![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me toch een redelijk echte vervolging.
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 maart 2019 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkte perfect, enkel die wat betaalden mochten binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn al uw kennisssen zo ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 maart 2019 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Let wel, naar ik me meen te herinneren was de overlast hoofdzakelijk te wijten aan Fransen en niet aan Belgen. Maar als 5% van een stad of een gemeente stelt overlast te ondervinden van druggebruikers stemt dit toch tot nadenken, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het bon ton is om BDW met alle zonden van israel te overladen. maar als er geen vraag is, dan is er geen aanbod. Dus kijk eens in eigen boezem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
|
![]() Citaat:
Ik herhaal! Niet meer stemmen op de NVA! Hup naar het VB! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kortzichtig en wereldvreemd is dit? Mensen gebruiken al duizenden jaren drugs. En zullen dat wellicht nog duizenden jaren blijven doen. Dus uw 'oplossing' is compleet waardeloos. Je kan even goed stellen dat de klimaatopwarming te voorkomen is als de zon eens wat minder hard zou willen schijnen...
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je echt helemaal niks verzinnen om de strijd van BDW goed te praten? Over de resultaten? Niks meer dan dat jij gegooi met granaten een succes vindt? Over het druggebruik? Niks meer dan dat mensen ermee moeten stoppen? Over de beschuldigende vinger van BDW naar anderen om zijn falen te verbergen? Niks meer dan dat ik niks verkeerd doe? Echt, je argumenten zijn weer eens van een ongekend hoog niveau.
![]() |
![]() |
#535 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet ook niet dat het ook de politieke druk uit het buitenland was die de Hollanders overstag deed gaan. Want hier in Belgie geloofde men dat als gebruikers niet meer in de coffeeshop terecht konden ze wel zouden stoppen met blowen. Dus ja, er was vast overlast van die drugstoeristen. Net als ook Ikea-toeristen wel eens voor overlast zorgen. Of Tilburg-kermis-toeristen. Maar al bij al bleek het weren van buitenlanders in coffeeshops nog meer overlast te veroorzaken dan toen wanneer ze nog gewoon welkom waren. Bovendien: als het om overlast ging en de initiële maatregel wordt teruggedraaid; wil dat dan niet zeggen dat die maatregel niks aan de overlast verbeterde? Als dat wel zo was geweest was hij vast niet teruggedraaid. Citaat:
Citaat:
Kijk eens hier. Pag. 16/55 Over Antwerpen. 61% heeft last van onaagepaste snelheid 51% van verkeersaggresie 37% van geluidsoverlast 23% van bekladde gebouwen ... Dus ik denk dat wanneer 5% van de stad last heeft van drugsoverlast er eerst nog wel andere katten te geselen zijn waar veel meer mensen last van hebben.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 24 maart 2019 om 21:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |||
|
![]() Citaat:
Ik hoor niets anders dan mensen die van sigaretten af willen. Zijn die dan 'kortzichtig en wereldvreemd?? Citaat:
Hoeveelste fallacy is dit al van u? Ge maakt het mij TE gemakkelijk! ![]() Mijn oplossing is perfect! Alleen wilt gij niet meewerken. Citaat:
Mensen komen op straat, verminderen vrijwillig hun voetafdruk, windmolens, zonnepanelen, etc etc ... Wat doen de yogasnuivers? NUL! NOPPES! Te lam, te lui, te egoistisch. het is altijd de fout van de anderen! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit er toch veel smeerlapperij tussen en dealers draaien er hun hand niet voor om om het nog eens te vermengen.
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|