![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor en ik lees, als Vlaming, dat Brussel/Bruxelles mijn hoofdstad is. Tot mijn verwondering ergens. Ik heb de pest aan die stad en ik kom er slechts als het niet anders kan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja; daar zit hij er een beetje naast. Waarom nog priester worden.? Als je graag van uw kwakje afgeraakt kan je overal terecht. ![]() Momenteel mag je zelfs op straat pantoffels dragen met bolletjes op en niemand zal nog raar opkijken. Vroeger heb ik er een paar gekend en heel de straat had jolijt als hij smorgens de rolluiken van het huis kwam open maken. Vooral het oerwoud dat onder zijn peignoirke kwam uitkieken verwekte hilariteit in de ganse straat. Erg hee! Heel erg! ![]() Maar het deerde hem allerminst. Tot overmaat van de ramp kon hij met zijn poepie schudden als hij hand in hand met zijn partner over de straat wandelde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet te bekrompen om de financiële putten van franstalig België te vullen ???
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo de Vlamingen willen dit niet weten? We weten goed genoeg hoe het er aan toe gaat in WalloBrux: smossen met Vlaams geld, tamzakken met Vlaams geld, profiteren aan 100 per uur en ondertussen smalend doen over Vlaanderen en de Vlamingen en weigeren om ook maar één gebenedijd woord Nederlands te leren laat staan te spreken. Stontvolk is zelfs een te mooie omschrijving voor dat rapaille.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk die "diversiteit" :
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 17 maart 2019 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet misschien Brusselaar zijn om dit te begrijpen. Vlamingen zoals u baseren zich vooral op een bepaalde visie van Brussel die niet de realiteit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Hewel Everytime, de overheid, zuiver de overheid die zijn kont veegt aan de Vlaamse rechten...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 17 maart 2019 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar ga ik niet voor naar Brussel vriendschap. Die verschillende gezichten kom je ook tegen op dit forum. Ook omhoog gevallen Vlamingen die op hun kop zijn gevallen. En die blijven botsen zijn. Vraag je af wat dit veroorzaakt bij de mens. En je hebt uw antwoord op die verschillende gezichten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net gezien dat er een groep naar de AB komt die ik wel heel graag eens live aan het werk zou zien. Maar...gezien het in Bussel is zal het voor een andere keer, ergens anders, zijn. Naar Brussel krijgen ze me met geen stokken meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komen ze niet naar Antwerpen ? https://www.demorgen.be/binnenland/e...vaar-b70d160e/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 maart 2019 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T'ja om goede optredens te zien zal je in Aalst of Ninove nog lang moeten wachten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 maart 2019 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mismeestered mobiliteitsbeleid, Pascal Smet die nu opeens één Brussel wil zonder 19 burgemeesters, vuile straten, een voetgangerszone die niemand wou, oude lelijke gebouwen die jaren afgeleefd blijven staan,...
Ja, een aantrekkelijke stad.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 maart 2019 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |