![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan gezegd door de volgeling van een 17-jarige deerne.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met fake wetenschappelijk amateursgezwans zijn we niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
3.de uniciteit van oorzaak die de klimaatgelovers verkondigen(CO2 is dé oorzaak van klimaatopwarming) net zeer onwetenschappelijk is en eerder een dogmatisch karakter heeft; [/quote] Dit is gebrabbel. Wat is een 'klimaatgelover' eigenlijk? Die zijn niet links en die zijn niet rechts. Bedoelt ge die? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga u mijn 2 vragen opnieuw stellen! En nu geen wazig en stjeverig gewauwel! Gelooft gij in de opwarming van de aarde? Is de mens verantwoordelijk voor die opwarming? dat zijn simpele ja/nee vragen! Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 april 2019 om 21:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij klimaatwetenschap gestudeerd (voor zover die richting bestaat)? Of laat jij je ook eender wat wijsmaken door iemand met een diploma? Zoals ik hierboven schreef is het klimaat een complex systeem met tig aantal variabelen. Op voorhand alle andere mogelijke oorzaken van een klimaatwijziging uitsluiten is naar mijn bescheiden mening verre van wetenschappelijk.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 april 2019 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 april 2019 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gelukkige omstandigheid afwachten is een no brainer, we kunnen ons dat niet permitteren. Het risico is te groot. Overigens is de ontvuiling van de planeet en het terugdraaien van het op gang zijnde vernietigingsproces van de natuur en van het extinctiescenario een goed op zich. En op zich noodzakelijk. De zekerheidsgraad van de voorspellingen voortvloeiend uit studie van de data is hoog. Zeer hoog. Een aantal zijn nu al waarneembaar uitgekomen. Ik ga niet al je punten behandelen, dit moet volstaan, beste klimaatketter. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 april 2019 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid, het gaat hier om wetenschap, niet om geloof, niet om een politieke overtuiging. Héél véél rechtse mensen denken dat de aarde opwarmt en dat de mens daar verantwoordelijk is. als gij het weigert te geloven omdat uw extreem rechtse overtuiging in de weg zit. Goe! dan zeg ik tegen u wat ik tegen fundamentalistische gelovigen zeg die niet in de evolutietheorie geloven omdat hun geloof in de weg zit: bye, bye, de trein van de wetenschap dendert weg, en gij zit er niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze geven in hun communicatie telkens onzekerheidsfactoren vrij waardoor ze zich keer op keer blootstellen aan deniers die zulke deelaspecten iedere keer weer aangrijpen om het geheel, dat een grote zekerheidsgraad bezit, af te doen als onbetrouwbaar. Er is al voor gepleit minder wetenschappelijke waarschijnlijkheid & zekerheidsfinesses aan te brengen in de communicatie naar buiten om minder wapens in de handen te stoppen van een kwaadwillige vijand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Libro, je bent politiek geindoctrineerde jurist. Kortom, je bent intellecuteel niet in staat om een oordeel te vormen over de klimaatproblematiek. Ofwel laat je je leiden door mensen die wel naar school zijn gegaan, ofwel zwijg je. Ja, ik ben geen democraat als het hier op aankomt. De natuurwetten hebben lak aan meningen en democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Ach ja, Trump ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel schattingen zijn mogelijk. Dus zowat lukraak met de klak naar gooien en hopen dat 'sommige zaken die ze beweren misschien, hopelijk, toevallig gaan gebeuren, en sommige zaken dan weer niet'. Zo, kan de hysterie dan nu eindelijk ophouden, want ze zijn maar gewoon bezig wat 'schattingen' te maken. Of ze 't goed of fout inschatten is van geen belang, iedereen moet mee in 't doemscenario stappen. Hetzelfde doemscenario van decennia geleden waarvan nog niet eens de helft bewaarheid werd. Al Gore indachtig, stond New York nu al onder water.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klimaatzakken
Klidioten Klimaathommels Klunts |
![]() |
![]() |