Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 april 2019, 22:49   #6441
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Over naar feiten ipv opinies & zelfs flagrante leugens.

(..)
Inkijkje vanit de door velen verguisde propaganda kanaal - zie link beneden:

https://www.rt.com/usa/456129-trump-russia-probe-coup/


_______________
Zoals door mij reeds eerder voorspeld gaat uitkomen. Gisteren namelijk een grote schoonmaak bezig bij geheime dienst in Amerika.

Mogelijk gemaakt door de afleidingsmanouvre voor degeen die zich enigszins in Trump hebben verdiept. Namelijk leidt de aandacht af door een nog groter 'event' onder de aandacht 'te gooien'.

De grote Berg heeft ons een muizenkasteel gebracht - Mueller rapport was te verwachten. Dit buitenkansje laat Trump niet onder zijn neus voorbijgaan en gaat volop het orgel, op een eigenzinnige methode zoals hij alleen kan.

Inkijkje deze week: Trump speelt weer als geen ander de clown door arrangement als orange uit te spreken; doet er nog een schepje bovenop door de beweren dat windmolens kanker veroorzaken. En naturlijk valt de pers en social media over hem hem heen; heeft hij een psychiatrisch onderzoek nodig ? Sinaasappel ipv overeenkomst zeggen, windmolens veroorzaken kanker; ergo HELP de wereld vergaat !! Trump zit aan de atoomknoppen en mag daarom nooit zulke versprekingen maken, of erger kanker aan windmolens koppelen - De aarde vergaat !! Dit moet ge zien !! Wij gaan eraan !! Comments in die trend dus.

Nu to the point:

Wat een gift hij Obama en Hillary ons gebracht - echte helden waren het (sic) een kankerzooi hebben ze achtergelaten.



Ondertussen doet Trump 'zijn werk' c.q. pay back time: Geheime dienst wordt gezuiverd. Ondertussen wauwelt men over sinaasappels.

Voor- en tegenstanders geef na: Ergens knap hoe deze clown 'ons' (telkens weer) voor de gek houdt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 april 2019 om 23:08.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 23:14   #6442
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
.... eventjes de bron checken:

[check]

'...James Patrick Anthony "Jimmy" Dore (born 1965) is an American comedian, political commentator and conspiracy theorist....'

[/check]

* failed *
Het is ook voor Kojaks en Yehova getuigen bedoeld. Deze mensen staan niet open en bellen aan om hun wil te verkondigen - helaas zit ge ook bij die categorie. Ik heb DR ge totaal de grond in zien boren, en nog een andere forummer. Aan mij niet besteed - hier mijn tijd aan te verdoen. Alhoewel proficiat voor deze heren..



To the point: De gegeven link is en inkijkje van 15 minuten, niet genoeg om als mens te veranderen, wel genoeg om andere vlaggetjes aan de horizon te zien verschijnen.

Dus wees gerust, ge kunt gewoon de oude blijven door een kwartier de tijd te nemen om op de link te klikken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opnieuw & terugwerkende kracht

Jimmy Dore uitzending: De volksverlakker Obama praat na over zijn termijn.

Voor wie verder dan de de horizon durft te kijken, gelieve een kwartier de tijd wil nemen - interessante link en eye-opener:

https://www.youtube.com/watch?v=zBVkol-EEsY&t=612s

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 april 2019 om 23:25.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 23:28   #6443
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht

* failed *
Obama komt ca. 75% aan het woord in program en ge lacht hem uit.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 23:43   #6444
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
...
To the point: ....
Kijk, iemand die aan nieuwsgaring doet, je kent ze wel.

regel 1: controleer je bron
regel 2: vergelijk verschillende bronnen om te zien of er nergens tegenstrijdigheden in staan. Indien zo, vermeld die dan ook.

Zo een beetje de basis als je objectief wenst over te komen.
Spijtig genoeg faal je al in regel 1.

Of Obama of Trump of who cares... nu x of y tijd aan het woord is gekomen of niet, maakt niets uit.
Verder lach ik Obama helemaal niet uit.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 23:45   #6445
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Obama komt ca. 75% aan het woord in program en ge lacht hem uit.
Over Obama gesproken.

Citaat:
AG Barr Launches Probe into Obama’s Corrupt FBI.
Citaat:
AG Bill Barr: "Spying On A Political Campaign Is A Big Deal"
https://www.realclearpolitics.com/vi...stigation.html
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 23:51   #6446
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
.... eventjes de bron checken:

[check]

'...James Patrick Anthony "Jimmy" Dore (born 1965) is an American comedian, political commentator and conspiracy theorist....'

[/check]

* failed *
Net als Paul Joseph Watson 'n 'conspiracy theorist' was, en uw pocogazet de Standaard zijn 'conspiracy theory' over Creepy Uncle Joe Biden, overnam & afdrukte?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2019, 01:54   #6447
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Koekje van eigen deeg heet dat.

Wat mij ergens nog steeds niet lekker ligt is de dood van Seth Rich. Om 4.20AM afgeknald in Washington, portemonnee en horloge om. Geen roofmoord dus. Julian Assange vanwie ik de biografie heb gelezen, heeft aangegeven dat leaks levensgevaarlijk kunnen zijn. Het gaat er bij mij niet in dat Rich op de verkeerde tijd en plaats was, bij delict ~ ook hoe dergelijke vragen naar deze moord op agressieve wijze door MSM worden afgewimpeld, heeft mijn aandacht getrokken.



Alleen daarom zal ook de rol van Comey meer en duidelijker naar voren moeten komen, dunkt me.

Comey heeft vol Trump zitten kloten om onder zijn fiat en radar Trump af te luisteren tijdens verkiezingscampagne. Aan de andere kant heeft hij het op een zeer ongelukkig moment voor Hillary moeilijk gemaakt in nadagen van campagne om oude koeien boven water te halen.

Deed hij dit om zich verzekerd te zien van de macht in 2017 en erna? Het lijkt mij een hypergefocust manneke op macht die de top heeft bereikt door streken uit te halen en er steeds mee wegkwam - waardoor mensen bang werden voor hem. Angst in boezemen is macht - uitgaande van l de woorden van Machiavelli. Het blijft gissen. Niettemin was het een goede zet van Trump zo'n persoon de laan uit te sturen, me dunkt.

Ik wacht het Barr onderzoek af en meen hieruit meer te zien te krijgen dan het muizen kasteel waar Mueller 22 maanden met een oorlogskas achter zich aan heeft kunnen werken en afronden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 april 2019 om 02:21.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2019, 02:10   #6448
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Net als Paul Joseph Watson 'n 'conspiracy theorist' was, en uw pocogazet de Standaard zijn 'conspiracy theory' over Creepy Uncle Joe Biden, overnam & afdrukte?
Wat de pocogazet beweerd en het effect dat eruit rolt is zijnde voor een Yehova nieuws zijnde dat bloedtransfusie in hun religie (legaal) wordt geïmplementeerd als ok ~ juist omdat het out of the blue komt. Niettemin dus ook de nieuwe norm voor hen verwordt. Verzet in het verleden hiertegen verliest z'n kracht zijnde een briesje wind in de nacht. Het blijft eigenaardig maar is voor velen blijkbaar mens eigen ~ collectieve groepshuichelerij.

We hebben nog een lange weg te gaan - maar deze conspiracy dat geen conspiracy bleek kan Kojak niet ontgaan. Eveneens de WMD Irak, evenals de lijst die RD in deze draad heeft geplakt. De lijst wordt langer en langer. Niettemin de woorden van Obama als fake afdoen; zie vorige quote en link van van mij - is weer die ontkenningsfase waarin deze mensen blijkbaar gevangen zitten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 april 2019 om 02:39.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 22:51   #6449
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
....Niettemin de woorden van Obama als fake afdoen; zie vorige quote en link van van mij ....
Natuurlijk ben je de posting van mij die er net achter stond 'toevallig' vergeten te lezen.... En erger, laat je me dingen zeggen die ik helemaal niet gezegd heb. Dat is dan uw manier van 'berichtgeving' .

Man, ik krijgt er nu écht plezier in. Jij zou ook in de politiek moeten gaan, serieus.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 20:00   #6450
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Tot nu toe heb ik ge nog niets inhoudelijk horen zeggen. Wel veel ronde gele gekke bekkies zien langskomen.

Politiek is niets voor mij. Ik ben namelijk te direct, de macht gaat via sluiproutes. Niet mijn ding, alhoewel ik in mijn bananenland wel gedwongen wordt dit slangen spel onderhand te beheersen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 april 2019 om 20:07.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 17:09   #6451
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 19:19   #6452
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Game over..... maar hij durft precies de mensen niet in de ogen te kijken want hij toont zijne rug....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 19:32   #6453
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Euh ik lees toch andere zaken in dat rapport hoor.

Mueller verwijst 10 (!) obstruction cases door naar het congres omdat hij niet de authoriteit heeft om dat te vervolgen, maar het congres wel (DOJ traditie).

Ook bij de Russian collusion (Deel I) is het zo klaar als een klontje dat Trump samengewerkt heeft met de Russen, maar omdat bepaalde figuren (Bannon, Prince, etc...) actief het onderzoek hebben tegengewerkt kan hij het niet in ee court of law 100 % hard maken. Echter, de bevoegdheid om de president te vervolgen ligt volgens Mueller niet bij een rechtbank....

Dit rapport is bijzonder hard voor Trump. En dit is de versie waar veel is uitgehaald door zijn lakei, Barr. Wat gaat de volledige versie vertellen ?

De democraten weten dat ze best geen impeachment doen, omdat ze nu 1.5 jaar lang hearings kunne houden waaruit steeds meer beschadigende informatie komt over trump, waardoor ze hem zo goed als onverkiesbaar kunnen maken. Binnen de GOP stappen nu zelfs primary challengers naar het voorfront.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 19:47   #6454
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 23:28   #6455
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Zo bizar...

Waarom heeft-ie zo hard het onderzoek willen tegenwerken als nu blijkt dat hij in de grond van de zaak (samenzwering) eigenlijk niks heeft gedaan?

Is die stom of zo?
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 23:47   #6456
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Zo bizar...

Waarom heeft-ie zo hard het onderzoek willen tegenwerken als nu blijkt dat hij in de grond van de zaak (samenzwering) eigenlijk niks heeft gedaan?

Is die stom of zo?
Op welke manier heeft hij dat onderzoek tegengewerkt.
Heeft hij iemand van Mueller's team ontslagen, Mueller zelf ontslagen, 't onderzoek stopgezet...?

Er zijn ongenoegen over geuit, talloze keren, jazeker, was dat de 'tegenwerking'?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 00:13   #6457
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Zo bizar...

Waarom heeft-ie zo hard het onderzoek willen tegenwerken als nu blijkt dat hij in de grond van de zaak (samenzwering) eigenlijk niks heeft gedaan?

Is die stom of zo?
Lol, dat is wel het minste wat je kan zeggen.

Tijdje geleden was Mueller dé slechterik en nu ineens is het zijne beste kameraad. Eén grote farce als je het mij zou vragen...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 00:17   #6458
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Op welke manier heeft hij dat onderzoek tegengewerkt.
Heeft hij iemand van Mueller's team ontslagen, Mueller zelf ontslagen, 't onderzoek stopgezet...?

Er zijn ongenoegen over geuit, talloze keren, jazeker, was dat de 'tegenwerking'?
mja, als zelfs Fox News daar anders over bericht...

https://www.foxnews.com/politics/mue...r-russia-probe
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 01:06   #6459
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Op welke manier heeft hij dat onderzoek tegengewerkt.
Heeft hij iemand van Mueller's team ontslagen, Mueller zelf ontslagen, 't onderzoek stopgezet...?

Er zijn ongenoegen over geuit, talloze keren, jazeker, was dat de 'tegenwerking'?
Waarom heeft Trump Sessions de laan uitgestuurd ?
Toen al kon je weten dat er 'nattigheid' was.

'...De Amerikaanse minister van Justitie Jeff Sessions heeft woensdagavond op vraag van president Donald Trump zijn ontslag ingediend. Trump heeft dat ontslag aanvaard, zo maakte hij bekend in een tweet.

De minister van Justitie kondigde zijn ontslag aan in een brief die hij liet bezorgen aan John Kelly, de stafchef van het Witte Huis. 'Geachte president, op uw verzoek bied ik hierbij mijn ontslag aan', zo staat geschreven.

Sessions lag al maandenlang onder vuur van president Trump. De Amerikaanse president vond dat Sessions speciaal aanklager Robert Mueller veel te weinig in de weg legde bij diens onderzoek naar eventuele banden tussen de kiescampagne van Trump en Rusland tijdens de presidentsverkiezingen van 2016.

Sessions distantieerde zich van dat onderzoek – tot grote woede van Trump – omdat hij tijdens Trumps presidentscampagne de toenmalige Russische ambassadeur in de VS, Sergei Kislyak, had ontmoet, en dus zelf betrokken partij was....'


-bron-
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 01:10   #6460
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
mja, als zelfs Fox News daar anders over bericht...

https://www.foxnews.com/politics/mue...r-russia-probe
De geloofwaardige Comey?
En de set-up van gen. Michael Flynn?


Mueller concludeert dit;

Citaat:
Ultimately, Mueller's team did not conclude whether the president obstructed justice by trying to influence the probe. It in part cited difficulties in determining the president's intent behind his actions.
Geloof jij dat als daar harde bewijzen voor zouden zijn, dat de eindconclusie dan zou zijn dat er geen verdere aanklachten komen?

Laatst gewijzigd door SDX : 19 april 2019 om 01:24.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be