![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan kan je ook de afweging maken of je dat dan prefereert, of dat je het zo'n ramp vind dat er misschien iets mensen hulp moeten gaan zoeken in afkickcentra.
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, laat me wel wezen: Ik hou van zijn gedachtengang... als toeschouwer toch.
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() ik snap het punt van Het Verzet wel hoor, en hij heeft daarin op t eerste zicht gelijk.
de strijd tegen tabak lijkt wel te werken, waarom die weg niet eens bewandelen dus ... voor een hardere strijd tegen drugsmaffia staan toch mensenrechten in de weg, daar wint de crimineel uiteindelijk door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als mensen het niet erg vinden dat er af en toe eens een granaat of een brandbom wordt gegooid, dat ze de WoD gerust nog een tandje bijsteken. Misschien komt het verhoopte succes wel ooit, en hebben ze het nog niet lang genoeg geprobeerd. Persoonlijk kom ik nooit 's nachts in Park Spoor Noord, dus mijn wagen zal al zeker niet uitgebrand geraken.
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom legaliseren om daarna te verbieden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() om eerst op legale wijzen de illegale productie uit de markt te concurreren (of de maffia te verplichten legale bedrijven te worden) ... waarna ze langzamerhand juridisch en vooral vennootschapswettelijk gecontroleerd doodgeknepen kunnen worden. cft Philip Morris etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar voor mij moeten ze dat niet doen hoor.
We zullen wel leren leven met een brandbom of een granaat hier of daar. Of misschien dat we na 100 jaar illegaliteit uiteindelijk wel het juiste recept vinden, en dan kunnen we ook die laatste legale drugs uitbannen.
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Europees Commissaris
|
![]() De eerste testen met eigen Antwerpse explosievenhonden was een groot succes, maar spijtig genoeg had de trainer het ietwat verkeed begrepen.
![]()
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drugs horen thuis bij volksgezondheid maar niet bij het gerecht. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 maart 2019 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou me toch sterk verwonderen moest dit hoger liggen, indien alcohol een illegale drug was. En nogmaals. Het is niet omdat een drug eensklaps een legaal statuut krijgt, dat iedereen plotsklaps eraan verslaafd gaat zijn. Daar zal wel een generatie overgaan. Maw statistieken zullen hier pas relevant zijn, indien ze over twintig jaar, en liefst zelfs nog meer, gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij mijn weten zal de wetgever, bij wie altijd de eindbeslissing zal liggen, wel rekening houden met het advies van volksgezondheid (en met nog andere elementen ook). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je het illegaal gaat het ondergronds en heb je er geen zicht of vat meer op. Niet op productie niet op kwaliteit en niet op het gebruik. Het zit nergens maar wel ergens. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 maart 2019 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |