![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verdikke...best een renny pakken.
Tegen dat opgeblazen gevoel.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 maart 2019 om 00:29. |
|
|
|
|
|
#422 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je er zelfs in slaagt moderatie 't bloed onder de nagels vandaan te tergen...
Haast iedereen op je negerlijst... ...en er nog steeds vanuit gaan dat 't aan alle anderen ligt, niet aan jezelf, nooit aan jezelf.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#423 |
|
Banneling
|
Gelukkig heeft hij u nog. En gelukkig noem ik hem een jongen. Dat maakt het mss wat minder erg als hij dagdroomt over stoeien met meisjes van 14. Ik moet er niet teveel op denken dat een gepensioneerde dat doet.
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De gepensioneerde die gesnapt wordt met een 14 jarige kan nog altijd naar El Hierro vluchten.
|
|
|
|
|
|
#425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Zwanst gij nu een beetje?? T is eno's hobby om iedereen hier met een bijzonder misplaatst superioriteitsgevoel te schofferen en zo aandacht te genereren (zoals bij peuters, negatieve aandacht is ook aandacht) Welnu, t is dan maar normaal dat hij t deksel op de neus krijgt, die oude pedofiel. Of ben je zijn provocatieve posts al vergeten waarin hij ervan droomt een meisje van 14 te penetreren?! Het crapuul verdient niet beter. Hij kan 'm hier maar beter bollen. En fyi, ja dat is gewoon hedendaags taalgebruik." Gij kunt die ziekelijke houding van diene '1of2' zoals hierboven correct omschreven tochni bijtreden, he maske?
|
|
|
|
#428 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zijn hartige he. ![]() Is creatie van de keukenprinses. Behalve de humus, dat maak ik steeds bij ons thuis. Net zoals een paar andere zaken waarbij er door gezinsgenoten geklaagd wordt als ik ze niet maak.
Laatst gewijzigd door Steben : 14 maart 2019 om 12:29. |
|
|
|
|
|
|
#429 | |
|
|
Het heeft alleszins veel meer voedingswaarde dan kliekjes rijst, nepyoghurt en verdorde groenten.
|
|
|
|
|
#430 | |
|
|
En we elucubreren enkel gezamenlijk met hem op zijn niveau.
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dafuq??? 'k Heb hier precies één en ander gemist tijdens mijn afwezigheid op dit forum... Dat het nu gene hele juste is, wist 'k al jaren. Maar dit.. DAFUQ?!?! En ook wel: Laatst gewijzigd door Duupje : 14 maart 2019 om 12:50. |
|
|
|
|
|
|
#432 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#433 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() Met patatten en rapen ![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 14 maart 2019 om 13:11. |
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Straks begint er hier ene een draad over "Cognac Noedels"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och wie droomt er al eens niet v niet zo koosjere dingen.....
Either way me daarnet i had this: ![]() coquelicotjes with tomato sauce, it was good -even though it looks not so appetising, lol ^.^ |
|
|
|
|
|
#440 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|