![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De beslissing om mensen 99 planten te laten kweken om medische redenen is gewoon vragen om problemen.
![]() |
![]() |
#422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu de vereisten zijn moet je zelf maar opzoeken. En nu back on topic please. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 maart 2019 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn heel veel bronnen te vinden over de grootste producent van cannabis in de wereld. De 1 bron zegt Afganistan, de andere Marokko, de andere Colombia. Nergens vind ik iets over de US. Waar haalt gij dat vandaan? Weet ge wat, maakt niet uit. BigF maakt een ongelooflijke kemel door zelf over Afganistan te beginnen. dat het deksel op zijn neus dichtklapt geeft mij een geweldig leuk gevoel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De triestigheid begint angstwekkende vormen aan te nemen. Te meer omdat je zelfs moet aanhalen dat ik over Afganistan begon. Hoewel iedereen kon zien dat dat enkel was om uw afgang (je was aan't afgaan) aan te duiden, ga jij er een punt van maken en beginnen dat ik de grootste cannabisproducent ter wereld (volgens jou althans) aanhaalde in een drugs-discussie en dat dat een ongelooflijke kemel was... Als je al zo ver moet gaan zoeken om mij van kemels te beschuldigen is het vat blijkbaar echt wel af. Hoe laag kan je vallen? P.s. Ik had het hierboven over een vat. In een draad waar ook alcohol ter sprake kwam! Grijp je kans geert!!
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vroeg mij overigens of ik er ooit al aan gedacht had te stoppen met blowen.
Je deed dat vast omdat je geen echt antwoord kon verzinnen op mijn post. Ik toonde mijn goed hart door ook op die vraag te antwoorden en vroeg je waarom je dat wou weten. En nu blijft een antwoord of zelfs nog maar een reactie uit! Mag ik dus opmaken dat die vraag van jou gewoon een afleidingsmanoeuvre was om toch maar niet op de grond van de zaak te reageren?
![]() |
#429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is in andere draden al meermaals aangegeven waardoor de zwarte markt boomt in Colorado. Dat heeft niks met gebruikers te maken maar alles met gaten in de wet die toestaan dat je iemand toestemming mag geven om tot 100 planten te kweken. Wat dus door kwekers met minder goede bedoelingen aangegrepen wordt om ongestoord te kweken en daarna te exporteren naar andere staten. Al tientallen keren uitgelegd, met bronnen en al. Maar toch blijf jij angstvallig vasthouden aan je eigen, uit de lucht gegrepen gelijk. Waarschijnlijk omdat je ergens een facebook-poll vond (van een door u uitgespuwde druggebruiker dan nog) die je grote gelijk moest aantonen. Had jij het net over kemels? Overigens; heb je nog nagedacht over die keer dat je mij beschuldigde van het goedkeuren van verkrachting? Dat ik een verkrachting gelijkstelde met een arbeidscontract? Daar nog steeds niks over te zeggen?
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is enigszins te verwachten dat wanneer je als eerste cannabis legaliseert er hier en daar nog wel wat gaten in de wet zullen zitten. Ik dacht overigens wel dat men die ging dichten (als dat nog niet gebeurd is).
![]() |
![]() |
#431 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
|
![]() Ga janken bij JimmyB, die is over prostitutie begonnen.
Citaat:
Het tegendeel was waar. Mijn voorspellingen zijn uitgekomen. Die van u NIET! De blowers zelf saboteren de legalisatie. En dat heeft niks te maken met een of ander 'gat in de wet'. Het systeem kan gewoon niet werken. Een drug gaat nooit een normaal consumptieprodukt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
|
![]() koffie is een gewoon, normaal consumptieproduct geert, gelieve dus niet uit uwe nek te lullen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje blind voor eh?
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet dat het een grap is maar toch probeer je het aan te halen als een kemel van mij. Echte kemels kan je niet vinden eh? Duik anders nog eens in uw fan-archief.
![]() |
![]() |
#439 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, gestaafd met bronnen en al. Dat weet je best. En daarom blijf je hardnekkig liegen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dat is volgens u geen normaal consumptieproduct? Tsja...
![]() |
![]() |
#440 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan nemen we alcohol. Hoe zit het daarmee?
![]() |