![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het wel, er zijn namelijk zeer rare figuren op deze wereld.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja de mensen die de riolen moeten ontstoppen zullen er ook wel blij mee zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 april 2019 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel een groot WC hokje.
En zou het straalmedium niet beter vervangen worden door een mengsel van grof zout en gedroogde Carolina Reaper?
![]() |
#65 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kan er mee lachen, fact is dat bijna al wie er mee in aanraking kwam bijna niet meer zonder wil/kan; like this one:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=DRaGfEzzIkc een greep uit de comments (mainly positive, yep): Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus tja, westerlingen zijn all in all viespeuken, just face it people, you are not the cleanest out there...... Laatst gewijzigd door bembem : 3 april 2019 om 23:24. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En water is zeer nuttig voor de plakkerige gevallen. Iets waar men snel last van kan krijgen met teveel McDo. Met rijst komt dat net iets beter uit, dan is de hele handel een pak harder en minder kleverig, zelfs al eet je kleefrijst.
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is 1 van je betere topics Bemmetje.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ah! en het wc-papier is een Chinese uitvinding, just saying ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 april 2019 om 23:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg...een kontdouche is hier ook niet onbekend hoor.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ddbl
Laatst gewijzigd door bembem : 4 april 2019 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een uur waarop hardwerkende mensen al even slapen.
Dus waarom u met smilies doet alsof ontgaat me even. Langs de andere kant, ik ga wel lekker horizontaal. Tot laters. Mare, als u Bum-guns op maat wil, al dan niet met actieve schrobbers, wrijvers of deppers stuur maar een PM'tje, ik hou wel van een uitdaging op mechanisch gebied. Ik weet alleen niet dat mijn machines groot genoeg zijn om de onderdelen uit 1 stuk te maken. Gelukkig dat ik redelijk exotische materialen kan lassen.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook zagen we mensen hunnen pis- en schijtpot uitkappen in de Khlongs waar er iets verder enen zijn eetgerei aan't afwassen was (I kid you not). Hier, zo hygiënisch is Thailand
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren, 16:21
Gisteren, 16:23 Dus zes minuten? ![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 4 april 2019 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij bedoelt die van jou.
Die van hem telt niet mee, hij staat daar natuurlijk mijlenver boven. Sluit niet uit dat hij eerst was.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wij hebben toiletten waar dat reeds ingebouwd is mèt temperatuur-regeling, en weet je hoe lang dat al bestaat?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |