![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een duur, log apparaat geworden, waar de graaicultuur hoogtij viert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Ik snap niet goed waarom het VB altijd zo hard uithaalt naar de NVA. Ze blijven in dezelfde vijver vissen, terwijl ze beter wat stemmen op links zouden moeten proberen nemen.
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap niet waarom NVA het cordon mee in stand houdt en coalities vormt met partijen die hun eigen volk verraden. In mijn ogen is volksverraad vele malen erger dan het vermeende racisme van het VB. NVA heeft geld en macht geroken. Dan vallen de principes weg.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 april 2019 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ben je dan aan het doen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat NVA het cordon steunt, is volgens mij maar zolang geldig tot NVA + VB de helft van de zitjes heeft. Vandaar dat VB beter in de linkse vijver gaat vissen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stem er nog één maal op.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat 'aan de kant staan schreeuwen' hebben ze nochtans al heel wat bereikt.
Andere partijen die hun partijpunten, in ietwat andere vorm & bewoordingen weliswaar, schoorvoetend & noodgedwongen overnamen. Ik wil helemaal niet dat VB ooit gaat meeregeren, om dan hun principes overboord te moeten gooien. Vanaf 't moment dat ze uit dat cordon geraken en met eender welke traditionele partij, ook (zelfs) NVA in coalitie zouden stappen is de laatste keer dat ik ooit ga stemmen. Aan wie zou ik anders m'n 'foert'stem moeten geven?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp 't wel. De Marrakesh-strategie heeft gewerkt. Ik was ook bijna om, tot ik besefte dat ze er zelf al tijden aan mee onderhandelden, en Dewinter de kat de bel aanbond.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het Blok mijn voorkeurspartij hard aanpakt, vooral in een kiescampagne, daar ga ik niet voor bleiten.
We zijn concurrenten. We zijn verschillende partijen, met nogal wat verschillende standpunten, maar vooral een verschillende strategie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling