![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Dit is eigenlijk ook echt wel een haatdraadje, helemaal niet objectief. Titel ware beter 'leaving neverland' of 'shockdocu over MJ' ofzo geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Is m eindelijk wit geraakt, maken ze m toch nog zwart.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk ik niet dadelijk. Mochten ze het is proces trekken, dan sleuren ze er hun ouders mee in. Dat is toch wat ik er van denk.
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat staat er hier te lezen ? Ik had deze al eens gepost, maar ik denk dat je het nog niet gelezen hebt of het angstvallig uit de weg gaat. Verder, 'je denkt', en je maakt er al 'een waarheid' van. Overtuigend én onderbouwd klinkt dit in alle geval niet wat mij betreft. ![]() En, die 'meestal 12', maak daar maar van '12....16' jaar van. Vroeger was dat zelfs nog later. Dat zal er wel meer op trekken. Zoek maar op.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 9 maart 2019 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 10 maart 2019 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga helemaal niks uit de weg. Mohammed had seks met een negenjarige, en jij probeert het hopeloos te ontkrachten met je persoonlijke vermoedens over wanneer vrouwen hun maandstonden hebben. Islamgeleerden bevestigen dat er seks op 9 jarige leeftijd was, en jij gaat ze tegenspreken om je gelijk te halen. Citaat:
Ik denk niet over het feit dat hij een minderjarig meisje dat amper seksuele geslachtskenmerken had geëxploiteerd heeft. Dat staat namelijk vast en wordt niet ontkend door Islamgeleerden. Hier trouwens een lijst met zijn 19 seksslavinnen en de bijbehorende bronnen https://wikiislam.net/wiki/List_of_M...and_Concubines Nr 3 Aicha: ![]() Citaat:
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 maart 2019 om 03:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Effe ter illustratie een ander bekend voorbeeld met 'gecorrigeerde' reputatie na zijn dood: Jimmy hier, niet Michael. ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 maart 2019 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit hun lijden te verlossen door een of andere barmhartige samaritaan, a.u.b.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt dus duidelijk die link(en) die ik aanhaalde niet gelezen of anders heb je de inhoud ervan volledig aan de kant geschoven. ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet omdat hij haar huwde op die jonge leeftijd dat hij er ook al sex mee had, iets wat bepaalden, zonder enig bewijs, maar al te graag zouden gezien hebben. Door haar te huwen op die jonge leeftijd was hij er zeker van dat zij nog geen andere kinderen kon gehad hebben met een andere man. Het was dus een 'politieke' keuze. (ik neem dat woordje 'politieke' nu letterlijk over uit de tekst van wiki) Huwen op die leeftijd kon vroeger, nu is dat, in onze tijden, helemaal iets anders geworden natuurlijk. Ook dat vergeten ze te vermelden. Maar tja, Mohammed bashen, dat is een sport geworden van bepaalde mensen. Hoe kan je nu in discussie gaan over zoiets als een basis begrip al 'eerlijkheid' ontbreekt ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 maart 2019 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Oei, ik dacht even deze link te posten, maar ik zie dat het natuurlijk weer al over de Mohammed gaat.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 maart 2019 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uit feministisch standpunt wil ik er dan toch even op wijzen dat ik het niet vriendelijk vindt tegenover uw eventuele zusters en/of dochters.
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Britse fans van Michael Jackson slaan terug met opvallende reclamecampagne.
Citaat:
Laatst zag ik nog een uitzending van Dr. Phil waar een moeder haar ex-man beticht had van seksuele spelletjes met de dochter. Na véél onderzoek/gesprekken bleek er uiteindelijk totaal niets van waar te zijn en ging de man vrijuit. Waarom is Michael vermoord? Willen ze geld zien, zij die er een zaak van proberen te maken? ![]() Over de doden niets dan goed.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2019 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je ontkent dat Mohammed seks had met Aïcha die nog geen tien jaar oud was, ken je je eigen geloof niet en spreek je rechtstreeks imams tegen. Dan raad ik je aan om ten rade te gaan bij een Islamgeleerde en het hem rechtstreeks te vragen. Maar ik ben ervan overtuigd dat je dat niet durft. "Want dat is niet nodig" of iets dergelijks. Steek je kop maar verder in het zand
![]() |