![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele weken terug was de lucht zo vervuild in Bangkok dat de scholen een paar dagen gesloten bleven en de ouders de raad kregen hun kinderen binnen te houden. Anderzijds is men nu bezig in China vervuilende fabrieken aan de lopende band definitief te sluiten wat problematisch wordt voor de productie in zijn geheel want zelfs niet vervuilende fabrieken hebben toeleveranciers die wel vervuilend zijn. In China veranderen de zaken wel in tegenstelling tot de meeste andere Aziatische landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent serieus aan het derailleren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En u mag dat geloven.
![]() |
#2246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen reist maar ook elke keer verschillende fabrieken bezoekt. Die al mee gemaakt heeft dat van de één op de andere dag definitief de zegels op een fabriek gelegd worden dat zelfs de eigenaars niet meer binnen kunnen. De Chinese overheid gaat drastisch te werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan ook de essentie van "voor het klimaat zorgen", hoor. Je hebt dat nog niet door. Maar "voor het klimaat zorgen" wil zeggen dat we de wereldbevolking door een serieuze factor moeten delen. Dat kan pas gebeuren als de wereld voor de meesten van ons levensbedreigend wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze komen dan ook van HEEL VER, he. Zij gaan nu stilaan beginnen met de milieunormen die wij in de jaren 70 hadden, in te voeren (en het gaat vanaf dan ook economisch minder goed gaan in China: zij haalden hun economische vooruitgang ook uit hun afwezigheid van normen). Tegen dat alles in China en in India en in Afrika min of meer op EU normen draait, kunnen we nog eens spreken.
Laatst gewijzigd door patrickve : 25 maart 2019 om 07:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik schreef, u mag dat geloven. En uw Chinareiziger ook.
![]() |
#2254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het steenkoolgebruik in China is in 2018 met 3,4% gestegen tegenover 2017. En China bouwt zowel in China als daarbuiten een groot aantal steenkoolcentrales. Er zouden er meer dan 1.000 gepland zijn de volgende jaren.
![]() |
![]() |
#2255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over andere "maak"bedrijven IN China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
India 1,4 miljard mensen... Patrick VE hangt een heel rationele strategie aan ... iets zegt mij dus dat hij zich eerder op probleemgebieden gaat richten dan op China, waar de bevolking zelfs niet meer aangroeit (net als in het westen) ... maar laat ons dat maar aan hem vragen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen specifieke strategie, het is een ingewikkelde zaak om 90% van de wereldbevolking af te maken zonder dat ge zelf in de brokken deelt. Laat ons nu precies zeggen dat dat de "wedstrijd" is die er gespeeld zou moeten worden, maar dat wil niet zeggen dat ik weet hoe die te winnen. Ik stel het voetbaltornooi voor, maar ik weet niet echt hoe de beker te winnen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 maart 2019 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |