![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Start de draad dan bij K&K!
Ik stel u toch simpele vragen, en ge doet niets liever dan er zeker niet op te antwoorden en tegelijkertijd u zelf te bestoefen. Mijn vraag aan u is nog altijd niet beantwoord: op basis van welke wetenschappelijke bron of informatie denkt gij dat de mens niet verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde? IK WACHT! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Of herhaalt nog eens voor de 100ste keer: 'het zal mij een worst wezen' Laatst gewijzigd door geertvdb : 3 april 2019 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien stijgen de tectonische platen. ![]() Dramt gij al op over de klimaatopwarming tot ge een ons weegt. 'k Geef SDX groot gelijk: tegen dien tijd is de mensheid er niet meer door zelfvernietiging en ik heb ook geen zin mijn leven in angst en paniek te leven. En verder he: zorgt eerst dat de industrie edm geen uitstoot meer heeft. Daarbij, het is een natuurlijk gegeven dat de aarde bij periodes opwarmt of ijstijd heeft. Dat de mens dat versnelt zult ge mij nooit horen ontkennen. Maar die paar duizenden betogers wereldwijd, gaan de zaak niet veranderen. Deal with it. Dient enkel als reden om nog meer geld uit de gewone mens zijn te kloppen en zeker de industrie niet te raken waar het geld én de grote vervuiling werkelijk zit. Blah! Dat ze dus met zen allen in China, India, VSA gaan betogen. I couldn't care less actually. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de bevolking echt bij de discussie te betrekken zouden we een officiële klimaat feestdag + verlofdag kunnen invoeren. We zouden zelfs kunnen overwegen om er een viering van meer dan één dag van te maken.
Best tijdens de schoolvakantie want die brossers hebben geen nood aan nog estra verlofdagen, en bovendien zijn die al overtuigd en gemotiveerd. Het feest zouden we dan de Anunalia noemen. Op die dagen moet iedereen verplicht in zijn blote lopen, mag alleen maar groenten en fruit van de locale markt eten, en elk transport met energiebron anders dan spierkracht is verboden. Dit is mijn voorstel tot wetswijziging voor het klimaat.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() proficiat! en zijn er nog kwesties waar er een wetenschappelijke consensus is van 95%, waarbij ge bedenkingen hebt, of is de klimaatopwarming de enige?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, 't is waar, zo dom van mij. Begrijpend lezen is duidelijk niet uwe sterkste troef. Mijn excuses, ik zal er in het vervolg prentjes bij zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Het zeewater stijgt en daalt al heel de geschiedenis...ooit wandelden we naar GB en op andere plekken die nu binnenland zijn worden haaientanden gevonden. Wat is het probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken jij kusten die door die vermoede stijging veranderd zijn ? Ik alvast niet. Ik blijf dat vreemd vinden. Ongetwijfeld heeft Geert een afdoend antwoord. Dat is nl. een genie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom is die 12cm stijging over 30 jaar niet zichtbaar aan onze kust ? |
|
![]() |
![]() |