![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1381 | |
Banneling
|
![]() Het schijtmormel wordt toegejuicht door de ex-Anglicaanse Aartsbisschop Rowan Williams. .
Now with a peerage as a Life Baron in the Upper House. Het verbaal geraas en smoelschuim kan bij sommigen nog wat aan volume winnen. Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 maart 2019 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet overtuigd dat zoiets echt lekker staat op je CV. ![]()
![]() |
![]() |
#1383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak net een selfie. Zie ik er gelaten uit ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat de jeugd bang is, ze wordt dan ook voortdurend bang gemaakt, voor zover natuurlijk want wat staan roepen in Brussel zal niets veranderen. Het waren niet wij maar zij het paar schoenen dat een maand geleden voor hen gekocht werd niet meer willen dragen om dat de mode veranderd is, het waren niet wij maar zij die elk schoorjaar minstens één nieuwe boekentas moeten hebben om mee naar school te gaan, het waren niet wij die telkens er een nieuwe GSM uit komt een nieuwe moeten hebben enz.enz. enz.
Wat ze ook allemaal mogen beweren, de opwarming die er is zal er blijven zijn tot ze op een bepaald ogenblik zal keren in een afkoeling en als dat niet het geval is, het mensdom zal ooit vergaan juist zoals het ooit is ontstaan en niemand van ons die daar ook maar iets aan kan veranderen, dus één goede raad,...https://www.youtube.com/watch?v=2H0yWKdZM8g |
![]() |
![]() |
![]() |
#1386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1387 |
Banneling
|
![]() ..en zich braaf naar de slachtbank laat leiden door de deniers en de delayers met hun agenda vol vuilgeld.
trouwens met alles wat je daar ten berde brengt hebben ze niets te maken, op hun jonge leeftijd mengen ze zich voor het eerst in fatale beleidsbelissingen - om ze om te helpen buigen terwijl er nog tijd is. Dus wie zou beter zijn mond kuisen? Dat lijkt me veel gepaster. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 maart 2019 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel trouwens dat je als volwassene wat meer zou kunnen doen dan stamelen als een je speech moest geven op de hoogste niveau's voor de wereldmedia. Wat vulgaire scheldwoorden gebruiken vanachter een PC op een anoniem forum is gemakkelijker. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 maart 2019 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1390 | |
Banneling
|
![]() Weet jij veel wat ze later in de geschiedenisboeken zullen schrijven, behalve dat Greta's naam wel en de jouwe er niet zal in voorkomen...
Citaat:
Hou jij ook je kop dicht als je op de hoogste niveau's mag spreken? Of wacht... Laatst gewijzigd door eno2 : 10 maart 2019 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Autoriteitsargument = drogreden (onecht/vals argument). Maar niemand kan u beletten een vreugdedans te beginnen omwille van het standpunt van de heer Williams.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och, doorgaans moet daar worden geluisterd naar creaturen als Tony Blair, Bill Clinton, Donald Trump, Silvio Berlusconi, Guy Verhofstadt, Angela Merkel, ... 'Heel de wereld' is dus wel al wat straffer gewoon dan 'een achterlijk kind'. 'Heel de wereld' gaat trouwens niet doodgaan van efkes vijf of tien of zelfs twintig minuten te luisteren naar 'een achterlijk kind', hé. 'Heel de wereld' kan (& zal) dat 'achterlijk kind' immers toch straal negeren als er weer iets nieuw opduikt waar de media mee kunnen spelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie trouwens sowieso niet in waarom de jeugd 'maar schoon hunne kop' dicht zou moeten houden. Jongeren die NIET vroeg of laat contesteren en de vorige generatie(s) in vraag stellen zijn (onrustwekkend) abnormaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
_________________________ Greta is great ! Laatst gewijzigd door Boduo : 10 maart 2019 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is van alle tijden. In mijn jonge jaren was ik bang van een kernoorlog en de smerige Russen. Elke generatie heeft zijn fobieën. Toen gingen jongeren demonstreren tegen de kernraketten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jeugd was toen ook zo onnozel dat ze dachten dat politici wakker lagen van hen...
![]() |
![]() |
![]() |
#1398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Van Miert rakettenbocht was een duidelijk teken aan de wand.
![]() |
#1399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu worden we "bang" gemaakt door wetenschappers. Dat is iets TOTAAL anders. Wetenschappers brengen ons FEITEN aan, geen politieke fantasieën. Nu demonstreren jongeren voor een concrete klimaatpolitiek. In Amsterdam vandaag in de gietende regen: 35.000 betogers tegen het ontbreken v.e. klimaatpolitiek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1400 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze deden het. Nu doen ze het. Get over it allemaal. Ik vind het erg dat de jeugd het NIET deed gedurende 20 jaar.
![]() |