![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is niet netjes van u hé. ![]()
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol, wie blijft er hier maar rond de pot draaien en steeds maar met hetzelfde voor de proppen komen ? ![]() Enne, ik ben verre van een fan van de Islam. Wees gerust. Idem wat onze Kerk betreft. Geloof mogen ze wat mij betreft, elk geloof trouwens, gerust wat meer aan banden leggen. Wat blijft er dan nog over denk je ? ![]()
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amaai, Kojak:
Gij zijt in de leer geweest bij Mrs. May, zekers? ![]() Keer op keer op de bek gaan en toch terug recht krabbelen en de feiten negeren. TIP: In de politiek gaan, man! ![]()
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn er niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie hier graag zijn mening deelt omtrent olifanten is sowieso na 3 reacties zelf een olifant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, lang verhaal.
Gedeelde verantwoordelijkheid van beide zijden (gelovigen <=> niet-gelovigen). Groot drama bij mijn oom en tante toen dochterlief zich verloofde en vervolgens bekeerde tot de Islam. Idem bij zijn familie omdat zij een Westerse was en geen maagd meer. Gevolg: groffe pesterijen van beide kanten, onbegrip, ruzies... And i was caught up in the middle. Vandaar geen familiefeestjes meer. Heel de familie op zijn gat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep, tien jaar en 1 dochter en 5 kleinkinderen later nog gene centimeter toenadering van beide kanten.
Over koppige duivels gesproken. Achja, so be it. All is fair in love and war naar het schijnt. En waarvoor? Omdat ze ineens geen varkensvlees meer wilt eten en omdat papa het moeilijk blijft hebben dat ze een hoofddoek en bijhorende kledij draagt en van de ene dag op de andere haar job heeft moeten opgeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 maart 2019 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook moeilijk om haar zo te zien leven als je het niet begrijpt.. Maar ze lijkt mij nog altijd gelukkig te zijn na al die jaren. Ze komt echt niks tekort en woont mooier dan ik ooit zou kunnen wonen. Zijn ouders kochten een immens groot huis waar zij met hare man en kinderen in apart duplex appartement bij 'inwonen'. Iedereen van broers en zussen zorgt daar voor elkaar. 't Is mooi om zien (een waarde die ik wél mis in onze westerse maatschappij). Aan de andere kant zijn er veel opofferingen die ze er graag bijneemt. Il faut le faire. Denk niet dat ik het zou kunnen (laat staan willen). Ze heeft letterlijk haar identiteit opgegeven, daar heb ik het dan weer wel moeilijk mee persoonlijk. Verder doet ze wat ze wil, het is haar leven en daar koos ze voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder zijn keuze. Kind of zus, moeder of zelfs mijn vrouw, wie voor de islam kiest heeft bij mij gedaan. Die bestaan niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij geldt dat evenzeer voor alle andere religies. Religies zijn een uitvinding van slimme mensen die snel macht wilden over anderen. Maakt mensen bang voor een 'god' en geeft ze brood en spelen. Op die manier hebben 'ze' je in hun macht en het is daar ergens onderaan hun voeten dat ze je willen. |
|
![]() |
![]() |