![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/regio/sint-truide...k_Tia8I0I_qgw4.
Smartphones gaan het belang nog laten doodbloeden. ![]() Die twee vingers onder de neus, is dat het U.P. yours teken?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 5 april 2019 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En? Een gepaste reactie van het VB?
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 5 april 2019 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() @Tom Van Grieken
als ge FDW wilt buiten zetten ... ik houd mijn codex beschikbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zwaar overdreven politiek correcte reactie.
Maar mij hoor je niet klagen hoor ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nu blaast ge warm en koud tegelijk. Maar zo zijn de sossen, niet?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() . De PVDA kan nog iets leren van het VB :
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() smile
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor die Hitlergroet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het eigenlijk meer om de twee vingers, onder haar neusje' te doen was want de arm die de mevrouw omhoog stak was haar linker arm en moet dat bij het Hitler wuiven niet de rechter zijn onder een deftige hoek van 45%?
![]() ![]() Alle gekheid op een stokje, misschien had de mevrouw wel de bedoeling om een Hitlergroet de wereld in te sturen, geen idee van. GEO driehoek is soms best handig. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2019 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 5 april 2019 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ben wel benieuwd naar het aantal voorkeursstemmen dat ze gaat halen. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 5 april 2019 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de linkse arm? En ondertussen John Cleese gewijs een snorretje? Nagel ze maar aan de schandpaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar moet toch iets anders achter zitten bij het VB? voor zo'n prul ga je toch niemand buiten smijten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een héél palendorp kan men er al met opzetten met al die schandpalen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2019 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het VB trekt zich dat aan???
en dat voor een partij die ten strijde trekt tegen overdreven politiek correct-zijn? straf.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ze zat niet bij de haard. ok, dan snap ik het.
![]() |
![]() |