperk u tot inlands fruit. Appels of peren en perziken. Wattenstaafjes zijn nooit nodig geweest. Oren reinigen zichzelf. Iedere arts zal u dat bevestigen. Led verlichting is nu normaal. De perenlamp is uit de handel. Bij bakker en beenhouwers krijg je al heel lang geen plastiek zakken meer. Reizen in Europa ? Europa is heel heel groot....van Noord naar Zuid 5000 km. Beperk u tot inlandse reizen. Ik heb in mijn kindertijd nooit anders geweten ....2 weken naar de Semois met de tent en dat waren heerlijke vakanties. Er is nog werk aan uw winkel. Ik zie weinig spectaculairs eerder een foei verhaal. Met andere woorden; uw gewoontes zijn de reinste onzin. Doe hetgeen ik hier voorstel en dan kunnen we verder praten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 maart 2019 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |