![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je door dat je je regel van drie even grondig mis sloeg, en wil je het gewoon wat verbergen, of heb je dat nog niet door?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal evident dat ze zich niet als gewone vrouw kan profileren en dat ze continu beveiliging nodig heeft. Ik weet wel dat uw natte droom zou zijn dat ze in alle gaten verkracht wordt door een dozijn allochtonen om u dan zitten te ophitsen en te verkneukelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schoof; maak het niet te moeilijk vent. De regel van drie? Voor vele partijen is die regel er minimaal nodig om een regering te vormen. Of het nu nog lukt moeten we afwachten. Maar dan maken we er de regel van vier van zeker? ![]() Het zal dan feitelijk wel de regel van minimum acht worden. Zeven zou ook kunnen maar in België hebben ze liever paar getallen. Alles moet deelbaar zijn door twee. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 6 april 2019 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wens ik geen enkele vrouw toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regel van 3: 342 flikken staan in voor 100.000 mensen 1 flik staat dus in voor 100.000 : 342 = 292,3977 195 flikken staan in voor 195 x 292,3977 = 57.000 mensen Graag gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel wat binnen de kortste keren zou gebeuren. Het is nogal evident dat de troonopvolgster een degelijke bescherming moet krijgen. Filip blijkt ook minder inhalig. In theorie had ze vanaf haar 18de jaarlijks recht op een 900.000€.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik had dat niet echt uitgerekend, enkel ruw geschat vanop afstand. Het is dus nog erger dan ik al dacht.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogstens wensen we dat toe aan mannelijke politici, vb. van groen, genre de uitvinder van het cordon sanitaire.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net toen het kroonprinsesje dit ook vierde. Die liep gewoon tussen de andere studenten. Het kan zijn dat er een flik in burger in de buurt was; daar heb ik niet naar uitgekeken. Maar als mijn contactambtenaar mij er niet op gewezen had, dan had ik niets speciaals gezien. Gewoon studentjes die uit aan het gaan waren bla bla ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- wie er doodsbedreigingen/fysieke bedreigingen mocht ontvangen in ons tweeland (onderverdeeld per politieke partij) - wiens gebouwen het onderwerp waren van zwaar (brandstichting) of minder zwaar vandalisme - wie op betogingen slachtoffer was van geweld: de linksen of de rechtsen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel dat Belgisch koningshuis is van een dermate generlei waarde (Boudewijn was de laatste die als koning nog echt gewaardeerd werd), dat diegene die een risico zou nemen om een lid van die familie uit te schakelen, gekker zou zijn dan die familie zelf. Voor de rest 0,0 toegevoegde waarde, ze kosten alleen onfatsoenlijk veel geld.