![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 april 2019 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stront ergerlijk hee, mensen die te pas en te onpas en vooral als ze niet meer weten wat te antwoorden uit onmacht beginnen te strooien met dat onnozele 'et alors' ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2528 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Great Barrier Reef: the shit hits the fan, cause the fan is stuck. Warming-up, warming-up.
"«Nous pensions que la Grande barrière était trop grande pour s'effondrer. Jusqu'?* maintenant» http://www.lefigaro.fr/flash-actu/le...orail-20190403 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn die schapen die samen staan. ![]()
![]() |
![]() |
#2530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans het Europese initiatief "Youth for Climate".
Er is misschien ook een vereniging die zo heet. Het is misschien geen gedeponeerd merk. De EU doet gewoon wat de lidstaten opdragen om te doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 april 2019 om 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag wat we moeten DOEN, daarentegen, is een politieke vraag. Maar dat het fenomeen bestaat, is ontegensprekelijk. Wie dat wil tegenspreken, is gewoon belachelijk bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is openbaar onderwijs al altijd geweest, daarom heeft Karel de Grote het trouwens uitgevonden.
Maar in het klimaatsdinges moet men een groot onderscheid maken tussen de feitelijke wetenschap, die vrij goed gekend is en die een heel hoge graad van betrouwbaarheid heeft, enerzijds - dat is geen politiek ; en de keuzes van welke doelstellingen men wenst te bereiken, op welke ethiek het gebaseerd is, en welke middelen men wenst in te zetten om (te doen alsof men) die doelstelllingen waar zou willen/te maken. Dat is politiek. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 april 2019 om 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zie je vaak he...als paraplu. Ook in films en zo.
![]() |
![]() |
#2534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En scholen moeten Apolitiek onderwijs krijgen zodat de jonge geesten zich kunnen ontwikkelen in de samenleving en niet andersom. Dat is trouwens de wet.
![]() |
![]() |
#2535 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er verenigingen zijn die die mededinging gewonnen hebben, en nadien schoolspijbelen organiseren, dan is dat niet "in opdracht" van de EU, maar dan strookt dat wel met de opdracht die de EU had en waarvoor ze dus een budgetlijn had geopend. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 april 2019 om 08:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politiek moet onderwijs garanderen. En onderwijs moet vrij van politieke meningen onderwijs geven. Dat is de wet en u maakt er een potje van, samen met nog een hoop dwalende geesten. Tijd om die 2 zaken terug duchtig op hun plaats te zetten. En tenandere 340 miljoen ( meer dan 14 miljard bfr) is al geen jeugdclub meer he?
![]() |
![]() |
#2537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez stel u voor dat uw kleine gasten daar maar wat onderwijs krijgen van eender welke politieke insteek die ze opzet tegen al de rest.
En dat dan nog op zo een grote schaal. Goed zot dat te aanvaarden. Kleine gasten geloven nog alles. Sinterklaas, paasklokken....enz.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 april 2019 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Openbaar onderwijs werd altijd al gebruikt om mensen "burgerzin" bij te brengen. Burgerzin is niks anders dan politiek juist denken. Dat er een wet is die zegt dat dat niet mag, hoort daar natuurlijk bij. Ge gelooft de wet toch niet he. Die wet dient enkel maar om te vermijden dat men het onderwijs zou gebruiken om politiek ANDERS te helpen denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil niet zeggen dat ge daarnaast ook geen nuttige dingen leert. Dat is juist de perfecte combinatie: nuttig + politieke opvoeding. Waarom denkt gij dat in Belgie de "schoolstrijd" zo belangrijk was ? Laatst gewijzigd door patrickve : 4 april 2019 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Tijden veranderen en wetten zijn gemaakt. Men leert bv de wet te aanvaarden. Wel begin er dan aan.