![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(PS: mijn ma stierf eind october.)
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een kaart van mijn pa zou mij nog wel deugd doen ... maar die ging al in oktober 2001, zo goed zal BePost ook wel niet zijn zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tl;dr
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar k' was wel effe serieus aan 't vloeken om zoiets onverwacht onder neus te krijgen, een half jaar later. Langs de ander kant, 't is niet noodzakelijk de schuld van de hele bpost, maar WEL die van Vilvaure City, want niet de eerste keer dat alleen van daaruit er zulke dingen komen. (Of soms gewoon NIET komen, ook na 4 of 5 jaar, in mijn geval). BPost Vilvoorde hoofdkantoor Groenstraat: 1 grote Bende klungels m./v. (Beter dat adres niet op je CV hebben.) Maar ok, dwaalde wat af. Sorry Ma.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() voor de mensen die moeite hebben met lezen samengevat :
"schuim, schuim, schuim, BDW dictator, Orban van dunAldi, schuim, schuim. Beleefde groet, Joël De Ceulaer " Laatst gewijzigd door Anna List : 1 april 2019 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loop jij nog op vrije voeten?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Moordlust ik OK zolang je er maar niet aan, voor, door en onder bezwijkt...
|
![]() |
![]() |