Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 maart 2019, 07:58   #161
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wetenschapper na 20 jaar onderzoek: “Geen enkele westerse samenleving is erin geslaagd moslims echt te integreren”.

http://www.golfbrekers.be/verrassend...rzoek/#respond
Heeft die daar echt 20 jaar moeten over doen om tot die vaststelling/conclusie te komen?

Meeste mensen doen dat op een half uur.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 maart 2019 om 07:58.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2019, 18:06   #162
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Daarstraks even uit winkelen in een warenhuis te Burcht - Antwerpen.

Tijdens de rit, gezeten zijnde naast een vriend die het stuurwiel hanteerde, merkte ik op dat er voor het Galgenweel (soort villawijk) enorm veel 'Te Koop' te lezen viel.

Aangekomen bij het warenhuis merkten wij op dat er enorm veel mensen van vreemde origine rondspookten.

Hun kinderen die de te koop gestelde waren in het warenhuis in hun handen namen, soms zelfs al iets uitdronken of aan het opsmullen waren.

Antwerpen zal daar aan kapot gaan, uiteindelijk zal er niets meer van die leuke winkels- en winkelstraten overschieten in de stad zelf, een waar getto zal het worden laat staan een no go zone.

Heeft men dit te ver laten komen?

Is er nog een oplossing voor te vinden?

Wie heeft het lef om werk te maken van de één of andere oplossing voor het probleem?

Zal ik de vraag zelf beantwoorden: niemand
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2019 om 18:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2019, 18:33   #163
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Daarstraks even uit winkelen in een warenhuis te Burcht - Antwerpen.

Tijdens de rit, gezeten zijnde naast een vriend die het stuurwiel hanteerde, merkte ik op dat er voor het Galgenweel (soort villawijk) enorm veel 'Te Koop' te lezen viel.

Aangekomen bij het warenhuis merkten wij op dat er enorm veel mensen van vreemde origine rondspookten.

Hun kinderen die de te koop gestelde waren in het warenhuis in hun handen namen, soms zelfs al iets uitdronken of aan het opsmullen waren.

Antwerpen zal daar aan kapot gaan, uiteindelijk zal er niets meer van die leuke winkels- en winkelstraten overschieten in de stad zelf, een waar getto zal het worden laat staan een no go zone.

Heeft men dit te ver laten komen?

Is er nog een oplossing voor te vinden?

Wie heeft het lef om werk te maken van de één of andere oplossing voor het probleem?

Zal ik de vraag zelf beantwoorden: niemand
Dat is toch logisch, de Belgische staat heeft liever moslim-vreemdelingen dan Vlamingen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2019, 20:30   #164
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is toch logisch, de Belgische staat heeft liever moslim-vreemdelingen dan Vlamingen.
Wel, ik twijfelde er nog lang aan maar op huidig ogenblik en met wat ik gezien heb moet ik het nog gaan geloven ook dat de Belgische staat liever moslim-vreemdelingen heeft dan Vlamingen (Belgen)

Laten we dus stellen dat België verkocht- en verloren is?

p.s.

EEN ASPECT OVER VREEMDELINGEN IN de ISLAM.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2019, 21:01   #165
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wel, ik twijfelde er nog lang aan maar op huidig ogenblik en met wat ik gezien heb moet ik het nog gaan geloven ook dat de Belgische staat liever moslim-vreemdelingen heeft dan Vlamingen (Belgen)

Laten we dus stellen dat België verkocht- en verloren is?

p.s.

EEN ASPECT OVER VREEMDELINGEN IN de ISLAM.
Neen, niks "Belgen," Vlamingen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2019, 21:11   #166
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, niks "Belgen," Vlamingen.
Het 'probleem' overspoeld héél België anders maar politici zien het niet om reden van *kassa*kassa*?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be