![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zijn geen drugs buiten nicotine en eventueel pijnstillers (maar die zorgen ook voor een lager reactievermogen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Europees Commissaris
|
![]() En? Belemmerd die het rijden?
![]() |
#323 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebt ge ni liever in mantra's?
Of verkies je stellingen als, volgens mij zit De Wever zelf mee in de drugsmaffia, en wil hij zo de concurrentie uitschakelen?
![]() |
#324 | |
|
![]() Citaat:
Groot succes! Als al die yoga snuivers nu eens stoppen met hun hypocriet gedoe, dan wordt het nog een groter succes! Er is nog een andere draad over 3 keer meer psychoses bij cannabisgebruik. Ga daar ook nog eens langs om het zonlicht te ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#326 |
|
![]() Natuurlijk is het de schuld van de yogasnuivers. Wie anders? Zonder vraag geen aanbod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik zeg is: Dat % mag er zelf voor betalen. Of stoppen natuurlijk. Dat zou ideaal zijn. Maar als ik dat opper krijgt ge hier op dit forum een gejank van de blowers hier: 'jamaar dat willen wij niet'! Stop bleating zou Hitchens zeggen. (zeker opzoeken op YouTube, zalig gewoon!) Nee nee, yogasnuivers (zoals bakfietsers) zijn zo ergerlijk hypocriet dat ze permanent uitgelachen moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dus ik mag geen nicotinepleisters of chicletten gebruiken als er kinderen in mijn auto zitten? Straf, da wist ik niet.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 21 maart 2019 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet alcohol, niet tabak, niet wiet, xtc of cocaïne, maar suiker bedreigt onze gezondheid het meest. Gebruikers zouden net als bij roken op de gevaren gewezen moeten worden. Suiker is zwaar verslavend en heeft grote gevolgen voor onze gezondheid. “Suiker is acht keer zo verslavend als cocaïne” Suiker versterkt net als drugs het vrijkomen van dopamine in de hersenen. Op de lange termijn zorgt regelmatige consumptie van suiker ervoor dat we steeds meer nodig hebben om hetzelfde beloningseffect te krijgen. Het brein wordt tolerant tegenover suiker en er zijn steeds grotere hoeveelheden nodig. Suiker voorgoed van het menu schrappen kan volgens wetenschappers leiden tot depressie, angst en impulsief gedrag. Veel mensen proberen gezonder te eten door suikerrijke voeding op te geven, maar dat blijkt in de praktijk moeilijker dan gedacht. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 maart 2019 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal de vraag nog eens opnieuw stellen. Zijt gij voor het wetsvoorstel om roken in de auto als er kinderen meerijden, te bestraffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ge niet eens met een katapult leert schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa wilde? Coke-heads, he!
![]()
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geert: geef eens een voorbeeld van een drug die iemand niet belemmerd te rijden. Djimi: Nicotine Geert: Dat gaan ze nu ook al met repressie verbieden: roken met kinderen in de wagen. Ikke: Maar belemmeren die het rijden? Geert: Zelfs dan wordt het nu met repressie behandeld: indien er kinderen in de wagen zitten. Ikke: En dus ik mag geen nicotinepleisters of chicletten gebruiken als er kinderen in mijn auto zitten? Gij: Gijse JVDB! Zijt gij tegen roken in de wagen met kinderen? Met andere woorden; uw punt is reeds weerlegd dus fietst ge maar naar een ander aspect om toch maar gelijk te halen. Citaat:
Spijtig trouwens dat daar wetten voor nodig zijn. Waarom niet eveneens thuis ook trouwens...
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drugs zijn een zegen ......denk maar aan opium. Ooit komt ook voor U de dag dat ge gaat bleiten om drugs te krijgen. ![]() Uw laatste adem zal je waarschijnlijk gebruiken om nog een shot te vragen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 maart 2019 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |