![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof links dat niet op dezelfde totale wijze veroordeelt. Hoe meet jij trouwens de vermeende receptieverschillen behalve een losse bewering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een onrechtvaardige verdeling van de middelen (grondstoffen en voedsel) - visie Ke Nan vs Mensenplaag (visie Frankenstein) @ Ik denk dat beiden door kunnen; het is als kiezen tussen de auto of vliegtuig naar Madrid nemen. In dat geval verkies ik het vliegtuig - om verkeersovertredingen te voorkomen. Het is namelijk niet altijd even duidelijk hoe hard ge mag rijden, idem het is niet overal even duidelijk waar en in welke mate onrecht plaatsvindt. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 maart 2019 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens mijn uit de kluiten gewassen surftochten op het net 'botste' ik op het volgende:
827 doden door radicaalislamitische aanslagen in de afgelopen 30 dagen. . . Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon propaganda die de rechtse partijen spuien om stemmen te winnen bij een goedgelovig publiek. Citaat:
Citaat:
De oorzaak van de maatschappelijke en culturele spanningen is het gedrag van onverdraagzame individuen en hun aantal groeit helaas nog iedere dag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof rechts dat niet op dezelfde totale wijze veroordeelt. Hoe meet jij trouwens de vermeende receptieverschillen behalve een losse bewering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb deze ochtend maar een stukje gezien van De Winter op de Zeverende dag. Volgens mij wist hij dit specifieke element nog niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewinter heeft in zijn eentje wel voorbeeldig stand gehouden tegen die vier "gif-adders". En ik heb hem op geen enkele leugen kunnen betrappen.
![]() |
#309 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel graven van ISIS komen aan bod; eigenlijk achterhaalde doden - wat er zich in Mali heeft afgespeeld is een originele manier om nog meer doden te verkrijgen. Verder vooral veel doden in Afganistan, Iraq en Syrie. Landen die Getroffen worden door droogte en voormalige humanitaire militaire interventies van Amerika.. Leggen wij deze doden af tegen bendegeweld van Midden America, Noord Mexico, onderbuik van Latijns Amerika en grote van delen Brazilië dan zijn deze 827 slechts een stuivertje tegen een Euro. Tis maar waar de focus ligt.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 maart 2019 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle info kwam van de school, krant, kerk en politiek, wat erg wisselvallig kan zijn. Ik hou van vroeger maar zou het niet willen ruilen met de middelen die we nu hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die hebben ook een goedgelovig publiek nodig, om hun rode bollenwinkel draaiende te houden. Citaat:
"Helft Belgische moslims is fundamentalist" https://www.demorgen.be/binnenland/-...list-b2344ae6/ Maar wij zijn de ‘haatzaaiers’ ? Citaat:
En toch blijven de sociale problemen – met die specifieke immigrantengroep - zich opstapelen, rara... Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaarlijks tienduizenden dode meisjes en vrouwen in bevalling vanwege genitale verminking, dat is terrorisme van de ergste soort. (en ja 90+% zijn moslims) Waar je ook de focus legt, moslims komen er altijd slecht uit. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 18 maart 2019 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hirshi Ali geeft een aardig kijkje hoe de Islamitische wereld aan het veranderen is en welke verschillen er zijn tussen de landen. In Saudie Arabie schijnt het de norm te zijn om je eigen vrouw publiekelijk te klappen in de eigen straat waar ze wonen; ter verduidelijking - de norm. Ook dat het een soort van de norm is om gastarbeidermeisjes een groepsverkrachting 'te geven' en langs de weg achter te laten. Dit lees je niet gedetailleerd op internet zoals Hirsi Ali beschrijft, wel cijfers en video's, - ergo 'moet' je de tijd nemen om een biografie van iemand door te nemen - zoals bv Hirsi Ali die als tolk voor deze geklapte vrouwen heeft gewerkt. Nu rest wat kunnen wij eraan doen ? Misschien had Saddam Hoessein wel gelijk en kon hij die barbaren op het Schiereiland wel 'cultuur' bijbrengen. De christenen zaten onder Saddam goed destijds - moet je kijken waar het land nu is beland ? Rest de schuldvraag. Heeft het Westen er geen aandeel in dat deze landen in hun apen en kamelen-gedrag blijven steken ? Er speelt meer dan het duivelse profeten boekje dunkt me. Namelijk wie poep ruikt hoeft het nog niet op rapen en het naar de keuken te brengen. In de natuur vergaan drollen tot humus.. Neemt allemaal inderdaad niet weg dat wij nu echt in een kut-situatie zitten. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 maart 2019 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vroeg kon je bij wijze van 1000 franc per post naar Australië sturen en het kwam gewoon aan, vice versa. Ik ben niet van de generatie van baby boomers - maar ik hoor met klapperende oren hoe ge gewoon met een VW busje destijds van Antwerpen naar Kabul kon afreizen. Of rauwe sex hebben met een wildvreemde meid, zonder bang te dat je HIV opliep. Je kon met de motor van Chili naar Alaska reizen. Moet je nu proberen met dat bende-geweld. Bestaat er nog zoiets als Parijs-Dakar ?? Een afspraak was vroeger een afspraak; nu moet ge overal op je hoede voor zijn. Daarnaast bestaat er nu zoiets als ghosting, verdwijnen uit het 'sociale' leven of werkvloer zonder een berichtje achter te laten... De jeugd verliest op steeds latere leeftijd hun maagdelijkheid, meen ik gelezen te hebben. Het enige wat hen interesseert is die smartphone. Ik wordt gdv voor racist uitgemaakt als ik het woord neger in mijn mond neem. Zelfs het woord mulat mag niet meer. Flikker toch een end op denk ik dan; mocht ik een tijdscapsule ingaan dan zou ik kiezen voor de zeventiger jaren. Zoveel technologie, voor wat ?? Amen ! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 maart 2019 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Suriname waren er ook van die gekke meiden die opeens eisten dat ze een foto met hoofddoek eiste op het het Rijbewijs. Ze kregen gewoon geen rijbewijs. Punt ! Of een moslim politie agent die zijn baard liet groeien. Er werd hem te kennen gegeven dat hij onmiddellijk naar huis moest om deze af te scheren - anders lag de volgende dag zijn ontslagbrief klaar. U begrijpt diezelfde dag schoor deze agent zijn baard af en bood nederig zijn excuses aan tegenover zijn meerdere. _______________ Het is vooral door die 'middelen' waar Hoofdstraat het over heeft dat men in het westen verworden zijn tot softies. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 maart 2019 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Europees Commissaris
|
![]() Middelen..
Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 maart 2019 om 02:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Autoritair en lokaal-cultureel gebonden. Maar wel recht voor de raap en vanuit een zelfverklaarde machtspositie.
![]() |