![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit sujet weet waarom, ik heb er lang genoeg gewoond.
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al zijn maatregelen nu... Dat is al schromelijk te laat. Tientallen jaren zelfs. In de jaren '80 en '90 begon dat al op te komen in serieuze mate. Alleen gaan ze nu openlijker afrekenen. Al noem ik dit geen afrekeningen, auto's laten ontploffen. Godzijdank nemen ze de stap tot openlijk afschieten op straat nog niet. En ja ik zeg duidelijk 'nog' niet. Dat zit er aan te komen. En sneller dan we kunnen denken. Politie staat gewoon machteloos, die 'bendes' zijn niet de minste, die zijn georganiseerder, gewiekster en slimmer dan de politiek. Bovendien gaat dat hier om gigantische bedragen. Jammer voor de goedbedoelende burgers die daar wonen. Je zal maar zo ne nabsjaar naast u hebben zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee Mambo, zo naief ben jij toch niet? Die gasten weten écht wel waar ze moeten zijn zene. As ge een beetje uwe weg kent en wa 'volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang leve Marcus Aurelius de Wever. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er een beetje van tussen allemaal. Maar toch hoor ik nog wel eens wat.
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Janssens en co hebben dat allemaal veel te ver laten komen toen al. Nu zit De Wever met de gebakken peren en schieten ze allemaal op hem. Da kan dien mens ni op 1 2 3 opgelost krijgen. Da kan niemand nog opgelost krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal mekaar afslachten voor de verkiezingen en hun kar erna direct draaien. Nu die Jinnih is misschien nog een beetje te doen. Gezien haar achtergrond bij de politie zou die toch slimmer moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar onderuit gemuist allemaal, maar ik hoor nog veel. En geloof me vrij, het staat mij voor gene centimeter aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder zijn goesting
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal dat wel nog zien. ![]() Na 10 uur zien we wel; ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 maart 2019 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Wat voor een kromme redenering is me dat? Is het De Wever zijn schuld soms dat zijn vorige coalitiepartners zo slecht scoorden tijdens de laatste verkiezingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Criminoloog over drugsoorlog: “De totaal verkeerde aanpak van De Wever zorgt mee voor deze toestanden." Tom Decorte, professor criminologie: "Ja, ik acht het war on drugs-beleid mee verantwoordelijk voor veel dingen die nu gebeuren. De Wever zet nu in op repressie. Terwijl dat nog nooit en nergens geleid heeft tot een oplossing van het probleem. Integendeel: in het buitenland is bewezen dat repressie de competitiviteit van misdadigers op de spits drijft. Criminelen worden nerveuzer, gaan ‘collega’s’ verdenken van meewerken met politie… Het geweld neemt samen met de zenuwachtigheid toe. Het is wachten tot er in Antwerpen een burgerslachtoffer valt.” (Interview Radio 1) Nu hoort men het eens van een ander. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 maart 2019 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]() Voor Bartje en zijn (War on Drugs) Yogasnuivers? Really?
Enkele redenen waarom alle recreatieve drugs zouden moeten worden gelegaliseerd: * Vrijheid van keuze. Het is hun lichaam, ze zouden moeten mogen consumeren wat ze willen, zolang ze anderen niet schaden. * Belastinginkomsten. Legaliseer het, regel het, belast het. * Kostenbesparingen in alle onderdelen van het strafrechtelijk systeem. * Eindigt de grootste inkomstenbron voor criminele bendes, terroristen, corrupte ambtenaren etc. * Geef ontwikkelingslanden de mogelijkheid om gewassen legaal te verkopen, waardoor ze waardevolle vreemde valuta hebben en minder afhankelijk wordt van hulp. * Gezondheidsvoordelen. Veiliger gereguleerde geneesmiddelen met schadelijke onzuiverheden werden verwijderd, waardoor schade aan gebruikers werd verminderd. * Illegaliteit verwijderd. Net als roken, zal de consumptie worden verminderd door middel van onderwijs niet verbod. Legalisatie betekent niet dat goedkeuring vereist is. * Minder straat criminaliteit. Goedkopere medicijnen in combinatie met een focus op het omgaan met verslaving via de gezondheidsdiensten, in plaats van het strafrechtsysteem, verlagen de behoefte aan diefstal om gewoonten te financieren. Zou dit niet voor een veiligere, gezondere, eerlijkere, rijkere wereld zorgen?
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 20 maart 2019 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |