Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 27 april 2019, 13:41   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Haar gebrek aan opvoeding en haar geloofsovertuiging: islam, dat ze haar zonen door de strot duwde is de oorzaak dat haar zonen terroristen werden en vertrokken zijn naar oorlogsgebied, ma heeft ze zelfs gefinancierd en dus aangemoedigd....met deze aanklacht meent ze zeker haar financiering aan terrorisme te kunnen recupereren?

Het lef om anderen te verwijten wat ze zelf deed is weer typisch moslim...haar eigen verantwoordelijkheid en schuld om van haar zonen terroristen te maken, afschuiven op de Belgische staat om weer te proberen er munt uit te slaan want de staat had haar zonen maar moeten tegenhouden om te gaan waar ze wilden?

In dat geval kon ze dan verwijten en aanklagen dat de staat niet het recht heeft haar zonen te verhinderen om naar Syrië te reizen?

Krijgen we nu ook aanklachten van alle andere moslimouders waarvan de belgische staat verhinderd heeft dat hun geradicaliseerde domoren vertrokken naar oorlogsgebied?
Het moet niet gekker worden met dat opportunistische moslim crapuul dat blijft spartelen.
Dat is mij zelfs in het verkeerde keelgat geschoten dat ze de schuld nog in 'onze' schoenen wilde schuiven.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 27 april 2019, 16:24   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Lichaam Daniel C wordt gerepatrieerd naar Libanon.

Citaat:
Vandaag vond in een moskee in ons land de uitvaartplechtigheid voor Daniel C plaats. De jongen werd eerder deze week (allicht) vermoord nabij het asielcentrum waar hij verbleef. Het lichaam wordt gerepatrieerd naar Libanon.
Een zwaar verlies voor de 'ouders' maar hebben de ouders daar zelf niet de schuld aan, dat het zo verlopen is?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 27 april 2019, 17:36   #23
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Lichaam Daniel C wordt gerepatrieerd naar Libanon.
Een zwaar verlies voor de 'ouders' maar hebben de ouders daar zelf niet de schuld aan, dat het zo verlopen is?
De ouders dachten hier veilig te zijn voor....de wraakzucht van hun eigen geloofsgenoten?
Wisten zij veel dat het uitschot, mensensmokkelaars en terroristen, hier ook ongecontroleerd binnen mogen van onze politiek en mogen verblijven in AZ.

En zoals gangbaar bij de leugenachtige moslims blijft dit vijfkoppige crapuul elke betrokkenheid bij de gijzeling en moord ontkennen...hun advocaten kunnen misschien aanraden dat ze elkaar gaan beschuldigen om zo straffeloos te mogen beschikken wegens gebrek aan bewijs door wereldvreemde rechters?
Dan kunnen ze, eenmaal vrij, hun jihad en terreur aanslagen tegen ons beter organiseren en voorbereiden, volop gesteund door linkiewinkies en gefinancierd door hun toekomstige slachtoffers: de belgische belastingbetalers?
De mamma van Daniel C heeft het begrepen: zij vertrekt terug naar haar islamitisch land waar terroristen worden bestraft ipv gepamperd en voor de hel hier losbarst dankzij ons politiek, pamperend terroristen wanbeleid.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline  
Oud 27 april 2019, 19:04   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
De ouders dachten hier veilig te zijn voor....de wraakzucht van hun eigen geloofsgenoten?
Wisten zij veel dat het uitschot, mensensmokkelaars en terroristen, hier ook ongecontroleerd binnen mogen van onze politiek en mogen verblijven in AZ.

En zoals gangbaar bij de leugenachtige moslims blijft dit vijfkoppige crapuul elke betrokkenheid bij de gijzeling en moord ontkennen...hun advocaten kunnen misschien aanraden dat ze elkaar gaan beschuldigen om zo straffeloos te mogen beschikken wegens gebrek aan bewijs door wereldvreemde rechters?
Dan kunnen ze, eenmaal vrij, hun jihad en terreur aanslagen tegen ons beter organiseren en voorbereiden, volop gesteund door linkiewinkies en gefinancierd door hun toekomstige slachtoffers: de belgische belastingbetalers?
De mamma van Daniel C heeft het begrepen: zij vertrekt terug naar haar islamitisch land waar terroristen worden bestraft ipv gepamperd en voor de hel hier losbarst dankzij ons politiek, pamperend terroristen wanbeleid.
Ik het er niets aan toe te voegen want het klopt gewoon wat u schreef.

De zin die ik in mijn openingsdraad schreef en waarschijnlijk bij sommige mensen niet in goede Aarde gevallen is, wel die zin kende zijn ontstaan toen ik een vreselijk duistere gedachte had en die gedachte wil ik de forumleden en lezers niet onthouden.

Ik dacht dus:

Na berichtgeving dat Antwerpen al zwaar overspoeld is en in West-Vlaanderen is het al niet veel beter komt de autochtone bevolking in de problemen. (veiligheid)

Daar politici er niets aan doen (of het al in de broek doen) zal het nog véél erger worden.

En nu komt de aap uit de mouw: Stel dat wij als autochtonen het uit ons eigen land of wat er nog van over schiet moeten gaan lopen naar andere oorden of wij daar ook zo vriendelijk zullen ontvangen worden en alles zomaar toegeschoven zullen krijgen? I doubt it.

Ik denk dat je daar eerder de deur zal gewezen worden met het mes op de keel in het slechtste geval.

Zag ik op het nieuws dat men de zaak nog verder gaat onderzoeken en Mevr De Block zei dat de asielcentra niet geschikt zijn voor kinderen.

Wat wil dat zeggen?

Er snel nog wat bijbouwen?

Dan is een woord van dank op zijn plaats naar de brave belastingbetaler toe. (<--door Sarcasmus)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 april 2019 om 19:06.
Universalia is offline  
Oud 27 april 2019, 20:12   #25
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik het er niets aan toe te voegen want het klopt gewoon wat u schreef.

De zin die ik in mijn openingsdraad schreef en waarschijnlijk bij sommige mensen niet in goede Aarde gevallen is, wel die zin kende zijn ontstaan toen ik een vreselijk duistere gedachte had en die gedachte wil ik de forumleden en lezers niet onthouden.

Ik dacht dus:

Na berichtgeving dat Antwerpen al zwaar overspoeld is en in West-Vlaanderen is het al niet veel beter komt de autochtone bevolking in de problemen. (veiligheid)

Daar politici er niets aan doen (of het al in de broek doen) zal het nog véél erger worden.

En nu komt de aap uit de mouw: Stel dat wij als autochtonen het uit ons eigen land of wat er nog van over schiet moeten gaan lopen naar andere oorden of wij daar ook zo vriendelijk zullen ontvangen worden en alles zomaar toegeschoven zullen krijgen? I doubt it.

Ik denk dat je daar eerder de deur zal gewezen worden met het mes op de keel in het slechtste geval.

Zag ik op het nieuws dat men de zaak nog verder gaat onderzoeken en Mevr De Block zei dat de asielcentra niet geschikt zijn voor kinderen.

Wat wil dat zeggen?

Er snel nog wat bijbouwen?

Dan is een woord van dank op zijn plaats naar de brave belastingbetaler toe. (<--door Sarcasmus)
Zoals de Joden in Duitsland destijds, de armen zullen moeten blijven de rijken vluchten naar het noorden.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 28 april 2019, 08:03   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zoals de Joden in Duitsland destijds, de armen zullen moeten blijven de rijken vluchten naar het noorden.
Zo kan u het ook bekijken natuurlijk en dat zou best wel eens kunnen dat het dan die richting uit gaat.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be