![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar om op de vraag terug te komen wie ge ontwijkt: ooit al gedacht om te stoppen met uw walgelijke hobby? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
|
![]() Citaat:
maak de redenering af .... Wie is dus verantwoordelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek liever een antwoord op de post van BigF.
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je alweer zo ver dat je niet verder geraakt dan uit een post enkel dat ene zinnetje te halen waar ik "ik" gebruik en dan kleuterbewijs "ikke ikke ikke de rest kan stikken" te roepen? Zijn de argumenten nu al op? Je begint het te verliezen geert.
Citaat:
Maar soit, nee. Ik denk er eigenlijk nooit over om te stoppen. Ik zie ook geen enkele reden waarom ik dat zou doen. Ik drink ook al eens graag een Westmalle Tripel en daar ook daar denk ik er niet over om daar mee te stoppen. Waarom wou je dat eigenlijk weten? Of was het weer gewoon een afleidingsmanoeuvre om toch maar niet op de grond van de zaak te moeten reageren? En mag ik dus aannemen dat jij er geen problemen mee hebt dat je in een land woont waar de granaten en de schietpartijen dagelijkse kost zijn? Of ben enkel ik (ikke ikke ikke) niet te vinden voor zo'n dingen?
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alcohol, met al zijn problemen vandien, daar ben jij niet tegen dat het bij de kruidenier verkocht wordt dus. Maar iets anders, ho maar! ![]()
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met veel tralala een nieuwsbericht posten want er heeft een druggebruiker iemand vermoord!! Paniek, alarm!! Drugs zetten aan tot moord!! MOORD!!! Tot er dan iemand fijntjes opmerkt dat je je eigen bron niet eens gelezen hebt en weer maar wat in het rond ligt te jodelen want de dader bleek helemaal niet onder invloed van cannabis maar onder invloed van alcohol was (weet je nog; hetgeen jij graag te koop ziet liggen bij de kruidenier). En dan, alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, opperen dat de dader vast ooit geblowd heeft... Dus we zijn ondertussen al zo ver af aan't dwalen dat jij stelt dat een moordenaar die ooit in zijn leven geblowd heeft, die moord pleegde omdat hij ooit geblowd heeft. Weet je hoe ze een inwoner van Afganistan noemen? Een afgaan. Jaja, afgaan. Dat is het.
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() die Afghaan woont nu van een leefloon in Gieten.
Laatst gewijzigd door Anna List : 22 maart 2019 om 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Isda een wijk van 't Stad?
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke vroeger ook! Nuni meer...
Magni hier ![]()
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heb ik al meermaals gemerkt. Tot op het obsessieve en autistische af.
Voor u is het belangrijker om consequent te zijn, dan effectief. Zo in het genre "Water blust vuur, dus kap ik wel een emmer in m'n frietpot als die in de fik staat". ![]() Maar ja, da's nu eenmaal "uw geloof", hoewel ge steeds beweert er geen te hebben. Nu, gelukkig denkt vadertje staat zo niet, en kan die voor vb alcohol een onderscheid maken tussen zat rondlopen met carnaval en zat in je auto kruipen. Citaat:
En over repressie in mijn hobby, ik vermoed dat ge hier cannabis bedoelt en niet koken of keramiek, heb ik al meermaals gezegd dat legalisatie voor mijn persoonlijk gebruik niet moet.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 22 maart 2019 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij neemt het standpunt in dat de de druggebruiker verantwoordelijk is, het is niet gezond en verboden en dus moeten ze er maar afblijven. Wie dit niet doet houdt een systeem van criminaliteit in stand. Maar de druggebruiker ziet dit anders. Hij ziet dat andere producten minstens even ongezond zijn en toch niet verboden. Hij stelt dus de overheid verantwoordelijk die een irrationeel verbond in stand houdt en dus daarmee ook het crimineel milieu. Ik denk dat die twee standpunten te verdedigen zijn en dus de vraag is welk standpunt te volgen. De vraag is dan indien we niet moeten kijken wat de meest pragmatische oplossing is, los van veroordeling over gebruik. Men ken het voor prostitutie, waarom zou het niet kunnen voor druggebruik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |